Gå til innhold

Da har jeg slettet Tinder, igjen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prøvde meg 2 måneder med Gold. Brukte kun den varianten hvor de du har likt får deg opp i bunken. Fikk kanskje 20 matcher, INGEN mann skrev først. Jeg skrev til kanskje 7-8, bare halvlunkne svar. Hva er greia? Nei, nå er det irl som gjelder for min del. Jeg har ikke alderen på min side (51), men ellers er det ikke så mye feil. For en håpløs app! 🤪

Anonymkode: d376e...e7c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er like gammel som deg og har aldri prøvd Tinder eller noen andre datingapper. Har vært skilt i 5 år. Jeg har en venn som jeg av og til finner på ting sammen med. Det er vennestadiet enda, kanskje blir det med det men jeg traff han i det virkelige liv. Har ingen hastverk. Har ikke psyke til å bruke Tinder. Kommer til å få sammenbrudd av det om jeg prøvde….

Anonymkode: e0580...da6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slettet Tinder for noen måneder siden. Er ingen mann som vil ha meg slik jeg ser ut nå uansett. Planen er å ta meg sammen og gå ned i vekt (med hjelp fra fedmepoliklinikken) og gjøre et nytt forsøk om et år eller to. Hvordan kan man forvente å bli likt når man ikke liker seg selv ...

Anonymkode: f0b9a...80f

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettet Tinder for 2 måneder siden. Manglet ikke på tilbud, men for ett slitsomt sted fullt av søppel. En befrielse å ha slettet appen faktisk!

Anonymkode: 80efd...6ec

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Prøvde meg 2 måneder med Gold. Brukte kun den varianten hvor de du har likt får deg opp i bunken. Fikk kanskje 20 matcher, INGEN mann skrev først. Jeg skrev til kanskje 7-8, bare halvlunkne svar. Hva er greia? Nei, nå er det irl som gjelder for min del. Jeg har ikke alderen på min side (51), men ellers er det ikke så mye feil. For en håpløs app! 🤪

Tinder er bare søppel.

Men på en annen side kan du ikke forvente å få suksess med en gang noe sted. På nett vil du få flust av henvendelser, men de fleste er totalt uinteressante, mange er utro der som irl, etc etc..

Anonymkode: a6d36...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er greia? 

Mange menn er lei av å skrive først og enten aldri få svar, eller bare få uengasjerte ja/nei/du da? fra damene. Blir lett å melde seg litt ut mentalt og heller vente på at andre tar kontakt, så man i det minste vet at de gidder å føre en samtale.

Anonymkode: 0b824...7ef

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Prøv å ikke bare swipe på menn som er bedre enn deg. Er ikke appen sin feil.

Anonymkode: cad87...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Mange menn på tinder er delulu og er der for å møte kvinner langt yngre enn dem selv. Er det noen som sveiper høyere enn seg, er det menn. 

Bare se på dem som skriver inn feil alder, for å havne i bunken til de yngre. Det har de ikke trengt om mange unge faktisk likte dem. De som lyver på alderen og bruker gamle bilder også. 

Kan liksågodt være at hun er rasjonell i sine svipes, mens mottakeren av dem tenker de kan få noe usannsynlig. Eller vil betale for noe usannsynlig. Eller reise og skaffe seg noe usannsynlig etter å ha opplevd at kvinner er så kravstore, som i at unge kvinner ikke liker dem. 

Eller andre ting. Mener ikke alle menn er sånn, men et argument mot at kvinner får høre de er så kravstore uten at dere i det hele tatt spørr eller vet hvordan verken ts er eller hvem hun prøver seg på. 

Anonymkode: 060b3...10b

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg har ikke alderen på min side (51),

Du må ALDRI tenke sånn. 
Alder er aldri et problem. Da er det mannen som har et problem

Anonymkode: c67f2...00e

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Vel. Etter relativt mange år "på markedet" så vet jeg jo relativt godt hva slags menn jeg kan sikte meg inn på.

Jeg mistenker imidlertid at mange av de jeg har klikket liker på ikke har sett profilen min engang, all den tid de sikkert ikke har 50+ i søket sitt. Mange av disse har vært i slutten av 40-årene, og sikter nok heller et stykke nedover i alder. Og om du lurer på hvorfor jeg har klikket liker på disse yngre, er det fordi jeg flere ganger har vært i forhold med menn som er noen år yngre enn meg. Dette betyr jo ingenting irl, men på Tinder antar jeg at det betyr langt mer (i alle fall for menn).

Lever heldigvis et aktivt og sosialt liv, så får heller satse på å treffe noen på gamlemåten. Og gjør jeg ikke det, så er det ikke så aller verst å være singel heller :)

TS.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Mange menn er lei av å skrive først og enten aldri få svar, eller bare få uengasjerte ja/nei/du da? fra damene. Blir lett å melde seg litt ut mentalt og heller vente på at andre tar kontakt, så man i det minste vet at de gidder å føre en samtale.

Dette

Anonymkode: fa229...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Du må være veldig vakker for at jeg skal danse som en ape for deg.

Anonymkode: 65ca7...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem sa noe om å danse som en ape? Jeg snakker om å sende en melding eller forsøke å skape en dialog når jeg sender melding først.

Men det er klart: med den holdningen der hadde vi nok ikke fått lange samtalen uansett. Du understreket nettopp poenget mitt om at den appen bare er tull.

TS.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere prøvd Hinge? Min erfaring er at det er lettere å sortere og finne gode matcher der fordi man må legge litt mer jobb i profilen sin. Møtte kjæresten min der for noen måneder siden 😊

Anonymkode: 14178...64c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har dere prøvd Hinge? Min erfaring er at det er lettere å sortere og finne gode matcher der fordi man må legge litt mer jobb i profilen sin. Møtte kjæresten min der for noen måneder siden 😊

Ja- samme erfaring der som på Tinder. Mao mye rart, deriblant en som ble dødelig fornærmet fordi jeg «ikke ville sitte i armkroken hans» etter tre setningers bekjentskap👍🏻Føler alle slike bare apper er en samling av 99% menn som virkelig er bunnslam. Koselig at du fant noen da❤️

Anonymkode: 36e47...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Prøvd Hinge et par ganger, men det virker helt dødt. Får null respons på den appen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Enig. Damer er generelt dårlige på å svare med mer enn to, tre ord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men fremstå som en ape på et forum derimot, det er åpenbart ikke noe problem.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...