KnekkeBørre Skrevet 23. august 2024 #21 Del Skrevet 23. august 2024 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): CID NÅ SKJERPER DU DEG! Meget besynderlig. En gang hadde de masse graving i hovedgata og jeg måtte kjøre omvei.... kan ha vært en fornem gate. Husker ikke. Kort sagt så er Hønefoss en ekskremental by. Kall meg gjerne subjektiv, men ting og folk blir ikke brukbart før du nærmer deg Jevnaker.. Neste gang ; summon the KnekkeBørre! Jeg vil lose dem gjennom elendigheten i min nybakte Rolls Royce... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august 2024 #22 Del Skrevet 23. august 2024 Hurra meg rundt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august 2024 #23 Del Skrevet 23. august 2024 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): CID NÅ SKJERPER DU DEG! Meget besynderlig. En gang hadde de masse graving i hovedgata og jeg måtte kjøre omvei.... kan ha vært en fornem gate. Husker ikke. Trykket Anton på send på grønnsåpe bestillingen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. august 2024 #24 Del Skrevet 23. august 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Trykket Anton på send på grønnsåpe bestillingen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august 2024 #25 Del Skrevet 23. august 2024 🛖🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 23. august 2024 #26 Del Skrevet 23. august 2024 (Fremdeles litt tid igjen av dagen til å gratulere @Hoppetaujenta ) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august 2024 #27 Del Skrevet 24. august 2024 Peanut skrev (9 timer siden): (Fremdeles litt tid igjen av dagen til å gratulere @Hoppetaujenta ) Tusen takk. ...menneh...er det bilde av en naken mann sett bakfra, når han sitter i dyp hockey? @Peanut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 24. august 2024 #28 Del Skrevet 24. august 2024 2 hours ago, Hoppetaujenta said: Tusen takk. ...menneh...er det bilde av en naken mann sett bakfra, når han sitter i dyp hockey? @Peanut Nei, det er en smiley/emote med et Løytnanshjerte (Fineste blomsten jeg vet om ^_^ ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august 2024 #29 Del Skrevet 24. august 2024 Peanut skrev (Akkurat nå): Nei, det er en smiley/emote med et Løytnanshjerte (Fineste blomsten jeg vet om ^_^ ) Jeg bare tøysa, Peanut. Er en av de vakreste i mitt liv også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 24. august 2024 #30 Del Skrevet 24. august 2024 17 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg bare tøysa, Peanut. Er en av de vakreste i mitt liv også. Ååh vel, KG er ingenting uten deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. august 2024 #31 Del Skrevet 24. august 2024 Peanut skrev (Akkurat nå): Ååh vel, KG er ingenting uten deg Ikke uten deg heller ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. august 2024 #32 Del Skrevet 28. august 2024 Peanut skrev (På 24.8.2024 den 11.47): Ååh vel, KG er ingenting uten deg Den var vel litt drøy, men takk skal du ha. @Peanut Cid skrev (På 24.8.2024 den 11.48): Ikke uten deg heller ❤️ ...og ikke uten DEG heller, @Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå