Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Vipser

Anbefalte innlegg

1.Hvordan har hun klart å få seg det huset om hun ikke har inntekt ? Virker jo stort og moderne. 2. Noen som vet  om hun jobber ?Nien som kjenner henne ? Hun har iallfall en utrolig selvtillit når det gjelder utseende.  Hun er for gammel til de enorme vippene, men fint hun har fått øyebryn 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nor skrev (2 minutter siden):

1.Hvordan har hun klart å få seg det huset om hun ikke har inntekt ? Virker jo stort og moderne. 2. Noen som vet  om hun jobber ?Nien som kjenner henne ? Hun har iallfall en utrolig selvtillit når det gjelder utseende.  Hun er for gammel til de enorme vippene, men fint hun har fått øyebryn 

Bra med selvtillit, men er nok en grunn til at hun er singel. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (27 minutter siden):

Husker hun endelig gikk fra å leie til å kjøpe seg et vanlig hus før firmaene hennes gikk konkurs etter mye rabalder. Hvordan hun bor nå eller hva hun har levd av de siste årene aner jeg ikke.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (42 minutter siden):

Huset er ikke stort og flott som hun fantaserte om. Et helt ordinært, rimelig hus på Sørumsand.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (14 timer siden):

Som veldig mange andre influensere. De solgte en vare/tjeneste til lettlurte følgere, hentet inn masse penger på det, betalte ikke skatt og brukte pengene for å kjøpe seg hus/bil.

Resultatet der var at hun måtte ha hjelp av andre for å betale skattekrav for å unngå tvangssalg. Som visse enkelte andre influensere.

For øvrig er det bare et standard hus. Men som influensere flest er hun dreven på å overdrive og selge luftslott.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (29 minutter siden):

Som veldig mange andre influensere. De solgte en vare/tjeneste til lettlurte følgere, hentet inn masse penger på det, betalte ikke skatt og brukte pengene for å kjøpe seg hus/bil.

Resultatet der var at hun måtte ha hjelp av andre for å betale skattekrav for å unngå tvangssalg. Som visse enkelte andre influensere.

For øvrig er det bare et standard hus. Men som influensere flest er hun dreven på å overdrive og selge luftslott.

Hun fikk også hjelp av foreldrene til å kjøpe huset. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellenn skrev (26 minutter siden):

Stemmer. Det hadde jeg glemt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Privatøkonomi er ikke tillatt å diskutere på KG, da dette krenker privatlivets fred.

Sol, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (11 timer siden):

Nå er det straks 5 år siden hun publiserte et brev til seg selv. Dere kan lese innlegget her, i @DianaVs innlegg.

I følge planen skal hun sitte på Maldivene omtrent nå og mimre om alle prisene hun har vunnet og alle millionene hun har gitt bort til kvinner på krisesenter. Huset litt utenfor Sørumsand er byttet ut med herskapsvilla, gård og hytte på Norefjell og hun har suksess i alt fra podcast til eget tv-show.

Jeg tenker det brevet sa mye om den psykiske helsen til Anne Brith. Hun må jo ha vært enten fullstendig virkelighetsfjern eller manisk for å publisere noe sånt, når hun visste hvordan det egentlig sto til.

Jeg håper at hun har brukt de siste 5 årene på å jobbe med seg selv, for selv om hun unektelig er underholdende i den tilstanden, så går det erfaringsmessig ikke bare ut over Anne Brith selv. Som jeg har skrevet tidligere, så er det mange uskyldige som fikk lide for hennes meglomani, og jeg er veldig redd for at det kan skje igjen.

😂😂😂 herregud!!! 🤪 

Er det dette som er manifistering? 🙊🙊

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (7 minutter siden):

😂😂😂 herregud!!! 🤪 

Like stor success som de andre som driver med det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (32 minutter siden):

😂😂😂 herregud!!! 🤪 

Bare glemte å gå på webinar med B&B, hadde hun betalt for det hadde nok Maldivienedrømmen vært virkelig nå. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (På 28.12.2024 den 20.52):

Huset er ikke stort og flott som hun fantaserte om. Et helt ordinært, rimelig hus på Sørumsand.

Ja, artig at de med kott som på 15 kvadrat i Oslo ikke forstår at de kan flytte litt ut av byen og få seg et stort hus eller leilighet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Felis skrev (13 timer siden):

Nå er det straks 5 år siden hun publiserte et brev til seg selv. Dere kan lese innlegget her, i @DianaVs innlegg.

I følge planen skal hun sitte på Maldivene omtrent nå og mimre om alle prisene hun har vunnet og alle millionene hun har gitt bort til kvinner på krisesenter. Huset litt utenfor Sørumsand er byttet ut med herskapsvilla, gård og hytte på Norefjell og hun har suksess i alt fra podcast til eget tv-show.

Jeg tenker det brevet sa mye om den psykiske helsen til Anne Brith. Hun må jo ha vært enten fullstendig virkelighetsfjern eller manisk for å publisere noe sånt, når hun visste hvordan det egentlig sto til.

Jeg håper at hun har brukt de siste 5 årene på å jobbe med seg selv, for selv om hun unektelig er underholdende i den tilstanden, så går det erfaringsmessig ikke bare ut over Anne Brith selv. Som jeg har skrevet tidligere, så er det mange uskyldige som fikk lide for hennes meglomani, og jeg er veldig redd for at det kan skje igjen.

yhvwDRJ.jpeg

Det som er litt frustrerende med Anne Brith er at hun kunne potensielt gjort det veldig bra. Hun har et visst talent i å få følgere, og dra folk mot kontoene sine i sosiale medier, men så ødelegger hun så voldsomt mye for seg selv ved å lage så mye drama 🤦‍♀️

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sleiker på fingrene under baking og fortsetter arbeidet uten å vaske seg. Ekkelt. Kunne like godt spyttet i deigen? Og så disse enorme neglene, hun representerer skikkelig uhygienisk baking rett og slett.

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
baremeg007 skrev (3 timer siden):

Hun sleiker på fingrene under baking og fortsetter arbeidet uten å vaske seg. Ekkelt. Kunne like godt spyttet i deigen? Og så disse enorme neglene, hun representerer skikkelig uhygienisk baking rett og slett.

De neglene reagerer jeg også på. Spesielt siden hun baker og gir bort. Om det hadde vært bare til henne privat, hadde jeg også reagert men det hadde vært mer hennes sak, på en måte. 

Nå syns jeg jo at med den store plattformen hun har (i hvertfall tilsynelatende), burde hun ta hygieniske tiltak på alvor. Samme gjelder håret som henger ned. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får hun inntekter fra ? Kjøpt hus og bil, og ikke blogger på noen år? Snakker om oppussing, reiser mye, kjøpenegler, hår og vipper Hun må jo få penger fra et sted?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (3 minutter siden):

Hvor får hun inntekter fra ? Kjøpt hus og bil, og ikke blogger på noen år? Snakker om oppussing, reiser mye, kjøpenegler, hår og vipper Hun må jo få penger fra et sted?

Ellenn skrev (På 29.12.2024 den 11.40):

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (På 28.12.2024 den 20.08):

Nor skrev (8 minutter siden):

Tror virkelig du må spørre personen selv. 🧐

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...