AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #81 Del Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ingen altså? Bare å pakke sammen og flytte ut i skogen eller ta pilleoppsamlingen? Mye meninger her inne, men når alt kommer til alt er det ikke mye futt i folket. Jeg pulte mye i 20-årene. Kan telle i overkant av 100 damer. Alle fullstendig frivillige og 100% samtykke. Skal jeg bare gi opp livet nå? Gå ut i skogen og avslutte det eller innfinne meg med et liv i sølibat for noe jeg holdt på med for 20 år siden fordi en eller annen forståsegpåer sier at sånn er det? Merkelig med ord altså.... Anonymkode: a4d56...d04 Neida, vi er mange i samme bås. Her er antallet ikke er problem, men erfaringer vi har med oss på godt og vondt. Ville nok blitt litt skeptisk til en fyr på over tretti med kun to partnere bak seg, om vi ikke snakker to langvarige forhold. Men han ville nok ikke hatt meg heller 🤣 Anonymkode: 449a7...6b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 24. august 2024 #82 Del Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Åh, det der kan komme fra mange hold. Enn så lenge måler en slik undersøkelse vel så mye sammenhengen mellom risiko for skilsmisse og misnøye og hva enn som får enkeltpersoner til å gå på tvers av samfunnsnormer. Det er ikke videre overraskende at du får opphopning av personlighetstrekk som disponerer både for mindre vellykkete forhold og pomiskiøsitet i det samme. Jeg har dessverre ikke lest undersøkelser som sier hverken det ene eller det andre, men jeg står for mine meninger på at det jevne mennesket vil bli klokere med en stor erfaringsbase. Anonymkode: d6308...10d Ok, da får du lage en studie som kompenserer for det du tenker man må ekskludere. Men får du ikke et problem, er ikke den jevne menneske en blanding av mye rart. Det du tror på stemmer ikke med eksisterende emperi. Sånn er det. Du kan gjerne tro at jorden er flat og mye annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 24. august 2024 #83 Del Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det mattestykket går ikke opp, med mindre mange av de mennene ligger med hverandre. Snakker om dobbeltmoral, fremdeles er vi der at kvinner «skal ha» færre sexpartnere enn menn. Anonymkode: e2075...c86 Det er ikke meningen at det skal gå opp. Alle har ikke det perfekte antallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #84 Del Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Neida, vi er mange i samme bås. Her er antallet ikke er problem, men erfaringer vi har med oss på godt og vondt. Ville nok blitt litt skeptisk til en fyr på over tretti med kun to partnere bak seg, om vi ikke snakker to langvarige forhold. Men han ville nok ikke hatt meg heller 🤣 Anonymkode: 449a7...6b5 Takk ❤️ Anonymkode: a4d56...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #85 Del Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er kvinne og har hatt rundt 30 partnere. 10 av dem menn jeg har vært sammen med eller datet. Jeg hadde sex første gang med kjæreste som 16 åring. Det var for tidlig for meg. Likte ikke sex før jeg var nærmere 28 og levde i sølibat da jeg var mellom 20-27 år av samme grunn. Da begyntr jeg å sette pris på sex og ville ta litt igjen for tapte år med nærhet. Aldri angret på en eneste sexpartner. Har stort sett hatt utbytte av sexen på en eller annen måte. Aldri tenkt på meg slv som løs på tråden selv om min samboer i dag synes jeg var det. Anonymkode: 832c3...20e Hvordan var det å gå fra cølebat til flere partnere? Var det en naturlig endring i deg, som gjorde deg åpen eller hvem du hadde sex med? Anonymkode: 69ea6...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 24. august 2024 #86 Del Skrevet 24. august 2024 Interessant at kvinner ønsker menn som tenker på sex oftere enn motstatt. Litt rart i og med at det som regel er menn som ønsker å ha mer sex i forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #87 Del Skrevet 24. august 2024 Majer skrev (2 minutter siden): Interessant at kvinner ønsker menn som tenker på sex oftere enn motstatt. Litt rart i og med at det som regel er menn som ønsker å ha mer sex i forhold? Hva fikk deg til den konklusjonen? Anonymkode: 69ea6...756 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 24. august 2024 #88 Del Skrevet 24. august 2024 Ånei, jeg er ferdig Må alle mødre og fedre der ute sørge for at deres døtre og sønner ikke havner i utenforskap ved å glemme å føre regnskap tidlig og holde seg til det. Amen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #89 Del Skrevet 25. august 2024 takinova skrev (På 23.8.2024 den 17.27): Så ingen forskning altså. Kun statistikk. Og de tallene får man slik men selv ønsker de. Anonymkode: 02235...04b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå