Gå til innhold

Jubileum etter skole?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Lurer på noe, er det vanlig med sånn tjueårs - jubileum og trettiårs-jubileum og sånt etter skole? Er det ungdomskole, vgs eller barneskole eller hva er det ? 

Jeg trodde det bare var på film, men er visst en greie her i Norge også har jeg skjønt...

Anonymkode: f8aa6...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ikke noe nymotens greie i Norge nei. Veldig vanlig med slike jubileer, nesten mer vanlig før vil jeg si. 

Før Facebook var det nok mer spennende med slikt. 

Anonymkode: 76bd4...d59

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig en del plasser i alle fall. I bygda der mamma er fra har de invitert til både konfirmantjubileum og folkeskolejubileum flere ganger.

Anonymkode: 652af...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde 10års jubileum i 2020. Heldigvis meldte korona sin ankomst så jeg slapp unna. 

Anonymkode: 53395...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde 10 og 20 års jubileum for både ungdomsskole og videregående. Veldig hyggelig, men noen må jo dra det i gang og arrangere. Det er ikke nymotens nei, foreldrene mine hadde også, de hadde også 50-års konfirmanttreff for en tid tilbake. 

Anonymkode: d5363...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde 10-års jubileum etter ungdomsskolen. Var vel ca 15 stk av totalt 125 elever på trinnet som dukket opp. Kun meg fra min klasse.

Jeg kunne tenkt meg å ta initiativ til å arrangere et 30-års jubileum for kun min klasse på barneskolen om et par år. Når man skal invitere hele trinnet så blir det altfor mange man knapt hadde noe forhold til under tiden på skolen. Det eneste jeg et redd for, er at kanskje folk ville synes det var rart om jeg tok initiativ til noe sånt, siden jeg ikke akkurat var en av de kule på den tiden.

Anonymkode: 4ac04...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske vanlig i Norge også.

Selv ble jeg ikke invitert til ungdomsskolen eller videregående. De populære sto for arrangementene og jeg var verken populær eller venner med noen av de populære.

Anonymkode: 9261b...bd7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ganske vanlig i Norge også.

Selv ble jeg ikke invitert til ungdomsskolen eller videregående. De populære sto for arrangementene og jeg var verken populær eller venner med noen av de populære.

Anonymkode: 9261b...bd7

Samme her. Invitasjonen til jubileet for ungdomsskolen kom uka etter festen. Ikke særlig overraskende, jeg fikk alltid høre om klassefestene mandagen etter…

Anonymkode: 5a4b9...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det og vanlig men jeg tenker at for 30 år siden så var jeg glad de folka forsvant ut av livet mitt og da går jeg ikke på fest og tar dem inn igjen! 

Anonymkode: 8290d...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullet mitt på gymnaset har hatt 5-, 10-, 15-, 20- og 25-års jubileum. Har aldri hørt at det er vanlig å ha så mange, med ganske godt oppmøte hver gang. 

Anonymkode: d6598...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kullet mitt på gymnaset har hatt 5-, 10-, 15-, 20- og 25-års jubileum. Har aldri hørt at det er vanlig å ha så mange, med ganske godt oppmøte hver gang. 

Glemte at det også var 30-års jubileum for et par år siden, der var jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...