Gå til innhold

Respons


Replica

Anbefalte innlegg

Velkommen til mitt lune rede.

Her tenkte jeg å slå til med noen saftige gloser på fransk.

Problemet er bare at jeg ikke kan en stavelse fransk.

Så la meg finne på noe annet kreativt.....Hva nå det skulle være...

*Thinking*

:klø:

:sjenert:

Well:

Hello, there ! ;)

Endret av Replica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du sier noe der.... :)

Nå har jeg vært innom gadgets.no, og jeg må si jeg fikk meg en god latter.

Det var en hel del der jeg ikke ante at jeg noengang vil komme til å få bruk for - og en god del festlige gaver som kan slå opp latterdøra for mottakeren.

Toilet nanny

eller

Hostende askebeger

:ler:

Endret av Replica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er koselig med dyr, men det er ikke fullt så koselig med den typen som er så morgenfriske at de terroriserer alle de bor sammen med ved å kvitre høylytt slik bare en kattepus kan, og da selvsagt grytidlig på morgenen.

Jeg er ingen morgenfugl og jeg kvitrer aldri sammen med hanen, det gjør derimot katten min.

Jeg kan ikke akkurat be han klappe igjen tåta heller, selv om gudene skal vite at jeg har prøvd.

Han syns antakelig jeg er asosial og kjedelig og jeg syns han er en plagsom masekopp.

Resten av døgnet er vi som regel gode venner. :ler:

Endret av Replica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha tak i en veldig populær bok:

Menn fra mars, kvinner fra Venus.

En kollega fortalte at en hun kjenner som nettopp hadde skilt seg fra kona hadde brutt sammen i gråt etter å ha lest den.

Hadde han lest den boka før, hadde det ikke behøvd å ende med skilsmisse, sa han.

Det syns jeg hørtes interessant ut, så derfor må jeg finne den.

Ikke at jeg planlegger noe brudd på noen måte, men jeg er alltid på jakt etter interessant lesestoff, og litt selvutvikling i samme slengen kunne jo gjort susen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det faktisk onsdag allerede.

Ukene går fort nå..

Jeg lurer foressten på når KG kommer til å gå lei av personangrep og drittsleng fra gjester og krever registrering, slik det er på flere andre forum.

Joda, det krever litt egeninnsats å få komme inn i varmen, men det er tross alt gjort iløpet av fem minutter å lage seg et brukernavn, så det krever ikke de store anstrengelsene.

Uansett så kan man være så anonym man vil selv om man har et registrert brukernavn - som er mye lettere å forhold seg til enn gjest nr 1,2,3 og 4 i samme diskusjon, helt til du til slutt fullstendig mister oversikten over hvilken gjest som sa hva.

Dessuten syns jeg at KG burde gi brukerne muligheten til å skjule sine tidligere innlegg.

Mange klarer jo ikke å la være å sitere gamle innlegg, og gjerne tilbake til tidenes morgen, bare for å bruke det mot en som argument i diskusjoner man er uenige i senere.

Jeg syns det er en uting.

Man skulle tro de fleste her inne var voksne folk, men det virker som om enkelte mister både hodet og alle hemninger inkludert alt som heter folkeskikk bare fordi de kan gjemme seg bak en skjerm.

Tåpelig er det.

Endret av Replica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det skal jeg, håper det står greit til i tåkeheimen også.

Arbeidsdagen snegler seg avgårde i dag, den store motivasjonen har visst gjemt seg et sted. Lurer på hvor den ble av, jeg har ikke sett den på en stund... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt meg togbillett, så nå blir det påsketur på meg.

Nesten 7 timers togtur til minipris, totalt 398,- for tur/retur syns jeg er helt genialt.

Jeg må bare finne en som kan passe mine firbente, og jeg vet om en veldig aktuell kandidat. :)

Hun er en av mine beste venninner og like dyregal som meg, når hun er hjemme hos meg er det bare såvidt hun kommer seg hjem igjen, hun får aldri nok av å kose med mine søte pelsdotter og dottene er ikke akkurat misfornøyde med oppmerksomheten. :ler:

Endret av Replica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du stakk foten innom, Alwa, håper du hadde en fin-fin tur :)

Jeg og venninnen min gravde litt i fortiden i går og da kom vi frem til følgende:

Hennes samboer heter det samme som min eks-forlovede.

Min samboer heter det samme som hennes eks-mann.

Andre artige sammentreff:

Min eks-forlovedes mor heter det samme som min søster.

Min samboers søster heter det samme som meg.

Min samboers mor heter det samme som min kusine.

Min samboers far og faren til hans halvsøster (som altså har forskjellig far) heter det samme som min far.

Verden er full av sammentreff :tommel:

Endret av Replica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine biorytmer

Fysisk: -88

Følelser: -78

Intellekt: 54

Generelt:-37

Fysikken din er ikke på topp i disse dager, så sørg for mer hvile.

Det er ikke det store følelsesmessige overskuddet i disse dager.

Horoskop:

Familieanliggender opptar det meste av tiden din. Det handler om å være praktisk og direkte dersom du skal rekke alt. Vær ikke redd for å sette grenser, det blir nødvendig. Du føler deg litt følelsesmessig forsømt. Du må lære å være mer åpen om deg selv. Smil til verden.

Akkurat, så det er slik det er altså.

Kjekt å vite ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh ja, da har jeg slått meg løs i nettbutikkene igjen.

I disse dager venter jeg en ny dobbel forsyning av id. mineralfoundation, og nettopp bestilte jeg transparent løspudder, ny kost og concealer fra Bare Escentuals....

Jeg venter også shampo og balsam fra Lookfantastic, og stadig ramler det inn klær fra Josefssons, Catalog og lignende steder.

For ikke å glemme Strawberrynet....

Det har faktisk blitt såpass mye nå at jeg helst henter pakkene på posten når samboeren ikke er hjemme, fordi det begynner å bli flaut.

Hva jeg bruker pengene på har ikke han noe med, men litt pinlig er det jo at jeg stadig faller for postordrefristelsen.

De siste bladene fra Ellos og H&M, samt et Tupperwareblad jeg fikk i går har jeg bare såvidt turt å bladd i, før de har havna rett i søpla mens jeg enda hadde viljestyrken i behold...

Nå må jeg gi meg. :sjenert:

Endret av Replica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg litt over tråder hvor man spør et konkret spørsmål, så er halvparten av svarene man får svar på noe helt annet.

For eksempel:

Hvis jeg spør noen om hvordan noe fungerer, så er jeg ikke interessert i andres personlige mening om den saken.

Jeg fatter ikke hvorfor ikke folk kan lese hva som egentlig blir spurt om.

Hva andre mener om for eksempel at jeg vil ha farge på innlegg er meg knusende likegyldig så lenge jeg spurte om noe helt annet.

Jeg syns det er flere og flere tråder som blir ødelagt på den måten, og jeg syns det er synd, og ikke minst irriterende at folk ikke kan lese bedre hva tråden egentlig handler om.

Dagens utblåsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått et jobbtilbud - kjempefornøyd med det.

Det som er frustrerende, er at jeg ikke får tak i vedkommende pr. telefon, og jeg syns ikke jeg bare kan sende en mail.

Har prøvd direktenummeret på kontortelefonen, hovednummeret og mobilen, kun en telefonsvarer som er så vennlig å fortelle meg at de ikke kan ta telefonen for øyeblikket.

Tenk at joda, jeg skjønte faktisk det ;)

Syns ikke jeg kan ringe flere ganger denne uken nå, jeg vet jo ikke om hun har nummerviser på kontortelefonen, men hun har jo sikkert det på mobilen, og da ser det kanskje litt desperat ut om det er femten ubesvarte anrop fra meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aluminiumsklorid istedenfor vanlig deo, er flott helt til den dagen man opplever det jeg gjorde forrige uke.

Plutselig en dag hadde jeg en blemme i armhulen, og når jeg stakk hull på den var det væske inni.

Det føles omtrent som et brannsår, altså ikke spesielt behagelig.

Sterke saker det der.

Det står jo på flaska at det kan etse på tøyet, men at det kan lage blemme og sår på huden min også, var jo høyst besynderlig.

:forvirret:

Endret av Replica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dag fikk jeg jo litt av en beskjed.

Plutselig ringte telefonen, og i andre enden var min eks-forlovede.

Han kunne gledesstrålende fortelle meg, som en av de aller første som fikk vite nyheten, at han har ligget med rumpa bar og nå skal bli pappa.

Jeg gjorde et iherdig forsøk på å glede meg på hans vegne, men ut ifra det jeg har fått av opplysninger om dette forholdet han befinner seg i, kan jeg virkelig ikke si det er lett å glede seg på hans vegne.

Jeg ønsker han alt det beste, men dette kunne vel ikke kommet på noe mer feil tidspunkt.

Stakkars tulling, nå har han virkelig driti på draget.

Jeg hadde likevel folkeskikk nok til å gratulere han og hans utvalgte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok hyggelig for utenforstående som ikke har den inside information han selv har fortalt meg. Jeg skulle forsåvidt ønske jeg ikke visste det jeg gjør.

Det er heldigvis ikke mitt problem, men i og med at jeg bryr meg om han så blir jeg en smule bekymret på hans vegne.

Han er veldig fornøyd da, så jeg håper han blir en lykkelig mann !

Endret av Replica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...