Gå til innhold

Personalansvar 20stk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er lønn på 600,000 innenfor når jobben går ut på personalansvar for 20 stk? Ingen krav om utdanning. 

Anonymkode: b530c...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uten utdanning, tenker jeg 600 000 kr og oppover er ok. 

Anonymkode: cf5e6...3c1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du direkte personalansvar for 20 stk? Ingen mellomledere? 

Det hørtes veldig travelt ut! Jobber de skift?

Uansett, lønnen står ikke i stil til ansvaret. 

Anonymkode: e836e...0c6

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var lavt. Men jeg har aldri vært borti en jobb med personalansvar uten krav til utdanning, så erfaringsgrunnlaget mitt er heller lite. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva innebærer personalansvaret?  Er det daglig oppfølging og koordinering, eller også turnusplanlegging og å skaffe vikarer?  Eller innebærer det personalsamtaler, lønns- og ansettelsesavtaler, oppsigelser, oppfølging sykefravær/HMS, lønnsrapportering osv?   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv uten utdanning, NEI. 700 000 og oppover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har personalansvar (men ikke det daglige ansvaret da alle er i ulike prosjekter) for 40 stk, har 900.000. 

Anonymkode: 950a5...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amossa skrev (1 minutt siden):

Hva innebærer personalansvaret?  Er det daglig oppfølging og koordinering, eller også turnusplanlegging og å skaffe vikarer?  Eller innebærer det personalsamtaler, lønns- og ansettelsesavtaler, oppsigelser, oppfølging sykefravær/HMS, lønnsrapportering osv?   

Personalansvaret går ut på turnusplanlegging, oppfølging sykefravær og liknende. Ikke lønn og ansettelser.

Skal på intervju og forventer spørsmål om forventet lønn. Jeg er nyutdannet med aktuell bachelorgrad for stillingen, men stillingen stiller ikke krav til høyere utdanning. Ts. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er lønnen uten personalansvar? Hvis det er for kabinansatte som tjener 328.000 i året så er det kanskje greit, men i hvilket som helst renholdsfirma eller noe annet lavtlønnet så er det ikke greit. 

Anonymkode: d7c87...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hva er lønnen uten personalansvar? Hvis det er for kabinansatte som tjener 328.000 i året så er det kanskje greit, men i hvilket som helst renholdsfirma eller noe annet lavtlønnet så er det ikke greit. 

Anonymkode: d7c87...b56

Vet ikke, er helt blank når det gjelder mulig lønn. Er nyutdannet. Søker på stilling som leder for 20 ansatte i en stor statlig bedrift. 

Ts. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mellomleder i helsevesenet, har hatt personalansvar for alt fra 45-22 ansatte. Ble ansatt når jeg var under lederutdanning. Lønn 675000kr

Anonymkode: d921e...4a0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dårlig

Er håndverker med grunnlønn på 650 000. 

Mulig du er typen,  jeg hadde ikke orka personalansvar for så mange.

Kabal som skal gå opp i verdens sykeste land, med issues herfra til månen med å det å bare møte på jobb så det hadde jeg aldri orka for den summen 

Anonymkode: 9416d...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags annet ansvar følger med stillingen? Jeg har selv personalansvar for 15-20 personer, men er også del av ledergruppa for min avdeling, har ansvar for daglig drift, planlegging, organisasjonsutvikling og annet. Tjener 970.000. Er jobben kun knyttet til personalansvar? Eller har du ansvar for kompetanseutvikling, daglig drift og annet? 

Anonymkode: 49dd3...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Personalansvaret går ut på turnusplanlegging, oppfølging sykefravær og liknende. Ikke lønn og ansettelser.

Skal på intervju og forventer spørsmål om forventet lønn. Jeg er nyutdannet med aktuell bachelorgrad for stillingen, men stillingen stiller ikke krav til høyere utdanning. Ts. 

Her i kommunen har avdelingsledere med ca samme ansvar 600-660 alt etter erfaring/ansenitet. Typisk sykepleiere som blir ledere for sykehjem. Ville sjekket med fagforeningen hva som er lønnsnivå rundt om. Men 600 som nyutdannet er jo ganske bra tenker jeg. 

Anonymkode: 57d55...25b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Her i kommunen har avdelingsledere med ca samme ansvar 600-660 alt etter erfaring/ansenitet. Typisk sykepleiere som blir ledere for sykehjem. Ville sjekket med fagforeningen hva som er lønnsnivå rundt om. Men 600 som nyutdannet er jo ganske bra tenker jeg. 

Anonymkode: 57d55...25b

Tips om å sjekke fagforening var et godt tips - tusen takk! Ts. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er arbeidsoppgavene:

• Personal og oppfølgingsansvar for ditt team
  • Sikre optimal turnus/skiftplanlegging
  • Bidra i planlegging av våre faste og adhoc oppdrag
  • Motivere, inspirere og samarbeide med medarbeiderne og øvrige deler av organisasjonen
  • Bidra inn i utviklings- og forbedringsprosjekter
  • Arbeide strategisk og målrettet
  • Delta i Drift ledergruppe

Hva tenker dere om lønn ut fra denne informasjonen? Ts. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søker du som nyudannet en stilling som innebærer personalansvar for 20 stk? Har du omskolert deg, eller er du helt i starten av 20-årene? 

Anonymkode: 296db...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Er lønn på 600,000 innenfor når jobben går ut på personalansvar for 20 stk? Ingen krav om utdanning. 

Den med personalansvar hos oss tjener over 800K. Statlig. Jeg som simpel rådgiver tjener mer enn 600K…

Anonymkode: 09fc9...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Søker du som nyudannet en stilling som innebærer personalansvar for 20 stk? Har du omskolert deg, eller er du helt i starten av 20-årene? 

Anonymkode: 296db...00d

Har omskolert meg og er helt nyutdannet. Har jobbet med ikke-relatert innhold i 15 år før dette. I stillingsannonsen står det at relevant opplæring vil gis. Ts. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...