Rev. Revenge Skrevet 19. desember 2024 #81 Del Skrevet 19. desember 2024 Er det et togkræsj jeg ikke skal følge med på, så er det ABD. Jeg har ikke glemt. 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 19. desember 2024 #82 Del Skrevet 19. desember 2024 Skrottefar skrev (3 timer siden): Hva er asmr? autonomous sensory meridian response Slik jeg har erfart det så handler det om lave gjenkjennelige lyder som trigger en respons i hjernen som får en til å koble av/tenke på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 19. desember 2024 #83 Del Skrevet 19. desember 2024 Ser flere er skeptiske, bl.a. pga hendelser som har skjedd før. Husker det var noe i bloggtiden eller noe. Men hva er greia med at man ikke kan gå videre i livet? Kan ikke folk få en ny sjanse? Synes det er skikkelig usmakelig med folk som skal rakke ned på og ikke like andre pga ting som har skjedd i fortiden. Det er lov å være skeptisk og folk kan gjøre alvorlige ting, men ærlig talt - hvorfor er dere så negative til henne? Helt ok for meg at man ikke liker alle, men det fortidsgreiene er barnslig. Liker Anne Brith, jeg 😊 Fra katter til asmr 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snublefot62 Skrevet 20. desember 2024 Populært innlegg #84 Del Skrevet 20. desember 2024 Purple Diamond skrev (9 timer siden): Ser flere er skeptiske, bl.a. pga hendelser som har skjedd før. Husker det var noe i bloggtiden eller noe. Men hva er greia med at man ikke kan gå videre i livet? Kan ikke folk få en ny sjanse? Synes det er skikkelig usmakelig med folk som skal rakke ned på og ikke like andre pga ting som har skjedd i fortiden. Det er lov å være skeptisk og folk kan gjøre alvorlige ting, men ærlig talt - hvorfor er dere så negative til henne? Helt ok for meg at man ikke liker alle, men det fortidsgreiene er barnslig. Liker Anne Brith, jeg 😊 Fra katter til asmr 😂 Jeg er for å la fortid være fortid - dersom man tar ansvar og står inne for det en har gjort, OG prøver å rette opp i det. Mange influensere, inkludert ABD, går bare videre som om ingenting har skjedd. De driter ofte i om de utnytter folk, lyver, bryter lover og generelt oppfører seg ræva. Og så skal en bare ignorere det og gå videre? Hvorfor? Det lurer jeg fælt på. Hvor mye fripass skal influensere få egentlig? 41 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 20. desember 2024 #85 Del Skrevet 20. desember 2024 Purple Diamond skrev (9 timer siden): Ser flere er skeptiske, bl.a. pga hendelser som har skjedd før. Husker det var noe i bloggtiden eller noe. Men hva er greia med at man ikke kan gå videre i livet? Kan ikke folk få en ny sjanse? Synes det er skikkelig usmakelig med folk som skal rakke ned på og ikke like andre pga ting som har skjedd i fortiden. Det er lov å være skeptisk og folk kan gjøre alvorlige ting, men ærlig talt - hvorfor er dere så negative til henne? Helt ok for meg at man ikke liker alle, men det fortidsgreiene er barnslig. Liker Anne Brith, jeg 😊 Fra katter til asmr 😂 Hun tar ikke ansvar, hun beklager ikke. Bare forsvinner og dukker opp etter to år som ingenting har skjedd. Men vi husker heldigvis godt og det hun gjorde vil aldri bli glemt. 38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 20. desember 2024 #86 Del Skrevet 20. desember 2024 (endret) Purple Diamond skrev (9 timer siden): Ser flere er skeptiske, bl.a. pga hendelser som har skjedd før. Husker det var noe i bloggtiden eller noe. Men hva er greia med at man ikke kan gå videre i livet? Kan ikke folk få en ny sjanse? Synes det er skikkelig usmakelig med folk som skal rakke ned på og ikke like andre pga ting som har skjedd i fortiden. Det er lov å være skeptisk og folk kan gjøre alvorlige ting, men ærlig talt - hvorfor er dere så negative til henne? Helt ok for meg at man ikke liker alle, men det fortidsgreiene er barnslig. Liker Anne Brith, jeg 😊 Fra katter til asmr 😂 Hun dro det altfor langt rett og slett. Men jeg har ikke noe problem med at hun kommer tilbake med baking, ønsker henne lykke til- og håper hun holder seg til det. Jeg kommer ikke til å følge selv, hun skremte livskiten av meg iallefall. En av de mer skremmende personlighetene jeg har sett i den bransjen. Anmeldelser, trusler, juks og bedrag hele veien. Grøss ! Endret 20. desember 2024 av Isild 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 20. desember 2024 Populært innlegg #87 Del Skrevet 20. desember 2024 Hun burde vært inne til soning for bedrageriet sitt, truslene, falske anmeldelser osv. I likhet med en paprika på Gressvik har hun ikke gjort opp for seg, og later som ingenting. Der går grensen for meg. 39 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLerke Skrevet 20. desember 2024 #88 Del Skrevet 20. desember 2024 Kan noen gi en liten oppsummering av hva som skjedde før hun trakk seg tilbake? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 20. desember 2024 #89 Del Skrevet 20. desember 2024 Rev. Revenge skrev (11 timer siden): Hun burde vært inne til soning for bedrageriet sitt, truslene, falske anmeldelser osv. I likhet med en paprika på Gressvik har hun ikke gjort opp for seg, og later som ingenting. Der går grensen for meg. Sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 20. desember 2024 #90 Del Skrevet 20. desember 2024 Åh faen. Ja, da blir det vel jordskjelv 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NordreSving Skrevet 20. desember 2024 #91 Del Skrevet 20. desember 2024 LilleLerke skrev (29 minutter siden): Kan noen gi en liten oppsummering av hva som skjedde før hun trakk seg tilbake? https://forum.kvinneguiden.no/topic/1086950-anne-brith/page/786/#comment-22416421 God «fornøyelse» Nei, men fra spøk til alvor. Dette hadde store konsekvenser for mange av de som var kritiske. Man burde ikke vie dama noen oppmerksomhet slik at hun kommer i posisjon til å nå ut til flere. Hun var drevet av et voldsomt oppmerksomhetsbehov og ingen burde ønske å se henne ta av igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glrmn Skrevet 20. desember 2024 #92 Del Skrevet 20. desember 2024 LilleLerke skrev (42 minutter siden): Kan noen gi en liten oppsummering av hva som skjedde før hun trakk seg tilbake? Raskt søk: https://www.dagbladet.no/kjendis/full-krangel-etter-influenserkurs/72101379 https://www.dagbladet.no/kjendis/bloggerens-selskaper-konkurs/73427011 https://www.dagbladet.no/kjendis/anne-brith-har-brutt-angrerettloven/72316519 https://www.dagbladet.no/kjendis/granskes-av-skatteetaten/73531118 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 21. desember 2024 #93 Del Skrevet 21. desember 2024 Nå starter clickbaiten… 😂 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktnxbye Skrevet 21. desember 2024 #94 Del Skrevet 21. desember 2024 Sophie1988 skrev (4 timer siden): Nå starter clickbaiten… 😂 Hun tjener forøvrig ingenting (i følge seg selv)(....og heldigvis) på snap. Måtte det fortsette sånn. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. desember 2024 #95 Del Skrevet 21. desember 2024 Men hun har gul stjerne, betyr det ikke inntekter fra reklame? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 21. desember 2024 #96 Del Skrevet 21. desember 2024 Oktnxbye skrev (18 minutter siden): Hun tjener forøvrig ingenting (i følge seg selv)(....og heldigvis) på snap. Måtte det fortsette sånn. Hmm.. jeg henger ikke helt med på dette her med snap, trodde de med gul stjerne tjente en viss sum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastels Skrevet 22. desember 2024 #97 Del Skrevet 22. desember 2024 Regner med at Anne B sparket liv i denne tråden på kvinneguiden selv. Jeg tror hun oppriktig mener at hun er mastermind. Vær så snill og ikke fall for det, folkens💔😬 26 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 23. desember 2024 #98 Del Skrevet 23. desember 2024 Enig i at man ikke skal ignorere rævva oppførsel og det høres ut som hun har gjort ting som ikke er greit. Jeg velger likevel å gå videre i livet og blir inspirert av bakingen hennes. Thats it 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 23. desember 2024 #99 Del Skrevet 23. desember 2024 Sophie1988 skrev (På 22.12.2024 den 0.03): Hmm.. jeg henger ikke helt med på dette her med snap, trodde de med gul stjerne tjente en viss sum? Nei det er en del andre kriterier som skal oppfylles. Antall følgere, antall visninger, hvor mye hun selv legger ut. Og selv da ikke automatikk i at hun får tildelt reklame. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 23. desember 2024 #100 Del Skrevet 23. desember 2024 Zenhouse skrev (3 minutter siden): Nei det er en del andre kriterier som skal oppfylles. Antall følgere, antall visninger, hvor mye hun selv legger ut. Og selv da ikke automatikk i at hun får tildelt reklame. Ok. Takk for oppklaring😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå