AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #21 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvorfor gidder du å ha analsex da? Anonymkode: 9e565...a2a For et spørsmål. Sex er mer enn orgasme. Hvis man bare ønske orgasme kan man droppe sex med partner. Man kan egentlig bare droppe å ha partner. En mann får ikke orgasme av å gi oral, kysse eller stryke en kvinne over kroppen. Det er en del av å ha sex allikevel. Anonymkode: 32380...724 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #22 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For et spørsmål. Sex er mer enn orgasme. Hvis man bare ønske orgasme kan man droppe sex med partner. Man kan egentlig bare droppe å ha partner. En mann får ikke orgasme av å gi oral, kysse eller stryke en kvinne over kroppen. Det er en del av å ha sex allikevel. Anonymkode: 32380...724 Ja men det er gjerne en del av sex man faktisk liker. Å ha sex man ikke engang liker er temmelig meningsløst. Så vil jeg også si at for min del, og trolig for mange, ville det være meningsløst å være sammen med en partner som ikke liker å gi oral, kysse, stryke igjen kose, eller annet som viser kjærlighet og/eller tenner opp kroppen. Å gå direkte på samleie uten kos og forspill fungerer rett og slett ikke seksuelt sett for mange. Også for mange menn, så ikke kvinner som er "vanskelige" angående dette. Min kjære er mer glad i langt forspill enn meg. Han vil ikke engang bli tatt på penishondet de første... ja rundt 10 minutter, for det er å gå "for rett på" for ham. Personlig har jeg ikke vært sammen med en eneste mann som ikke ville ha kos og forspill før samleie. Anonymkode: 05177...f4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #23 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Rumpefyren.. huff, det finnes nok dessverre en del sånne som han der.. 😅 Har en venninne som fikk "ødelagt" sexlivet sitt med eksen på grunn av at han var så analfiksert, alt dreide seg om anal, anal, anal og hennes nytelse betydde ikke en dritt så lenge han fikk ta den i det andre hullet. I begynnelsen sa hun omtrent det samme som du: det var litt nytt og spennende for ham og hun ga etter fordi hun ønsket at han skulle oppleve den nytelsen. Men hun hadde null tenning eller glede av analsex utover hans nytelse, hun syntes ofte det var litt vondt, og det er jo en mega-turnoff med partnere som bare tenker på seg selv. Sexlivet ble en sånn "nå skal vi gjøre noe som er ubehagelig og av og til vondt for meg fordi han liker det, men min nytelse driter han i så da får jeg intenting utav dette", og hun mistet tenninga på mannen og sexlysten forsvant. Hennes løsning var også å finne seg ny mann. Men så var det jo andre ting enn bare dette som gjorde at det ble slutt, for en partner som er villig til å presse på med noe som er vondt og ubehagelig for den andre og ikke gir noen glede overhodet, bare for å tilfredsstille sin egen nytelse, vil jo naturligvis være egoistisk og respektløs på andre områder også.. Har ikke noe imot anal selv en gang nå og da, men det krever mye forberedelse og oppvarming (ellers er det bare jævlig vondt) men heldigvis foretrekker min mann vaginalsex 🥰 Anonymkode: 9ce71...d65 Ja har fått inntrykk av at det finnes en del slike. Er nok ikke alene om den opplevelsen. Virker som at en del menn blur fryktelig opphengt i en aktivitet de tenner ekstra på, og også tenderer til å være såpass selvopptatt og egoistisk at de ikke vil/klarer å skjønne at selv om de liker en ting BEST bør det være mulig å også nyte annet, og ikke minst se til at partner også har det greit og får det hun liker best også. Ja, forbanna rumpefyren eller helvetes rumpefyren er nok litt ærligere angående hva jeg tenker på ham som. 😅 Jeg blir fremdeles sinna kjenner jeg når jeg tenker på ham og hans utrolige selvsentrerte egoisme. Det presset og den veldige fortvilelsen ved dette har rett og slett satt seg i kroppen min. Så sterkt at jeg blir dårlig av å tenke på det, mange år senere. Even Tuell skrev (16 timer siden): Da høres det mest ut som en fantasi-greie. Anal er nok veldig tennende, spennende og sexy for han. En kink kanskje? Rett og slett er det mentale med analsex veldig fristende. Sannsynligvis ikke mer komplisert enn det. Andre kan ha tilsvarende med andre sex-handlinger; oralsex, komme et visst sted på kroppen eller en viss måte etc. Litt som at du kanskje setter stor pris på at han kommer når han er inni deg. Du og fitta er tydeligvis helt supre, objektivt sett. Men analen er også super PLUSS den har kink-faktoren på sin side 😉 Løsningen er nok mer kommunikasjon og å få bedre match på forventningene. Kanskje snakke litt rundt dette med mengden av anal, sette litt grenser og avtale hvor mye / hvor ofte. Rett og slett litt god gammeldags forventningsstyring 🙂 Er det kinks du kanskje kan ta fram ... sånn når dere først snakker om det? Som min historie viser nytter det ikke bestandig å snakke om eller sette grenser. Noen menn blir så besatt av sin egen tenning og tilfredsstillelse at de ikke klarer å ta hensyn. Da bør man forlate mannen. Man skal faktisk ikke ofre sin egen seksualitet for en slik egoistisk mann. Jeg gikk som du ser for sent. Ga for mange sjanser. Slikt setter seg etterhvert i kroppen på ulike måter. Nå har jeg en fantastisk mann som man kan snakke med og som absolutt ønsker at jeg også skal nyte sex, men på grunn av at jeg opplevde for mye press i tidligere forhold, for lenge, har det blitt episoder hvor denne greie og fine mannen må lide for hvordan min eks oppførte seg. At kroppen min reagerer og låser seg, fordi det min eks utsatte meg for ikke bare var ugreit men ble til et traume som satte,seg i kroppen. Å presse partner på slike måter kan få veldig varige konsekvenser. Seksualitet er sårbar. Jeg er heldig som har et flott sexliv og partner som tar hensyn nok til at jeg har blitt trygg og leken igjen, men kroppen reagerer for eksempel automatisk negativt dersom hans penis skulle komme til å trykke mot analen litt uforvarende, selv om jeg vet at han aldri hadde penetrert meg analt uten avtale. At han da bare er botti området, og det så mildt at det ikke er noe fare for uforvarende inntrengning. Kroppen reagerer likevel ved å stivne, fordi jeg ble utsatt for så mye slikt tidligere (ikke tilfeldig, men faktisk forsøk på å lure den inn) at det ble et traume, og kroppen reagerer i henhold til det. Man bør være streng angående hva man finner seg i. Å takle ubehagelig for lenge kan gi varige konsekvenser, så om mannen ikke gir seg når man har tatt slikt opp bør man forlate. Ikke gi sjanse etter sjanse. Anonymkode: 05177...f4f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #24 Del Skrevet 24. august 2024 Vi har analsex oftere enn vaginal sex, men vi pleier å ha vaginal sex ca en gang i uken så analsex er ikke en 100% erstatning. Jeg klarer ikke å få orgasme vaginalt uten å hjelpe til i motsetning til analt hvor jeg får bedre og kraftigere orgasme uten å hjelpe til. Her så synes altså både han og jeg at analsex er bedre, men hvis du synes det motsatte så tror jeg ikke at vi på kvinneguiden kan hjelpe, da må du egentlig bare snakke med han om dette. Anonymkode: 9a943...8ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 24. august 2024 #25 Del Skrevet 24. august 2024 Jeg var i et forhold i over 20 år. Og vi hadde aldri analsex. Snakket heller aldri om det. Forstår absolutt ikke hva som er vitsen. Heldigvis var det ingen snakk eller vurdering om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #26 Del Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (På 22.8.2024 den 20.41): Får du orgasme hvis han tar deg i analen da? Jeg har prøvd det flere ganger, og jeg synes det er ubehagelig. Anonymkode: 21863...2d9 Det er menn som har g punktet i ræva. Ikke kvinner. Anonymkode: 2c148...177 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 24. august 2024 #27 Del Skrevet 24. august 2024 Er du sammen med en skaphomofil mann? Er han likegyldig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #28 Del Skrevet 24. august 2024 Hoia skrev (4 timer siden): Er du sammen med en skaphomofil mann? Er han likegyldig? Blir alltid like fasinert når noen konkluderer med at en mann må være homofil fordi han har sex med en kvinne. Menn som har sex med kvinner = heterofil sex, uansett om det er foran eller bak. Homofili har ingen ting med preferanse for analsex å gjøre, det betyr at man tiltrekkes seksuelt av sitt eget kjønn. Langt fra alle homofile har analsex, de blir ikke mindre homofile av den grunn. Anonymkode: 02742...120 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #29 Del Skrevet 24. august 2024 Hoia skrev (4 timer siden): Er du sammen med en skaphomofil mann? Er han likegyldig? Lenge leve uvitenheten Anonymkode: 39aff...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cmd Skrevet 3. september 2024 #30 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (På 22.8.2024 den 18.54): Synes det er litt trist..har snakket litt om det, men han synes anal er så sinnsykt pirrende. Gjenkjennbart for noen? Hva gjør at anal er så godt for han? Har en nydelig og funksjonell vagina til info.. bare si at du vil også ha noe i vagina. Hvis han kommer altfor fort, si at han skal bruke noe annet slik at du også får orgasme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackRT Skrevet 3. september 2024 #31 Del Skrevet 3. september 2024 Kjøp en anal vibrator og tilby å bruke den på han. Ellers hadde jeg googlet analprolaps og innsett at kun analsex er uaktuelt resten av livet. Innimellom ja selvfølgelig, men ikke bare det... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #32 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (På 22.8.2024 den 20.52): Kvinner kan vel uansett ikke få anal orgasme siden vi ikke har prostata. Ts Anonymkode: af3a0...851 Joda. Eksdame fikk mye kraftigere orgasmer når jeg tok henne analt. Anonymkode: 66020...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #33 Del Skrevet 3. september 2024 Å bli penetrert i ræva ofte høres heldig slitsomt ut. Det krever en del mer enn vaginalsex. Og sex skal være digg for begge. Han må jo skjønne at du ikke gidder dette ofte? Er bare å ta praten og si at han må slutte å mase når du ikke vil ha det så ofte. Dere kan ha en avtale om at DU tar initiativet til analsex, så slipper du å føle han maser. Mas er det mest antennene som finnes. Anonymkode: 340e0...54f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 3. september 2024 #34 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (På 22.8.2024 den 20.49): Ikke orgasme analt nei. Ts Anonymkode: af3a0...851 Hvorfor gidder du det der da? Snakk med mannen og si han skal ta deg som en mann..i fitta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 3. september 2024 #35 Del Skrevet 3. september 2024 Kanskje han er blitt "analisert" av noen TS.. eller var du hans første med analsex? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #36 Del Skrevet 4. september 2024 Har dere vanligvis vaginalsex før analsex? Anonymkode: 4af00...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #37 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (På 22.8.2024 den 18.54): Har vært gift i et par år og hadde tidligere mest vaginal sex. Mannen ymtet ofte frempå om anal og etterhvert begynte vi med dette. Helt greit som avveksling, men nå vil han nesten bare analt.. Synes det er litt trist..har snakket litt om det, men han synes anal er så sinnsykt pirrende. Gjenkjennbart for noen? Hva gjør at anal er så godt for han? Har en nydelig og funksjonell vagina til info.. k30 Anonymkode: af3a0...851 Dette må du snakke med ham om. Selvfølgelig skal ikke samleie være mer på hans premisser enn dine. Flaks at du i det hele tatt har en endetarm som tåler å bli penetrert, og at du har lyst. Den lysta kan fort bli borte om man opplever press og tvang. Det ville jeg tatt opp. Ingen kan vinne på dette i lengden... Anonymkode: cc8de...c9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #38 Del Skrevet 4. september 2024 Hoia skrev (På 24.8.2024 den 9.51): Er du sammen med en skaphomofil mann? Er han likegyldig? Lever du i 1880? 😂 Anonymkode: cc8de...c9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #39 Del Skrevet 4. september 2024 Analen er veldig mye mer stimulerende. Trangere. Mer friksjon. Min pikk er veldig følsom. Kan nærmest komme bare av å ligge å vugge i vagina. Men inn/ut gir meg nada. Analt ikke godt. Trangt og. Men pikker er forskjellige de og., Anonymkode: 4f6aa...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå