Gå til innhold

Innser at min beste venninne bare har vært det fordi jeg kloret meg fast og laget forklaringer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trodde vi var bestevenner men nå har det skjedd igjen, jeg står i min andre tøffeste situasjon i livet og hun har forduftet. Første gangen hun giorde det ble jeg veldig såret, vi snakket om det og hun sa at hun skulle stille mer opp, at hun ikke visste hva hun skulle si eller gjøre så hun gjorde ingenting. Jeg sa hun bare kunne spørre hvordan det går, tilby en klem, hva som helst enn stillhet.

Blir sur på meg selv når jeg ser på det vennskapet. Hadde jeg ikke brukt så mye tid på å fortelle meg selv at joda hun bryr seg og tenker på meg, hun er bare stresset eller opptatt, men ingen er så opptatt eller stresset at de ikke kan ringe eller skrive til en venn på 3 uker? Jeg gjorde det alltid med henne, stilte opp og hørte, alle våre samtaler uansett hvordan de starter, dreier inn på henne og hennes.

Er så lei meg. 

Anonymkode: 15be2...741

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo sånn man stiller opp. En klem. Tid sammen. Er hun så ille da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er sikker på at hun vet hva du står i er saken klar, men er du sikker på det, har du forsøkt å ringe, forsøkt å fortelle? Gjør det først. 

Og hvis du har gjort det, det er altså så vondt når en innser at folk ikke greier å gi det en ønsker fra dem. 💔 Håper du har andre støttespillere i krisen du står i. 

Anonymkode: 4c69b...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da stiller du enkelt og greit ikke opp for henne neste gang. Vennskap skal gå begge veier. Noen tar bare dessverre. Og selv om det kan være stygt å si det, så er ikke slike mye å samle på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (1 time siden):

Det er jo sånn man stiller opp. En klem. Tid sammen. Er hun så ille da? 

Hun gjør ingen av de tingene. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis du er sikker på at hun vet hva du står i er saken klar, men er du sikker på det, har du forsøkt å ringe, forsøkt å fortelle? Gjør det først. 

Og hvis du har gjort det, det er altså så vondt når en innser at folk ikke greier å gi det en ønsker fra dem. 💔 Håper du har andre støttespillere i krisen du står i. 

Anonymkode: 4c69b...44d

Ja jeg skrev og ringte til henne, gråt fordi jeg var så redd, sa jeg aldri har vært så redd før, og hun sa hun skjønte, men ble så stille og har ikke hørt noe. Takk for fine ord, ja jeg har andre, savner bare henne men skjønner at hun ikke kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grevling skrev (1 minutt siden):

Da stiller du enkelt og greit ikke opp for henne neste gang. Vennskap skal gå begge veier. Noen tar bare dessverre. Og selv om det kan være stygt å si det, så er ikke slike mye å samle på.

Har skjønt det nå jeg også, det tok lang tid dessverre og jeg har stolt på henne og gitt henne sjansen igjen, og igjen droppet hun meg alene.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...