AnonymBruker Skrevet 21. august #1 Del Skrevet 21. august Er det noen her som hadde samleie 5 dager før eggløsning og ble gravid? Eller er det svært sjeldent at man spermen overlever så mange dager? Vet det kan forekomme, men er det vanlig eller ytterst sjeldent? Anonymkode: 81ae4...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #2 Del Skrevet 21. august Dette tror du KGs brukere kan svare deg korrekt på? Anonymkode: a02a3...91f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #3 Del Skrevet 21. august Jepp 🤭men termin ble flyttet en dag tilbake på oul så el var tydeligvis en dsg tidligere enn anntatt, så 4 dager egentlig da 🤣 Anonymkode: 62e85...692 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #4 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette tror du KGs brukere kan svare deg korrekt på? Anonymkode: a02a3...91f Mange som bruker eggløsningstester her og har kontroll på dette. Anonymkode: 81ae4...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #5 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det noen her som hadde samleie 5 dager før eggløsning og ble gravid? Eller er det svært sjeldent at man spermen overlever så mange dager? Vet det kan forekomme, men er det vanlig eller ytterst sjeldent? Anonymkode: 81ae4...392 Normal frisk sperm lever opp til 7 dager før den dør. Hos de aller fleste menn 5-6 dager før spermen dør. Så det er fullt mulig og bli gravid. Anonymkode: 565ba...992 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #6 Del Skrevet 21. august Jepp, vi brukte kondom som ble ødelagt. Holdt på med eggløsningstester for å kartlegge syklus før vi skulle prøve på nr 2 senere det året. Og de var negativ. Først 6 dager etter ble de positive . Tenkte det var null slangs til svangerkap da. Men jaggumeg satt lillebror som støpt der ja aldri undervurder sædceller, de kan leve lenge 😊 Anonymkode: fd171...b6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #7 Del Skrevet 21. august Tja, i følge el og mens skulle jeg hatt termin den 11, men ble flyttet en uke bak, til den 4.på ul og fikk det bekreftet på andre ul, så hvem vet 🤷♀️ Så, det kan se slik ut værtfall. Anonymkode: 68e69...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #8 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jepp 🤭men termin ble flyttet en dag tilbake på oul så el var tydeligvis en dsg tidligere enn anntatt, så 4 dager egentlig da 🤣 Anonymkode: 62e85...692 Ble det gutt eller jente? Anonymkode: c06fc...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #9 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mange som bruker eggløsningstester her og har kontroll på dette. Anonymkode: 81ae4...392 Ingen har full kontroll på dette og å spørre på KG er meningsløst. Anonymkode: a02a3...91f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #10 Del Skrevet 21. august Da lurer vi på det samme, ts 🤭 Her kom eggløsning 4-5 dager før forventet... så da er jeg nå 5dpo og venter spent på mensen... sex med full rulle mandags morgen.. eggløsning fredag... Anonymkode: 1bc5e...f14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #11 Del Skrevet 22. august Nesten, vi hadde sex 4 dager før (dog ble vi korrigert med 2 dager som tilsier sex 6 dager før) Anonymkode: bc69f...178 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #12 Del Skrevet 22. august Hvordan gikk dette, ts? Anonymkode: 1bc5e...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #13 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hvordan gikk dette, ts? Anonymkode: 1bc5e...f14 Vet ikke enda, for tidlig å teste😅 Anonymkode: 81ae4...392 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #14 Del Skrevet 22. august Venter i spenning 🥰😇😅 Anonymkode: 1bc5e...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #15 Del Skrevet 22. august Jeg ble! Hadde sex én gang på hele måneden, 5 dager før forventet eggløsning. Resultatet sitter på fanget i skrivende stund- en frisk og fin liten gutt 😍 Anonymkode: 3eabf...e0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catch-22 Skrevet 22. august #16 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ble det gutt eller jente? Anonymkode: c06fc...0e2 Gutt 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #17 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg ble! Hadde sex én gang på hele måneden, 5 dager før forventet eggløsning. Resultatet sitter på fanget i skrivende stund- en frisk og fin liten gutt 😍 Anonymkode: 3eabf...e0f Du ble ikke flyttet frem eller tilbake? 😵💫 det var fulle 5 dager før? Anonymkode: 1bc5e...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #18 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du ble ikke flyttet frem eller tilbake? 😵💫 det var fulle 5 dager før? Anonymkode: 1bc5e...f14 Ble flytta frem og tilbake igjen, så det ble til slutt 5 dager før ☺️ Anonymkode: 3eabf...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #19 Del Skrevet 22. august Jeg er ikke ts, men i lik situasjon.. får se om jeg klarer å vente med å teste 😅😅😅 Anonymkode: 1bc5e...f14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #20 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg er ikke ts, men i lik situasjon.. får se om jeg klarer å vente med å teste 😅😅😅 Anonymkode: 1bc5e...f14 Jeg visste at jeg var gravid 2 uker før positiv test 😅 fikk ikke positiv test før dagen før IKM. Krysser fingrene for deg 🤞🏼 Anonymkode: 3eabf...e0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå