Gjest SVK Skrevet 23. august 2024 #1 Del Skrevet 23. august 2024 Hoppetaujenta har forumbursdag i dag og blir 20 år! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. august 2024 #2 Del Skrevet 23. august 2024 Gratulerer med dagen tante Hoppe- Ordet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august 2024 #3 Del Skrevet 23. august 2024 Ønsker deg 20 nye år til her 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. august 2024 #4 Del Skrevet 23. august 2024 4 minutter siden, Cid said: Ønsker deg 20 nye år til her 😄 Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august 2024 #5 Del Skrevet 23. august 2024 SVK skrev (9 minutter siden): Fantastisk! Hoppe sin storesøster @Hoppetau @Madamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 23. august 2024 #6 Del Skrevet 23. august 2024 Imponerende karriere på KG Gratulerer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. august 2024 #7 Del Skrevet 23. august 2024 (endret) Fabelaktig! Gratulerer @Hoppetaujenta, for lang og tro tjeneste. ❤️ Er det ikke forresten typ kutyme å slenge på noen gamle bilder av jubilanten? Vedlegger et tidligere delt bilde av selveste jubelinnen jeg tegnet for en god stund tilbake, titulert "Fransk pike". Endret 23. august 2024 av KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. august 2024 #8 Del Skrevet 23. august 2024 Gratuuuuulerer så MYE til hoppeloppen!! ❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august 2024 #9 Del Skrevet 23. august 2024 ...men i alle dager da?!?! Nå ble jeg overrasket, for det hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt...men det stemmer jo. Tusen takk for gaver og kaker og flotte bidrag. Alle som en blir satt pris på og snufset litt over. Snille venner på dette fornøyelige sted; uten dere hadde jeg ikke vært her tror jeg... ...og jeg blir her nok litt til tror jeg...kun derfor! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august 2024 #10 Del Skrevet 23. august 2024 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): ...men i alle dager da?!?! Nå ble jeg overrasket, for det hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt...men det stemmer jo. Tusen takk for gaver og kaker og flotte bidrag. Alle som en blir satt pris på og snufset litt over. Snille venner på dette fornøyelige sted; uten dere hadde jeg ikke vært her tror jeg... ...og jeg blir her nok litt til tror jeg...kun derfor! Blir å se deg, Ordet, Borat og Anton i mange år fremover 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august 2024 #11 Del Skrevet 23. august 2024 Cid skrev (3 minutter siden): Blir å se deg, Ordet, Borat og Anton i mange år fremover Ikke hvis vi ser deg først. (bare tulla min venn Cid) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august 2024 #12 Del Skrevet 23. august 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ikke hvis vi ser deg først. (bare tulla min venn Cid) Forsvinner Borat snarest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august 2024 #13 Del Skrevet 23. august 2024 Han blir vist veien ut bakdøra og utenfra er den kamuflert, så han finner ikke veien inn igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. august 2024 #14 Del Skrevet 23. august 2024 Cid skrev (7 minutter siden): Forsvinner Borat snarest? Good riddance.. He is print in my assholes Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Han blir vist veien ut bakdøra og utenfra er den kamuflert, så han finner ikke veien inn igjen. Det er i korte trekk slik jeg husker utelivet i Hønefoss i min ungdom.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august 2024 #15 Del Skrevet 23. august 2024 Så vet vi det...som en start... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august 2024 #16 Del Skrevet 23. august 2024 Forresten har jeg kjørt en del ganger igjennom hønefoss og de har sannelig fantasi på hovedgata der: "Hønegata!!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. august 2024 #17 Del Skrevet 23. august 2024 KnekkeBørre skrev (18 minutter siden): Good riddance.. He is print in my assholes Det er i korte trekk slik jeg husker utelivet i Hønefoss i min ungdom.. Er han i anusen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. august 2024 #18 Del Skrevet 23. august 2024 43 minutter siden, Hoppetaujenta said: ...men i alle dager da?!?! Nå ble jeg overrasket, for det hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt...men det stemmer jo. Tusen takk for gaver og kaker og flotte bidrag. Alle som en blir satt pris på og snufset litt over. Snille venner på dette fornøyelige sted; uten dere hadde jeg ikke vært her tror jeg... ...og jeg blir her nok litt til tror jeg...kun derfor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. august 2024 #19 Del Skrevet 23. august 2024 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Forresten har jeg kjørt en del ganger igjennom hønefoss og de har sannelig fantasi på hovedgata der: "Hønegata!!!" For ikke å snakke om Hønen allé 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august 2024 #20 Del Skrevet 23. august 2024 Cid skrev (1 time siden): Er han i anusen din? CID NÅ SKJERPER DU DEG! KnekkeBørre skrev (1 time siden): For ikke å snakke om Hønen allé 😉 Meget besynderlig. En gang hadde de masse graving i hovedgata og jeg måtte kjøre omvei.... kan ha vært en fornem gate. Husker ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå