AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #1 Del Skrevet 23. august 2024 Jeg liker å pynte meg litt, ikke dress og slips, men litt "hverdagspent". Men har opplevd at dama kommer i alt fra treningstights til penkjole. Hvordan liker du å kle deg, og hvordan forventer du at den andre kler seg? Anonymkode: 4f602...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 23. august 2024 #2 Del Skrevet 23. august 2024 Ja, det gjør jeg. Ikke nødvendigvis stivpyntet, men tar på meg noe som jeg føler meg fin i 😊 Jeg tenker det er en selvfølge. Man kommer ikke i treningstights og en slitt t-skjorte på date. Det synes jeg er respektløst.... Hvordan daten min kler seg, er jeg ikke kjempe opptatt av, men det er jo greit at han ser noenlunde grei ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 23. august 2024 #3 Del Skrevet 23. august 2024 Ja, det gjør jeg, og jeg forventer at den andre parten ikke ser helt ut som en slask heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #4 Del Skrevet 23. august 2024 Når jeg datet pyntet jeg meg ja, i forhold til hva vi skulle. Øl / kaffe, normal pent kledd, lett sminke men «ren og pen». Litt finere restaurant, finere kledd og mer forseggjort sminke /hår. Turdate, treningsklær, hestehale og uten sminke. Anonymkode: ca77a...8da 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #5 Del Skrevet 23. august 2024 Ja , hadde aldri kommet i trenings tights ihvertfall 🙈 Anonymkode: 20fcb...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #6 Del Skrevet 23. august 2024 Ja, det gjør jeg. Anonymkode: cc35f...7a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #7 Del Skrevet 23. august 2024 Dama må komme hverdagskledd for min del Treningstights er innafor det, sexy. Anonymkode: 5ccbb...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #8 Del Skrevet 23. august 2024 Spørs på settingen og mannen. Men liker å pynte meg. Anonymkode: edf5d...ade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 23. august 2024 #9 Del Skrevet 23. august 2024 Kom helt an på hva daten innebar, men for det meste så gikk jeg for sommerkjoler, og på høsten ble det jeans med en sexy topp og litt smykker. Når jeg skal på date med kjæresten min, så liker jeg alltid å kle meg litt penere enn hverdags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #10 Del Skrevet 23. august 2024 Kommer helt an på hva man skal gjøre. Kler meg etter aktivitet/anledning. Anonymkode: 24791...45e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #11 Del Skrevet 23. august 2024 Pynter meg i timesvis, derfor jeg slettet tinder fordi det var sykt kjipt å pynte seg en halv dag etter å ha blitt bedt på date så ghostet rett før. Flere ganger på rad.. Nå treffer jeg kun menn irl og kan pynte meg uten stress, de møter opp 😀 bølger håret og tar på en pen svart kjole, i tillegg til pen sminke og neglelakk! Anonymkode: b21fb...71b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 23. august 2024 #12 Del Skrevet 23. august 2024 Klart det. Selvfølge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #13 Del Skrevet 23. august 2024 Det kommer jo litt an på hva slags date det er, men generelt sett kler jeg meg ordentlig. Er det middag så penere klær. Er det en kaffe på kafe "jobbpent" (type jeans, bluse, lett sminke, smykker) osv. Anonymkode: 2189d...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå