AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #1 Del Skrevet 23. august 2024 Tenker på ting dere i utgangspunktet hadde på kriterie-listen. Har dere angret på å ha firt på disse kravene, eller har det gått seg til? Anonymkode: 130e9...0c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #2 Del Skrevet 23. august 2024 Jeg ville bo her: Men dama, som ryktene sa hadde rik pappa, sa vi bare hadde råd til: Anonymkode: 68492...d85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #3 Del Skrevet 23. august 2024 Postnummer. Ønsket drømmebolig innenfor 0500 - endte på 7300. Anonymkode: 8dbec...216 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #4 Del Skrevet 23. august 2024 Ønsket egentlig 4 soverom og 2 stuer. Ønsket der 4 soverom til gjester og til å ha til hobby. Ekstra stue til ungdommen. Vi har 3 soverom og 1 stue. Så merker ungdommen syna det er kipt de ikke kan ha så mange på besøk på en gang Anonymkode: c251c...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #5 Del Skrevet 23. august 2024 Ville ha 4 soverom, for da kunne vi lage hobby/kontor. 2 barn, 2 voksne. Funket bra i 9 mnd.. Anonymkode: cbf4d...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #6 Del Skrevet 23. august 2024 Ønsket gjestetoalett/bad til gjester på hovedplan (nær inngangen, borte fra stue/kjøkken) og at mitt eget bad skulle være i annen etasje/tilknyttet soverom/mer skjult og helt privat. I stedet endte jeg opp med hovedsoverom og bad i hovedetasjen, nær utgangsdøren... Kan liksom ikke sende gjester ned i "kjelleren" (sokkel). Hvis jeg noen gang finner en bra tomt og skal bygge eget hus, DA skal det bli bra, da! Anonymkode: 84038...f48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #7 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tenker på ting dere i utgangspunktet hadde på kriterie-listen. Har dere angret på å ha firt på disse kravene, eller har det gått seg til? Anonymkode: 130e9...0c1 Minimum 500 meter til nermeste nabo. Aldri firt på det. Anonymkode: faed1...aa2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 23. august 2024 #8 Del Skrevet 23. august 2024 Et toalett i samme etasje som soverom. Kommer ikke til å fire på det en gang til. Nå har ikke jeg begynt med nattlige tissebesøk ennå 😅 men det er digg med kort vei mellom seng og do f.eks i helgen når man vil slumre videre. Eller om man har drikki mye… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 24. august 2024 #9 Del Skrevet 24. august 2024 Jeg var HELT klar på at jeg ville ha treningsrom, og et hobbyrom/kontor. Endte opp med to soverom, ingen treningsrom, og kontor i gangen. 😆 Har to barn så vi strever litt... En ting jeg burde hatt som krav men som jeg ikke hadde som krav og heller ikke fikk, er vaskerom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #10 Del Skrevet 24. august 2024 Jeg firte på nærhet til jobben og flyttet ut av sentrum. Men til gjengjeld fikk jeg havutsikt, større og nyere bopel til en rimeligere pris, bedre skole til ungene og lavere eiendomsskatt. Jeg firte også på det med utebod. Men jeg savner det veldig og vurderer å sette opp en liten sportsbod til neste vår. Anonymkode: c05bb...274 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #11 Del Skrevet 24. august 2024 Jeg måtte fire på utebod. Jeg lever med det, selv om jeg synes det er krøkkete. Men fikk alt annet jeg ville ha Anonymkode: 5db68...03a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #12 Del Skrevet 24. august 2024 Størrelse. Bor sentralt i Oslo. Men føler det er verdt å bo trangere, iallfall enda noen år Anonymkode: 4ca93...d14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #13 Del Skrevet 24. august 2024 Takhøyde, ønsket meg bolig med høyt under taket. I stedet ble det et renovert 70-tallshus med dertil kjip takhøyde. Men har fått to stuer, treningsrom, 4 soverom, fantastisk planløsning, fantastisk beliggenhet, hage og sjøutsikt da. 😄 Anonymkode: b0768...53b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #14 Del Skrevet 24. august 2024 Peis skulle jeg gjerne hatt, men det er ikke mulig her. Skulle gjerne hatt solen litt tidligere på altanen, den kommer først i 16-tiden, men samtidig er jeg sjelden hjemme før det uansett. Anonymkode: 98cd3...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #15 Del Skrevet 24. august 2024 Trappefri adkomst. Da ristet vi av oss alle eldre og alle småbarnsforeldre. Angrer hver gang jeg har storhandlet, eller kommer hjem fra reise med koffert. Men velger å fokusere på at det er god trening. Angrer aldri ellers, da dette valget gjorde at vi kunne tikke av alle andre bokser. Hvert vårt hjemmekontor, stor og åpen stue, eget vaskerom, passe stor hage, solforhold, sentral beliggenhet, godt med parkering, bodplass... Anonymkode: c6328...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #16 Del Skrevet 24. august 2024 Skulle gjerne hatt større tomt med havutsikt, brygge og strand i Oslo og bygget et palass. Men nei, vi måtte nøye oss med tomt et annet sted i byen og fikk bare bygge innenfor rammene av reguleringsplanen. Lever helt fint med det, vi trenger ikke en omgangskrets av Mariuser, og her er folk hyggelige og jordnære ❤️ Anonymkode: 3428a...429 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #17 Del Skrevet 24. august 2024 Oppussingsobjekt. Jeg ville ha alt nytt. Men nå har vi pusset opp slik vi ville ha det på riktig side av byen så jeg ble fornøyd til slutt😅 Anonymkode: 4c3f2...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #18 Del Skrevet 24. august 2024 Vi ønsket bolig på én flate, men det var ikke mulig på vår tomt og vi har istedenfor tre etasjer. Vi ønsket eget kontor, men valgte to stuer istedenfor. Vi ønsket store soverom, men valgte å gjøre tvstuen større. Anonymkode: c9c14...0e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #19 Del Skrevet 24. august 2024 Ville ha et ekstra soverom til hjemmekontor og gjester. Men det ble «kun» nok rom til oss og et hver til barna. Ble også små barnerom, to på 8,5 m2 og ett på 11,5 m2. Skulle ønske de to minste var minimum 10 m2. Kunne også tenkt meg treningsrom. Anonymkode: e40c0...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #20 Del Skrevet 25. august 2024 Utebod og peis. Men det er mulighet for å bygge begge i fremtiden, i det minste. Vi fikk ellers alt på lista vår, så kan ikke klage. Den uteboden MÅ bygges snart, da. Anonymkode: 65f61...fd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå