Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Vipser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrottefar skrev (3 timer siden):

Hva er asmr? 

autonomous sensory meridian response

Slik jeg har erfart det så handler det om lave gjenkjennelige lyder som trigger en respons i hjernen som får en til å koble av/tenke på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flere er skeptiske, bl.a. pga hendelser som har skjedd før. Husker det var noe i bloggtiden eller noe. Men hva er greia med at man ikke kan gå videre i livet? Kan ikke folk få en ny sjanse? Synes det er skikkelig usmakelig med folk som skal rakke ned på og ikke like andre pga ting som har skjedd i fortiden. Det er lov å være skeptisk og folk kan gjøre alvorlige ting, men ærlig talt - hvorfor er dere så negative til henne? Helt ok for meg at man ikke liker alle, men det fortidsgreiene er barnslig. Liker Anne Brith, jeg 😊 Fra katter til asmr 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Diamond skrev (9 timer siden):

Ser flere er skeptiske, bl.a. pga hendelser som har skjedd før. Husker det var noe i bloggtiden eller noe. Men hva er greia med at man ikke kan gå videre i livet? Kan ikke folk få en ny sjanse? Synes det er skikkelig usmakelig med folk som skal rakke ned på og ikke like andre pga ting som har skjedd i fortiden. Det er lov å være skeptisk og folk kan gjøre alvorlige ting, men ærlig talt - hvorfor er dere så negative til henne? Helt ok for meg at man ikke liker alle, men det fortidsgreiene er barnslig. Liker Anne Brith, jeg 😊 Fra katter til asmr 😂

Hun tar ikke ansvar, hun beklager ikke. Bare forsvinner og dukker opp etter to år som ingenting har skjedd. Men vi husker heldigvis godt og det hun gjorde vil aldri bli glemt. 

• Liker 38
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Diamond skrev (9 timer siden):

Hun dro det altfor langt rett og slett. 

Men jeg har ikke noe problem med at hun kommer tilbake med baking, ønsker henne lykke til- og håper hun holder seg til det. Jeg kommer ikke til å følge selv, hun skremte livskiten av meg iallefall. En av de mer skremmende personlighetene jeg har sett i den bransjen. Anmeldelser, trusler, juks og bedrag hele veien. Grøss ! 

Endret av Isild
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rev. Revenge skrev (11 timer siden):

Hun burde vært inne til soning for bedrageriet sitt, truslene, falske anmeldelser osv. I likhet med en paprika på Gressvik har hun ikke gjort opp for seg, og later som ingenting. Der går grensen for meg.

Sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NordreSving
LilleLerke skrev (29 minutter siden):

Kan noen gi en liten oppsummering av hva som skjedde før hun trakk seg tilbake?

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1086950-anne-brith/page/786/#comment-22416421

God «fornøyelse»

Nei, men fra spøk til alvor. Dette hadde store konsekvenser for mange av de som var kritiske. Man burde ikke vie dama noen oppmerksomhet slik at hun kommer i posisjon til å nå ut til flere. Hun var drevet av et voldsomt oppmerksomhetsbehov og ingen burde ønske å se henne ta av igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sophie1988 skrev (4 timer siden):

Nå starter clickbaiten…

😂

IMG_5217.jpeg

Hun tjener forøvrig ingenting (i følge seg selv)(....og heldigvis) på snap. Måtte det fortsette sånn. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oktnxbye skrev (18 minutter siden):

Hun tjener forøvrig ingenting (i følge seg selv)(....og heldigvis) på snap. Måtte det fortsette sånn. 

Hmm.. jeg henger ikke helt med på dette her med snap, trodde de med gul stjerne tjente en viss sum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med at Anne B sparket liv i denne tråden på kvinneguiden selv. Jeg tror hun oppriktig mener at hun er mastermind. Vær så snill og ikke fall for det, folkens💔😬

• Liker 26
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at man ikke skal ignorere rævva oppførsel og det høres ut som hun har gjort ting som ikke er greit. Jeg velger likevel å gå videre i livet og blir inspirert av bakingen hennes. Thats it 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (På 22.12.2024 den 0.03):

Hmm.. jeg henger ikke helt med på dette her med snap, trodde de med gul stjerne tjente en viss sum?

Nei det er en del andre kriterier som skal oppfylles. Antall følgere, antall visninger, hvor mye hun selv legger ut. Og selv da ikke automatikk i at hun får tildelt reklame. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (3 minutter siden):

Nei det er en del andre kriterier som skal oppfylles. Antall følgere, antall visninger, hvor mye hun selv legger ut. Og selv da ikke automatikk i at hun får tildelt reklame. 

Ok. Takk for oppklaring😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...