Oktnxbye Skrevet 11. november #41 Del Skrevet 11. november Ellenn skrev (10 timer siden): Er det reklame mellom snapene hennes? Nei, ikke hos meg i alle fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. november #42 Del Skrevet 11. november MissCortado skrev (På 10.11.2024 den 15.30): Baking kan hun, så jeg håper også hun holder seg til det. Men det har dessverre allerede vært en del barn i monitor også nå. Heier på det første, altså baking. Unger kan holdes langt vekk (men spørs om gode, gamle ABD klarer å legg bort gamle vaner som kan gi merklikk). 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 11. november #43 Del Skrevet 11. november Kollontaj skrev (1 time siden): Heier på det første, altså baking. Unger kan holdes langt vekk (men spørs om gode, gamle ABD klarer å legg bort gamle vaner som kan gi merklikk). Det er nok bare å forberede seg på jordskjelvet! 😂😂 19 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lew Skrevet 12. november #44 Del Skrevet 12. november Husker sønnen likte og bake.Han var jo så søt🥰Men husker ikke noe drama med hu.Husker hu var sammen med en veldig mye yngere mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 12. november #45 Del Skrevet 12. november Fjugur skrev (På 11.11.2024 den 19.05): Det er nok bare å forberede seg på jordskjelvet! 😂😂 Må si at det nesten er noe koselig over denne mimringen 😂 Men jeg også håper hun holder seg til baking denne gangen. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 12. november #46 Del Skrevet 12. november Viola712 skrev (På 10.11.2024 den 15.17): Hva skjedde "sist"? Jeg har ikke hørt om henne før hun dukka opp på utforsk for litt siden... Hun drev og var jævlig mot "kritiske følgere", hun drev også å solgte et kurs som viste seg å være svindel. Mange "sårbare" mennesker meldte seg på og mistet pengene sine. Var bare tull hele greia. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruK Skrevet 13. november #47 Del Skrevet 13. november Hørte på boken til Line Viktoria, der er jeg ganske sikker på at det er A.B.D som blir kritisert i det ene kapitlet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet fredag kl 14:50 #48 Del Skrevet fredag kl 14:50 Hun dukket opp på snap her en dag, så begynte å følge henne pga det var baking det handlet om. Håper hun holder seg til det! Kan jo være penger å tjene på Snap etterhvert om hun blir godkjent for det. Hun har nok fått en del spm, så svarte at de eldste barna studerer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet mandag kl 19:48 #49 Del Skrevet mandag kl 19:48 FruK skrev (På 13.11.2024 den 5.55): Hørte på boken til Line Viktoria, der er jeg ganske sikker på at det er A.B.D som blir kritisert i det ene kapitlet. Hva skrev hun om ABD? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet tirsdag kl 08:34 #50 Del Skrevet tirsdag kl 08:34 Den snapkontoen hennes er jo drit-døll. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamsen Skrevet tirsdag kl 15:05 #51 Del Skrevet tirsdag kl 15:05 Jeg blir veldig inspirert og så syns jeg at det er så fint forklart for meg som ikke er så flink. Noen som vet hvor den jule nedtellings figuren kan kjøpes, hadde vært kos på kjøkken 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruK Skrevet i går, 01:56 #52 Del Skrevet i går, 01:56 Nor skrev (På 18.11.2024 den 20.48): Hva skrev hun om ABD? det var et helt kapittel der om hvordan ABD oppførte seg og var falsk og fikk alt til å handle om seg selv. Hun var frekk og ufin. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet i går, 07:53 #53 Del Skrevet i går, 07:53 FruK skrev (5 timer siden): det var et helt kapittel der om hvordan ABD oppførte seg og var falsk og fikk alt til å handle om seg selv. Hun var frekk og ufin. Hun er helt forferdelig. Jeg skulle kjøpe noe av henne for lenge siden, lenge før hun ble så himla kjent. Nekta å sende varene i ene sekundet for så å skjelle meg ut for at jeg ikke hadde henta det på posten slik at hun fikk straffeporto fordi det ble sendt tilbake. Var så mye styr. Hun sendte jo aldri varene. Var mest ironiske jeg har opplevd noen gang 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marixxx Skrevet 17 timer siden #54 Del Skrevet 17 timer siden (endret) Håper hun har lært av det skammelige «jordskjelvet» hun forårsaket for noen år tilbake. Hun fremstår mer ydmyk så langt, i hvert fall. Men jeg reagerer på at hun gjentatte ganger har uttrykt at grunnen til at hun poster på Snapchat er for at hennes barn skal få oppskriftene og fremgangsmåten på brød og kaker. Dette var Trines (matblogg) sin (genuine) start på sin suksess (hun delte middagsoppskrifter med sine utflyttede barn via blogg, og siden ballet det på seg). Det er utvilsomt håp om å tjene penger på reklame via flest mulig følger som er AB sin motivasjon, noe de stylede bildene også viser. Greit nok, men vær heller ærlig, enn å spille på at det «bare er for barna sin skyld». Endret 17 timer siden av Marixxx 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå