AnonymBruker Skrevet 24. august #21 Del Skrevet 24. august Da er jeg 8 dpo og har testet, klarte ikke dy meg 😅😅🤭 Hvordan er det med deg, ts? Har du falt for fristelsen enda? Anonymkode: 1bc5e...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #22 Del Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Da er jeg 8 dpo og har testet, klarte ikke dy meg 😅😅🤭 Hvordan er det med deg, ts? Har du falt for fristelsen enda? Anonymkode: 1bc5e...f14 Alt for tidlig å teste her. Hva fikk du på testen? Anonymkode: 81ae4...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #23 Del Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Alt for tidlig å teste her. Hva fikk du på testen? Anonymkode: 81ae4...392 Ja, det er for tidlig 😇 Testen var blenda den 🤭 men aner en skygge. Sikkert innbilning Anonymkode: 1bc5e...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #24 Del Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (På 24.8.2024 den 9.20): Ja, det er for tidlig 😇 Testen var blenda den 🤭 men aner en skygge. Sikkert innbilning Anonymkode: 1bc5e...f14 Hvordan gikk det? Min er negativ, men kan egentlig ikke teste før om en uke🙈 Anonymkode: 81ae4...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruthven Skrevet 29. august #25 Del Skrevet 29. august Ja, var på reise under EL, men hadde sex før jeg dro, 5 dager før EL. Fikk jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #26 Del Skrevet 29. august Ikke som jeg vet, men jeg har flere venninner som har blitt gravid under «sikre» perioder, det har aldri vært krise for de altså. Men om eggløsning var tidligere enn vanlig, eller om spermen overlevde lenger enn forventet vites ikke 😂 Anonymkode: 00fe5...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #27 Del Skrevet 29. august Jeg er 3 dager sein, ingen symptomer og negativ test i går. Så regner med mensen kommer om litt 😇 Anonymkode: 1bc5e...f14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå