AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #21 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): De sitter godt på mine føtter hvis de har gummi/silikon-belegg øverste på hælen. Anonymkode: 9811a...47a Godt å høre de fungerer for noen, for ikke en gang gummi/silikon-belegg hjelper hos meg 😄 Anonymkode: e823b...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #22 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): De der sitter ikke på mine føtter. Spretter bare av 😄 Jeg bruker ingenting i loafers, knestrømper sklir bare ned og de "sokkene" i nylon blir for korte. Anonymkode: e823b...5ca Har jeg virkelig aldri opplevd. Hva slags type knestrømper bruker du? Anonymkode: 45d85...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #23 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har jeg virkelig aldri opplevd. Hva slags type knestrømper bruker du? Anonymkode: 45d85...426 Har prøvd det meste egentlig, både tynne nylonstrømper og vanlig i bomull. De blir for korte og sklir ned. Anonymkode: e823b...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 8. september 2024 #24 Del Skrevet 8. september 2024 Jeg bruker bare vanlige sokker... Sånne helt korte ankelsokker sitter aldri på meg, de bare sklir ned. Og å gå uten sokker i sko er jo oppskrift på dårlig lukt i skoa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #25 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det noen som opplever at de sitter godt på foten? 😅 Mine ender bare i en klump nederst ved tåa. Anonymkode: e823b...5ca Mine sitter godt! 🤷🏼♀️ Anonymkode: 1a285...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #26 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mine sitter godt! 🤷🏼♀️ Anonymkode: 1a285...09c Spørs om jeg bare har for store føtter og at de blir for små 😛 Anonymkode: e823b...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #27 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spørs om jeg bare har for store føtter og at de blir for små 😛 Anonymkode: e823b...5ca Har skostørrelse 41/42 og tynne knestrømper sitter som et skudd! Anonymkode: 45d85...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå