imagineme Skrevet 22. august 2024 #21 Del Skrevet 22. august 2024 Tinder er søppel for de som ikke får det til (meg inkludert) Tror (og mener) jeg har alle de positive egenskapene som skal til, men skriver trolig ikke det helt riktige i profilteksten, har ikke de helt riktige bildene og da blir det plutselig vanskelig. Ikke ta det så tungt, lær deg å elske deg selv så skal du se at ting plutselig skjer selv uten app 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 23. august 2024 #22 Del Skrevet 23. august 2024 Jeg sliter litt med å forstå en del damer på tinder... Selv har jeg ingen problem med å få matcher, men vil si at 60% av damer ikke svarer, men når jeg da sier at det var synd det ikke ble oss etter match, men nå har jeg så god dialog med andre at jeg desverre må slette matchen, så kommer ca 33% på at de vil prate likevel. I tillegg virker det som mange forventer at man skal skape magi på 3 setninger, være veldig på, men samtidig ikke være needy. Men dette er kanskje en måte for oss å sortere dere på? Hilsen seriøs dater, som ikke trenger dame, men søker og har lyst på gjensidig kjærlighet og balanse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #23 Del Skrevet 23. august 2024 Javel. Du er der sikkert snart igjen bare et tidsspørsmål. Jeg Anonymkode: d432e...ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #24 Del Skrevet 23. august 2024 Fjellmannover190 skrev (3 timer siden): Jeg sliter litt med å forstå en del damer på tinder... Selv har jeg ingen problem med å få matcher, men vil si at 60% av damer ikke svarer, men når jeg da sier at det var synd det ikke ble oss etter match, men nå har jeg så god dialog med andre at jeg desverre må slette matchen, så kommer ca 33% på at de vil prate likevel. I tillegg virker det som mange forventer at man skal skape magi på 3 setninger, være veldig på, men samtidig ikke være needy. Men dette er kanskje en måte for oss å sortere dere på? Hilsen seriøs dater, som ikke trenger dame, men søker og har lyst på gjensidig kjærlighet og balanse! Ja, sorter dem etter oppførsel. Ikke bry deg om dem. Vi mennesker oppfører jo oss ikke kun utifra egen lyst, handler også om ego og usikkerhet og lignende. Du trenger ikke fortelle at du skal slette om de ikke svarer, bare slett 😊 Anonymkode: 060b3...10b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #25 Del Skrevet 23. august 2024 Vanlige menn tror jeg har avinstallert tinder for mange år siden, just sayin'. Det er større sjanse å vinne Lotto. Anonymkode: e1172...ae4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #26 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (På 21.8.2024 den 22.16): Prøvde meg 2 måneder med Gold. Brukte kun den varianten hvor de du har likt får deg opp i bunken. Fikk kanskje 20 matcher, INGEN mann skrev først. Jeg skrev til kanskje 7-8, bare halvlunkne svar. Hva er greia? Nei, nå er det irl som gjelder for min del. Jeg har ikke alderen på min side (51), men ellers er det ikke så mye feil. For en håpløs app! 🤪 Anonymkode: d376e...e7c Du er sterk & flink. Anonymkode: b478e...4c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #27 Del Skrevet 24. august 2024 Virker helt håpløst å møte noen på tinder. Så utrulig mye rart der. Anonymkode: 0a0c1...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #28 Del Skrevet 24. august 2024 Tinder fungerte kjempefint for meg, møtte ingen søppelmenn og fant kjæresten min der ❤️ Anonymkode: c91f4...f93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #29 Del Skrevet 25. august 2024 21 hours ago, AnonymBruker said: Tinder fungerte kjempefint for meg, møtte ingen søppelmenn og fant kjæresten min der ❤️ Anonymkode: c91f4...f93 Så koselig! ❤️ Skal sies at jeg traff eksen min der, men etter nesten 3 år måtte jeg gi tapt. Fantastisk fin fyr, men vi passet ikke sammen. I ettertid har jeg tenkt at det blir litt konstruert, disse Tinder-greiene. Man matcher, og vil gjerne fortsette å gjøre det – uansett forskjeller. For oss ble det feil i lengden. Så fra nå av blir det på gammelmåten eller ingenting. Jeg kan leve med ingenting og. TS. Anonymkode: d376e...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #30 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (På 21.8.2024 den 22.16): Prøvde meg 2 måneder med Gold. Brukte kun den varianten hvor de du har likt får deg opp i bunken. Fikk kanskje 20 matcher, INGEN mann skrev først. Jeg skrev til kanskje 7-8, bare halvlunkne svar. Hva er greia? Nei, nå er det irl som gjelder for min del. Jeg har ikke alderen på min side (51), men ellers er det ikke så mye feil. For en håpløs app! 🤪 Anonymkode: d376e...e7c Jeg var på tinder for et par år siden (30 år gammel da.) Fikk så mange likes, fikk stadig noen match, men mannfolka skrev sjeldent. Så svarte de lite eller alt var sexfiksert. Tinder passer ikke for meg. Anonymkode: c56d4...7f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå