Gå til innhold

Ny studie: Det "perfekte" antall sexpartnere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Mistenker at det ikke gjelder lengre, må jo være årevis siden de fikk det resultatet i den tilfeldige undersøkelsen jeg hvertfall aldri har svart på, har dere?

Anonymkode: 69ea6...756

Mange undersøkelser jeg aldri har deltatt i. 

Nei det er ikke fryktelig lenge siden. Dette er en regelmessig undersøkelse. Synes ikke resultatet er så rart heller jeg, for kjenner en del som traff den rette tidlig. Da blir det fort få partnere. 

At noen ligger med mange betyr dessuten så absolutt ikke at alle gjør det. Jeg har en datter i 20 årene, og det er nok minst like vanlig å være tilbakeholden fremdeles som det er å ikke være det. Mange unge kvinner med idealer som ikke innebærer å ligge med mange, men som er opptatt av å finne ekte kjærlighet. Ellers kan det liksom bare være. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er veldig sansynlig at folk med store problemer (spesielt kvinner) har mange sex partnere. Dette betyr ikke nødvendigvis at mange sex partnere gir store problemer.

Anonymkode: 76fe7...ad4

Hva får deg til å mene at kvinner med store problemer er mer tilbøyelig til å ligge rundt enn menn med store problemer?

Anonymkode: 449a7...6b5

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (11 minutter siden):

Ja, jeg var skikkelig elendig å planlegge. Hadde jeg visst bedre så hadde jeg krampholdt på eksen siden det var mitt siste ligg i livet det var snakk om. Men wow, så raus du er som skjenker meg ett ligg til. Lover å si meg ferdig etter det. 😁
Hadde håpt på èn partner til, den siste i livet, men så storforlangende ser jeg at jeg ikke kan være. For da blir jeg sett på som skitten og oppbrukt. Kanskje det er likegreit jeg bare slår en strek innenfor referansene og tyr til ensomhet og håndjaging ut livet slik at jeg blir sosialt akseptert som menneske. :knegg:

Hmmmm..🤓👄

Kanskje jeg kan føye på reglene og tilate deg en siste partner, om du forstår hva jeg forslår? 👩‍⚖️ *fniser og rødmer i korrupsjon, seksuell trakkaserg, utpressing og gissel holding i sosial kontrolls navn* 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hmmmm..🤓👄

Kanskje jeg kan føye på reglene og tilate deg en siste partner, om du forstår hva jeg forslår? 👩‍⚖️ *fniser og rødmer i korrupsjon, seksuell trakkaserg, utpressing og gissel holding i sosial kontrolls navn* 

Du er en korrupt og raus flørt, ser jeg :D Klart jeg må si ja, du er jo mitt siste håp i livet siden jeg bikker grensa! Jeg er tross alt en som tar denne helt håpløst verdiløse lav-kvalitetsstudien gjennom subjektive spørreskjema med lite deltakere blodseriøst. 

Men ser jo at du har bare èn sjanse til du òg før du også blir skitten og oppbrukt, så her er det bare å møtes på kirkegulvet først som sist :knegg: 

Endret av Bombasi
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (3 timer siden):

Undersøkelse viser at dem som har hatt mange partnere i gjennomsnitt har større risiko for skilsmisse og misnøye i forhold. 

Betyr ikke at det gjelder alle. 

Men finnes ikke noen emperi for ideen at det er lurt å teste mange... 

Åh, det der kan komme fra mange hold. Enn så lenge måler en slik undersøkelse vel så mye sammenhengen mellom risiko for skilsmisse og misnøye og hva enn som får enkeltpersoner til å gå på tvers av samfunnsnormer. Det er ikke videre overraskende at du får opphopning av personlighetstrekk som disponerer både for mindre vellykkete forhold og pomiskiøsitet i det samme.

Jeg har dessverre ikke lest undersøkelser som sier hverken det ene eller det andre, men jeg står for mine meninger på at det jevne mennesket vil bli klokere med en stor erfaringsbase.

Anonymkode: d6308...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Spørreundersøkelse. Det var dette folk svarte.

Anonymkode: 3440c...698

Men hvordan er spørsmålet stilt? Ideelt sett skulle jeg ha hatt sex med én, mannen min. Men møtte han da jeg var 22, er glad jeg kunne nyte og utforske sex også før jeg var 22. Tenker ikke noe negativt om at jeg har hatt flere enn én, selv om det ideelt sett skulle vært en. 

Anonymkode: 424ad...e78

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hmmmm..🤓👄

Ja det er noe merkelig med det der. Alle menn er helt ok med at kvinner har sex med akkurat dem, men å ha sex med noen som helst andre enn deg er feil. 🤪

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bøttføkked. Bare å bestille gravsted og begynne innsanking av alskens piller for å gå ut av livet med et smell. "forgive me father, for I have sinned". 

Ække håp for oss som har pult mer enn 20 pers ++

Anonymkode: a4d56...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sånn seriøst - HELT seriøst. Vi som levde et ganske utsvevende liv i 20-årene og synes sex var både gøy og godt. Vi som har passert ganske mange fler enn hva studien mener er normalt. Er vi "outcasts"? Betyr dette at vi må lyve for vår fremtidige partner? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen altså?

Bare å pakke sammen og flytte ut i skogen eller ta pilleoppsamlingen?

Mye meninger her inne, men når alt kommer til alt er det ikke mye futt i folket. 

Jeg pulte mye i 20-årene. Kan telle i overkant av 100 damer. Alle fullstendig frivillige og 100% samtykke. 

Skal jeg bare gi opp livet nå? Gå ut i skogen og avslutte det eller innfinne meg med et liv i sølibat for noe jeg holdt på med for 20 år siden fordi en eller annen forståsegpåer sier at sånn er det?

Merkelig med ord altså.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ingen altså?

Mye meninger her inne, men når alt kommer til alt er det ikke mye futt i folket. 

Jeg pulte mye i 20-årene. Kan telle i overkant av 100 damer. Alle fullstendig frivillige og 100% samtykke. 

Skal jeg bare gi opp livet nå? Gå ut i skogen og avslutte det eller innfinne meg med et liv i sølibat for noe jeg holdt på med for 20 år siden fordi en eller annen forståsegpåer sier at sånn er det?

Hva er målet nå da? Nye 100? Monogam kjæreste? Hva har skjedd det siste tiåret? 

Anonymkode: 798ed...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Ingen altså?

Vel, du har over 100 potensielle valg til kjærester, om du ikke får lov å øke antallet 😅 Det er gode ods tross alt.

(Håper ikke du tar denne tråden  seriøst. Plis avlys den alvorlige skogsturen din) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (3 timer siden):

Du er en korrupt og raus flørt, ser jeg :D Klart jeg må si ja, du er jo mitt siste håp i livet siden jeg bikker grensa! Jeg er tross alt en som tar denne helt håpløst verdiløse lav-kvalitetsstudien gjennom subjektive spørreskjema med lite deltakere blodseriøst. 

Men ser jo at du har bare èn sjanse til du òg før du også blir skitten og oppbrukt, så her er det bare å møtes på kirkegulvet først som sist :knegg: 

👰‍♀️ Håper ikke korrupsjonen setter en stopper for bryllupsreisen hihi 😘

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

For menn: 4-5 i løpet av livet, 2-3 tilfeldige, og debut 18-20 år.

Fy fasan.. da har jeg sultet ihjel😅

I min forskningsrapport: Jo flere som gledes, jo mere gøy og venner🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

https://www.vg.no/forbruker/sex-og-samliv/i/LM4pnJ/dette-er-det-perfekte-antall-sexpartnere

For menn: 4-5 i løpet av livet, 2-3 tilfeldige, og debut 18-20 år.

For kvinner: 2-3 i løpet av livet, 1-2 tilfeldige, og debut 16-18 år.

Ja… da er det vel bare å kjøre debatt?

Eller, i kjent KG-stil, kanskje heller kjøre alle mulige tøvete bortforklaringer om hvorfor forskningen nok en gang "tar feil"…? 😄

Anonymkode: 3440c...698

Bortkastet! Jeg er ikke abonnent 

Anonymkode: 9684b...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og har hatt rundt 30 partnere. 10 av dem menn jeg har vært sammen med eller datet. Jeg hadde sex første gang med kjæreste som 16 åring. Det var for tidlig for meg. Likte ikke sex før jeg var nærmere 28 og levde  i sølibat da jeg var mellom 20-27 år av samme grunn. Da begyntr jeg å sette pris på sex og ville ta litt igjen for tapte år med nærhet. Aldri angret på en eneste sexpartner. Har stort sett hatt utbytte av sexen på en eller annen måte. Aldri tenkt på meg slv som løs på tråden selv om min samboer i dag synes jeg var det.

Anonymkode: 832c3...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hmmmm..🤓👄

Bombasi skrev (6 timer siden):

Get a room…😅

Anonymkode: 832c3...20e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hva får deg til å mene at kvinner med store problemer er mer tilbøyelig til å ligge rundt enn menn med store problemer?

Anonymkode: 449a7...6b5

muligheten.

Anonymkode: 76fe7...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...