AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #1 Del Skrevet 22. august 2024 Har en "dårlig avtalt" date på lørdag, men har istedet sagt ja til en festival, som jeg har mer lyst til. Daten er ganske casual, vi har ikke avtalt noe tid/sted, og jeg har heller ikke bekreftet at jeg faktisk har fri den dagen til å møtes. Uvisst om han kommer til å sende mld før lørdag, eller om det forventes at jeg skal holde han oppdatert. Skal jeg i såfall lyve (si at jeg må jobbe) og satse på at jeg ikke møter på han ute, eller være ærlig å si at jeg vil dra på festival, men at "vi tar det igjen"? Hilsen "overtenker, som er kronisk redd for å lage dårlig stemning". Anonymkode: ce9eb...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #2 Del Skrevet 22. august 2024 Ingen avtale om tid eller sted, for meg hadde det betydd at dagen var åpen for andre planer. Var daten ditt eller hans forslag? Om det var hans forslag og han hører fra seg på lørdag, så kan du enkelt svare: Ettersom jeg ikke hørte noe mer fra deg vedrørende daten vår, så la jeg andre planer. Om daten var ditt forslag, så kan du bare være ærlig å si at du har blitt invitert på festival, og spørre om dere kan ta det igjen en annen gang. Anonymkode: 950c6...0c6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #3 Del Skrevet 22. august 2024 Jeg hadde bare skrevet til han nå at beklager men vi må avlyse, jeg kan ikke på lørdag alikevel. Det er ikke greit å kaste bort andre sin tid. Anonymkode: 49d93...fbc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #4 Del Skrevet 22. august 2024 Liker du han? For om nei, vil du ha nye planer med han? Hei 😊 Beklager så mye, men må si meg opptatt for lørdag. Vet vi snakket løst om å finne på noe, de planene må vi ta igjen senere. ? Anonymkode: 19a00...df2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #5 Del Skrevet 22. august 2024 Dere har ikke avtalt noe konkret? Da hadde jeg bare tatt en spansk en og sagt « beklager, jeg trodde ikke vi hadde spikret noe, så jeg la andre planer. Men jeg kan på *foreslå annen dag* i stedet?» Anonymkode: 719be...ccf 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #6 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dere har ikke avtalt noe konkret? Da hadde jeg bare tatt en spansk en og sagt « beklager, jeg trodde ikke vi hadde spikret noe, så jeg la andre planer. Men jeg kan på *foreslå annen dag* i stedet?» Anonymkode: 719be...ccf Det er dårlig stil når hun allerede nå 2 dager før vet at hun ikke kan. Anonymkode: 49d93...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #7 Del Skrevet 23. august 2024 Ville spurt om vi kunne endre avtalen til søndag (eller en annen dag) fordi det dukket opp noe lørdag. Det kan selvsagt hende at han tenker at han ble nedprioritert, at du heller går på andre ting enn å møte ham. Anonymkode: efa92...c33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 23. august 2024 #8 Del Skrevet 23. august 2024 Om du vil møte han, men bare ikkje på lørdag, så bare si at du må ta det en annen dag fordi du er invitert med på festival. Om du ikke har lyst, så ikke møt han Ærlighet bør være et av grunnlaget for et forholdt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #9 Del Skrevet 23. august 2024 Hva med å foreslå en konkret ting dere kan gjøre på søndag eller en annen dag? Da blir det ikke et avslag. Jeg ville vært ærlig om hva du skal hvis han spør. Anonymkode: 52559...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #10 Del Skrevet 23. august 2024 Si i fra fortest mulig at du ikke kan, men selv hadde jeg blitt skuffet hvis festival ble prioritert foran en date. Være ærlig, Norge er et lite land. Jeg er opplevd at daten min prioriterte noe annet foran en avtalt date, jeg fikk ført høre hva hun gjorde i steden fra andre kilder, så jeg svarte aldri på den siste meldingen hennes, når hun valgte det fremfor meg, sa jo det litt om hvor lite interessert hun var…. Anonymkode: 2e01e...b56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå