AnonymBruker Skrevet 24. august #21 Del Skrevet 24. august Fjompenisse skrev (10 timer siden): Har akkurat passert 50 og det passer meg veldig godt å bo aleine for første gang i mitt liv. Satser på en særboende kjæreste og om det etter noen år fremdeles føles riktig og det passer seg praktisk, kan jeg gjerne bli samboer. Blir ikke et nytt giftemål i alle fall (tror jeg da). Det må bli dette. Anonymkode: d0a35...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #22 Del Skrevet 24. august Særboende kjæreste. Anonymkode: 0a5c0...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #23 Del Skrevet 24. august Samboende kjæreste, men jeg har egentlig gitt opp. Tror ikke jeg orker å stå i skuffelsen over å ikke finne noen flere ganger, og prøver derfor ikke. Anonymkode: d85fd...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 24. august #24 Del Skrevet 24. august Jeg vil ha en kjæreste som trives med å være særboere 3-5 år til barna flytter ut. Etter det vil jeg gjerne være samboere, kjærester og bestevenner til vi blir gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 24. august #25 Del Skrevet 24. august En venn og kjæreste som kan bli min ektemann. Er 48, men har fremdeles et håp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 24. august #26 Del Skrevet 24. august En venn og kjæreste. En jeg kan stole på og som ikke prøver å forandre meg som person. Om jeg vil bli samboer igjen, vet jeg ikke enda. Har tenkt at jeg ikke vil det, etter at eksen flyttet ut. Jeg trenger alenetid og det er viktig for meg. Så da gjenstår det bare å se hva fremtiden bringer... 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #27 Del Skrevet 24. august En mann som får meg til å føle meg avslappet, en jeg kan være meg selv sammen med. En med god humor og godt humør. En som ser hele meg for den jeg er, en som støtter meg og er glad i meg uansett. Han som er der for meg fordi han vil, ikke fordi han føler han må. Han viser meg omsorg og omtanke, og viser meg at han er glad i meg gjennom ord og handling. Behandler meg med ømhet og respekt. At han gir meg følelsen av at jeg har kommet hjem, hver eneste gang han trekker meg inntil seg for å kysse meg. Anonymkode: 08b8d...83b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #28 Del Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (På 23.8.2024 den 18.59): Når du dater, ser du etter bare sex, en særboende kjæreste, en samboer, eller en ektefelle? (Eller noe annet?) Anonymkode: 187f3...c9d Ser etter kjæresten min, vel. Håper han kommer tilbake… 🙄 Anonymkode: e0c30...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 25. august #29 Del Skrevet 25. august En venn med fordeler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #30 Del Skrevet 25. august Særboende kjæreste. Er kvinne 42 med to barn på ungdomsskole, er ikke tiden for å lete etter noen å gå all in med, med samboerskap og bryllup og felles barn og hund. Men ser etter emosjonell og fysisk intimitet, samt eksklusivitet. Anonymkode: 3db96...114 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 26. august #31 Del Skrevet 26. august Ser etter en å bli gammel sammen med, en å nyte livet med. Først i form av særboende kjæreste. Fram til barna har flyttet ut, etter det håper jeg vel på samboer, muligens (det er bare fantastisk deilig å bo alene også...😅). Tror ikke jeg har lyst til å gifte meg igjen, men skal aldri si aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #32 Del Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (På 23.8.2024 den 18.59): Når du dater, ser du etter bare sex, en særboende kjæreste, en samboer, eller en ektefelle? (Eller noe annet?) Anonymkode: 187f3...c9d En å treffe inne i mellom for å ha det morsomt og/eller hyggelig med. Jeg er ikke interessert i noen kjæreste/forpliktende forhold. Dette er jeg selvfølgelig helt åpen om fra start for ikke å gi noen falske forhåpninger. Jeg er ikke interessert i å kaste bort hverken min egen eller andre sin tid😊 Anonymkode: 77d7e...44b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trådstarteer Skrevet 26. august #33 Del Skrevet 26. august Hei 😁 Ser etter en jeg kan dele gode og dårlige opplevelser med - forhåpentligvis mest av det første. En jeg kan stole på, hvor respekt og gleden av å gi av seg selv går begge veier🥰 Har smertelig erfart det motsatte - og det vil jeg aldri ha tilbake i livet mitt! så det vanlige..kjærlighet og intimitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #34 Del Skrevet 27. august Jeg ser etter en som Henrik i Bonusfamilien (snill, intelligent, reflektert mann uten barn som samboer). Anonymkode: 8c319...2eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #35 Del Skrevet 27. august On 8/25/2024 at 11:11 PM, AnonymBruker said: Særboende kjæreste. Er kvinne 42 med to barn på ungdomsskole, er ikke tiden for å lete etter noen å gå all in med, med samboerskap og bryllup og felles barn og hund. Men ser etter emosjonell og fysisk intimitet, samt eksklusivitet. Anonymkode: 3db96...114 knullekompis altså.... Anonymkode: 0c8dc...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #36 Del Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (1 time siden): knullekompis altså.... Anonymkode: 0c8dc...db0 Jeg har en venn med fordeler. Er ikke kjærester, men er mer enn knullekompiser Anonymkode: 813ec...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå