AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #41 Del Skrevet 23. august 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: https://www.vg.no/forbruker/sex-og-samliv/i/LM4pnJ/dette-er-det-perfekte-antall-sexpartnere For menn: 4-5 i løpet av livet, 2-3 tilfeldige, og debut 18-20 år. For kvinner: 2-3 i løpet av livet, 1-2 tilfeldige, og debut 16-18 år. Ja… da er det vel bare å kjøre debatt? Eller, i kjent KG-stil, kanskje heller kjøre alle mulige tøvete bortforklaringer om hvorfor forskningen nok en gang "tar feil"…? 😄 Anonymkode: 3440c...698 For det første er artikkelen låst for oss som ikke har VG pluss, men jeg ser flere refererer til at det som er gjort er en spørreundersøkelse og da lurer jeg på om du forstår hva forskning er? Anonymkode: cf352...ac6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #42 Del Skrevet 23. august 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Forskningen viser at kvinner dømmer antall sexpartnere mee enn det menn gjør, så kanskje du skal forholde deg til den også, eller nei, det vil du vel ikke, for du er jo ikke EGENTLIG opptatt av forskning. Men det visste vi jo. Anonymkode: 6743a...245 Jeg skal innrømme at jeg er opptatt av hvordan en mann stiller seg til dette med sex. Det er helt uaktuelt for meg å røre en mann som har ligget rundt, og de der fuckboysene kan holde seg langt unna meg. Anonymkode: cf352...ac6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 23. august 2024 #43 Del Skrevet 23. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (18 minutter siden): "Var klar" vet man aldri. Det spiller seg ut etter debuten. Anonymkode: 6b138...0a8 Du mener altså at man må gjøre noe man ikke føler seg klar for mentalt og må presse seg til for å vurdere dette etterpå? Høres fullstendig tåpelig ut når det gjelder sex. Endret 23. august 2024 av Trolltunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 23. august 2024 #44 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Kvinner i dag åpner beina for hundrevis av mannfolk gjennom livet Anonymkode: 27bf1...ceb Nei. Gjennomsnittet er 6-7, til tross for at noen har et betydelig høyere antall. Hvilket vil si at ganske så mange har et veldig lavt antall også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #45 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det mattestykket går ikke opp, med mindre mange av de mennene ligger med hverandre. Snakker om dobbeltmoral, fremdeles er vi der at kvinner «skal ha» færre sexpartnere enn menn. Anonymkode: e2075...c86 Dette tenkte jeg også! Det er vel også flere menn enn kvinner i verden også, så det blir jo litt rart. Anonymkode: df718...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 23. august 2024 #46 Del Skrevet 23. august 2024 Tja, har de forsket i hva en skal svare om en blir spurt om antall og debutalder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 23. august 2024 #47 Del Skrevet 23. august 2024 Ifølge hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #48 Del Skrevet 23. august 2024 Skulle gjerne hatt så få som 2-3. Det måtte jo bety at jeg bare var i lange forhold med menn som ikke sluttet å være forelska i meg! 😃 Anonymkode: 798ed...53a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 23. august 2024 #49 Del Skrevet 23. august 2024 Shit. Da kan jeg visst ikke ha sex med flere, for jeg ligger akkurat innenfor... 😵 Men jeg har enda tilgode å ha sex med tilfeldige, så hva skal jeg gjøre? Og så bommet jeg på debutalderen. Var visst et par år for tidlig. Okei, da er toget mitt gått... 🥴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #50 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det da også dobbeltmoral når en kvinne sier hun ikke vil ha en mann som er jomfru? er det menn som er problemet her også fordi de er okay med jomfruer? Anonymkode: 76fe7...ad4 Selvsagt ikke. "Dobbeltmoral" er når menn ikke mener det samme som kvinner. Når kvinner ikke mener det samme som menn kalles det "frigjøring". 😂 Anonymkode: 3440c...698 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #51 Del Skrevet 23. august 2024 svartkatt skrev (1 time siden): Ifølge hvem? Sikkert dem som ble spurt i studien. Tror du ikke? Anonymkode: 3440c...698 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #52 Del Skrevet 23. august 2024 Kvinner skal ha 2-3 partnere, og 1-2 av dem skal være tilfeldige? Jeg (kvinne 38) har hatt 3 partnere, men alle har vært kjærester (siste er jeg gift med). Kan ikke skjønne at det skal være "bedre" om 1-2 av dem hadde vært tilfeldige? Anonymkode: 6da67...78e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #53 Del Skrevet 23. august 2024 Bombasi skrev (1 time siden): Shit. Da kan jeg visst ikke ha sex med flere, for jeg ligger akkurat innenfor... 😵 Men jeg har enda tilgode å ha sex med tilfeldige, så hva skal jeg gjøre? Og så bommet jeg på debutalderen. Var visst et par år for tidlig. Okei, da er toget mitt gått... 🥴 Dette er noe du skulle planlagt fra tenårene 👩⚖️ Veldig alvorlig...vent litt...*taster* okei okei...hmm. Javel, du får ha sex 1 gang til, men da sier du deg ferdig etter det? Anonymkode: 69ea6...756 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #54 Del Skrevet 23. august 2024 Trolltunge skrev (1 time siden): Nei. Gjennomsnittet er 6-7, til tross for at noen har et betydelig høyere antall. Hvilket vil si at ganske så mange har et veldig lavt antall også. Mistenker at det ikke gjelder lengre, må jo være årevis siden de fikk det resultatet i den tilfeldige undersøkelsen jeg hvertfall aldri har svart på, har dere? Anonymkode: 69ea6...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portia Catonis Skrevet 23. august 2024 #55 Del Skrevet 23. august 2024 (endret) "Ny studie"😂.... Én spørreundersøkelse er ikke et studie! Prøv igjen, VG... Endret 23. august 2024 av Portia Catonis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 23. august 2024 #56 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Sikkert dem som ble spurt i studien. Tror du ikke? Anonymkode: 3440c...698 Smartass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #57 Del Skrevet 23. august 2024 Det perfekte antallet? Mener virkelig de fleste menn at det er perfekt å debutere seksuelt mellom 18-20 år? Hver gutts største skrekk er jo å være jomfru til sent i tenårene når "alle" kompisene allerede har ligget i årevis. Høres også spesielt ut at 1-2 av 3 skal være tilfeldige ligg dersom man bare har 3 sexpartnere gjennom livet. Da har man enten noen aseksuelle forhold eller så er man virkelig heldig med valg kjærester. Full klaff på første el andre forsøk. Jaaaa, lykke til 😅 Anonymkode: 531ca...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #58 Del Skrevet 23. august 2024 En del må jo ofte seg for at denne «matematikken» skal gå i hop. Heldigvis er der vel ikke like tørt i befolkningen som dette her 😆 Anonymkode: 54bb7...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #59 Del Skrevet 23. august 2024 Kvinner ønsker vel menn som vet hva de driver på med, så synes antallene fair. Lurer litt på ved hvilken alder det er ment at en skal ha den bodycounten. Synes det er rimelig at kvinner kan være oppe i 5-6 når de de er middelaldrende, om lag 50% går jo igjennom samlivsbrudd i slutten av 30-årene. De mennene som er seksuelt aktive har vel litt omvendt kurve hvor det blir færre nye etter det første samlivet med barn. Anonymkode: 5c15e...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 23. august 2024 #60 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Dette er noe du skulle planlagt fra tenårene 👩⚖️ Veldig alvorlig...vent litt...*taster* okei okei...hmm. Javel, du får ha sex 1 gang til, men da sier du deg ferdig etter det? Anonymkode: 69ea6...756 Ja, jeg var skikkelig elendig å planlegge. Hadde jeg visst bedre så hadde jeg krampholdt på eksen siden det var mitt siste ligg i livet det var snakk om. Men wow, så raus du er som skjenker meg ett ligg til. Lover å si meg ferdig etter det. 😁 Hadde håpt på èn partner til, den siste i livet, men så storforlangende ser jeg at jeg ikke kan være. For da blir jeg sett på som skitten og oppbrukt. Kanskje det er likegreit jeg bare slår en strek innenfor referansene og tyr til ensomhet og håndjaging ut livet slik at jeg blir sosialt akseptert som menneske. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå