AnonymBruker Skrevet 23. august #1 Del Skrevet 23. august Har en skjorte jeg gjerne bruker på intervju, men ble plutselig litt usikker på om det ser litt rart ut hvis jeg har på meg samme tøyet til både førstegangs intervju og andregangs? Er det noe en tenker over? Vaskes mellom hver gang også. Anonymkode: 163f1...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 23. august #2 Del Skrevet 23. august Det betyr ikke noe, med mindre skjorten har et veldig spesielt utseende (som hawaimønster, f.eks). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #3 Del Skrevet 23. august Så lenge det er en nøytral skjorte går det helt fint. Om det er et veldig spesielt mønster, som mange husker, ville jeg endret skjorte. Anonymkode: 6de76...35f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #4 Del Skrevet 23. august Jeg har flere skjorter i samme farge, ettersom de blir jo utvasket / mister farge etter hvert. Av og til tror at man sikkert at jeg går i samme skjorte, men har 5 stykker i samme farge og fasong. Det blir jo som å kjøpe 3 par joggesko som man liker av samme utseende. Tror ikke det gjør noe så lenge du er presentabel. Anonymkode: 16a96...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #5 Del Skrevet 23. august Har du ingenting annet du kan bruke? Hadde jeg vært deg, så hadde jeg leitet litt mer i klesskapet etter noe annet. Anonymkode: 59d2d...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #6 Del Skrevet 23. august For et sykt spørsmål! 😂 Hvilke bransje skal du jobbe i? Anonymkode: 2281f...0cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #7 Del Skrevet 23. august Jeg intervjuer mange og husker ikke klær. Med mindre de skilte seg (negativt) ut. En skjorte er en skjorte stort sett, så bare bruk den Anonymkode: 78899...0a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 23. august #8 Del Skrevet 23. august Jeg vil si at det ikke gjør noe hvis den er hvit, svart eller i en annen nøytral farge. Da legger de nok ikke merke til det. Hadde nok også brukt annet tilbehør enn sist. Det er ikke klærne de ansetter, det er deg, men hvis det er mer eller mindre likt mellom deg og en annen kandidat, er det ikke verdt å gi dem noe å "ta deg på", selv om det er en filleting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 23. august #9 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg intervjuer mange og husker ikke klær. Med mindre de skilte seg (negativt) ut. En skjorte er en skjorte stort sett, så bare bruk den Anonymkode: 78899...0a9 Mens andre legger merke til alt mulig, og tillegger det de villeste teorier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #10 Del Skrevet 23. august 1 minutt siden, Seff said: Mens andre legger merke til alt mulig, og tillegger det de villeste teorier. Vil nok si at hvis de reagerer på dette, så bør ikke TS jobbe der. Jeg tror de fleste gjenbruker klær... Om en arbeidsgiver reagerer på en slik fillesak (ikke sak engang i mine øyne) så er de gærne Anonymkode: 78899...0a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 23. august #11 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil nok si at hvis de reagerer på dette, så bør ikke TS jobbe der. Jeg tror de fleste gjenbruker klær... Om en arbeidsgiver reagerer på en slik fillesak (ikke sak engang i mine øyne) så er de gærne Anonymkode: 78899...0a9 Nøytrale plagg går nok bra, men vi vet jo ikke engang i hvilken bransje TS jobber i. Kleskode er viktigere i noen bransjer enn i andre, og noen har rett og slett personlige hang ups på detaljer som fremstår totalt irrelevante for oss andre. Man trenger jo ikke å utfordre skjebnen når man ikke må. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #12 Del Skrevet 23. august Så lenge du ikke søker jobb i motebransjen har det ingenting å si. Anonymkode: 37490...55f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå