AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #1 Del Skrevet 22. august 2024 Hei, dette er mitt første gang på kvinneguiden. Jeg er en 21 åring som ikke er i utdanning eller jobb. Det ha vært flere måneder siden jeg slutta mitt første semester i et studie for andre gang. Jeg gjorde ikke det bra på studie siden jeg manglet selvdisiplinen til å studere. Jeg får meg selv ikke til å gjøre noe produktivt selv etter at jeg slutta på skolen. Har ikke startet å søke på jobb selv etter så mange måneder, og har løyet for mine foreldre når de spør meg har søkt på jobber. Jeg er bare på telefonen, og hver gang jeg legger den bort så klarer jeg fortsatt ikke å få meg selv til å søke på jobb, eller gjøre andre produktive ting, og ender bare med å ligge i sengen. Jeg er hjemme hele tiden, og føler meg alltid ukomfortabel når jeg går ut. Kan noen gi meg råd på hvordan jeg kan presse meg selv til å gjøre produktive ting? Og en annen ting er at jeg også har lyst til å spørre om det er mulig å søke på bostøtte selv om jeg bor med foreldrene mine. Moren min sa at det var mulig, men jeg vet ikke om det er sant. Og i så fall hvor søker man om det hvis det er mulig? Anonymkode: 60cb0...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå