Gå til innhold

Hvorfor er KG så giftig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde hørt så mye om kvinneguiden så nå mens jeg har ligget syk hjemme har dette vært tidsfordrivet. Jeg må si jeg er ganske sjokkert. Så mye stygge kommentarer, hets, og kvalme samlet på en side. Er medlem på andre grupper og aldri opplevd lignende(bortsett fra kanskje enkelte hundegrupper). Ble veldig nysgjerrig på hva som holder dere her? Og dere som har vært her lenge; har det alltid vært slik? Er det en grunn til at miljøet er så ille akkurat her? 

Anonymkode: 642e8...80d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er her fordi jeg har lite nettverk. Tror det gjelder mange her, så sprer man eder og galle og så forplanter det seg.

Anonymkode: 234f4...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her fordi jeg liker å diskutere 😄 

Har vært registrert siden 2015, men hadde en lang pause på et par år.

Jeg trives her inne jeg. Ja, tempraturen kan bli litt høy her innimellom, men det må man nesten forvente på et såpass stort diskusjonsforum 😄 Det er jo frivillig å være her, så om man ikke liker svarene man får, så får man gå stille og rolig ut av døren igjen 😊 

Jeg synes ikke dette diskusjonsforumet er så ille som mange skal ha det til å være 😊 Jeg trives som sagt godt og vet at det finnes trivelige og hyggelige folk her inne også. Skulle JEG ønske å forandre på noe, så måtte det være at alt for mange skriver som Anonym bruker 🤔 Også i de tilfellene hvor det strengt tatt ikke er nødvendig 😊 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (10 minutter siden):

Skulle JEG ønske å forandre på noe, så måtte det være at alt for mange skriver som Anonym bruker 🤔 Også i de tilfellene hvor det strengt tatt ikke er nødvendig 😊 

Skikkelig enig..🤣

Anonymkode: 27527...119

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror forumet er blitt verre nå, enn det var for flere år siden. Jeg er her av gammel vane, men tar pauser med jevne mellomrom. Tror forumet tiltrekker seg mye rart, noe som gjenspeiler seg i svarene rundt om. Mye trolling rett og slett. :trolldom:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes folk har blitt mer opptatt av å ta trådstarter, og å gi et inntrykk av seg selv som en person som alltid gjør det riktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok en del mennesker her inne som lever med myye smerte under blusen, pluss alle trollene som elsker å skyte ned trådstarter...men at det er verre her enn andre steder er jeg nå litt usikker på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...