Gå til innhold

Ex on the Beach Norge Sesong 7


Amonymbruker123

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer på om Live ikke har sett de to forrige sesongene? Ettersom hun tror Mikael er så «søt». 😷

 

Natalie påstår hun er redd gutter, synes alt er skummelt… tror ikke på det. 
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i Natalie 😅 Dritlei av Solveig og Michela allerede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lerke987 skrev (2 timer siden):

Kjenner meg igjen i Natalie 😅 Dritlei av Solveig og Michela allerede.

Ja, for mye skriking. Lager bare trøbbel for alle andre med vilje. Det hadde Vitor helt rett i i dagens episode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg kommer over dette programmet. Tenker at om man må avslutte alle setninger med «men jeg bryr meg ikke om han» så bryr du deg litt for mye. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mfyb skrev (På 24.8.2024 den 12.23):

Er Michaela i slekt med Melina? Som var med noen år siden.

Mener de har svart på det før, hvis jeg ikke tar helt feil. Tror ikke de er i slekt, men veldig like, ja!

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med den skrikingen til jentene i sånne horerealityprogram? Eks; padden plinger: æææ, hyl og skrik, det annonseres at det er noe utkledningsgreier, oæææh osv. Er de instruert til det eller er de sånn til vanlig? Og at nesten alle er sånn; håper det kommer inn en mann med masse tatoveringer. Lett å være mann viss tatoveringer er svaret på å bli attraktiv. Særlig når man ser hvor stygge og dårlig utført mange er. Ser jo ut som en endeløs fyllefest, noen som vet om de har tilgang på mer enn alkohol? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Stian da, altså, æsj for noen holdninger og oppførsel, tenker da på han og Emma, bare fysj, ekstremt dårlig stil 🤢

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, tøydokka said:

Men Stian da, altså, æsj for noen holdninger og oppførsel, tenker da på han og Emma, bare fysj, ekstremt dårlig stil 🤢

Enig, men tror han spiller en rolle der inne. Tror ikke han er sånn i virkeligheten. Men selvsagt kjipt at det skal gå utover Emma.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (På 29.8.2024 den 8.50):

Men Stian da, altså, æsj for noen holdninger og oppførsel, tenker da på han og Emma, bare fysj, ekstremt dårlig stil 🤢

Var det den kommentaren med tøm og røm? 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BlåSwix skrev (33 minutter siden):

Hvilke dager kommer det nye episoder egentlig?

Tirsdager og torsdager 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er kjedelig, jeg. Enten har jeg blitt for gammel eller så er det kjedeligere enn før. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (6 timer siden):

Var det den kommentaren med tøm og røm? 😂😂

Blant annet. Husker ikke alt han sa,  men hele måten han avviste henne på var slem. Stygg, og oppførselen satt han selv i et særdeles dårlig lys. Han kunne gjort det på en langt finere måte, som ikke hadde fått henne til å føle seg brukt og kastet. Sånn oppførsel kan rasere selvbildet til hver og en. Men de som har sett dette er nå hvertfall advart. 

Endret av tøydokka
.
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (13 timer siden):

Blant annet. Husker ikke alt han sa,  men hele måten han avviste henne på var slem. Stygg, og oppførselen satt han selv i et særdeles dårlig lys. Han kunne gjort det på en langt finere måte, som ikke hadde fått henne til å føle seg brukt og kastet. Sånn oppførsel kan rasere selvbildet til hver og en. Men de som har sett dette er nå hvertfall advart. 

Ja, så en liten klipp på tik tok, men fikk kun med meg at det var Emma som startet. Uff nei hele gjengen e så rare både gutter og jenter. Men enig at diss gutta er frekke, men disse jentene kjenner dem og de setter seg selv også i denne situasjonen 🧐🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Happy13 skrev (18 minutter siden):

Hva skjer med at guttene denne sesongen er så slemme????

Er jo fordi jentene oppfører seg så desperate og løper etter dem, selvom de veit hvordan disse guttene er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Nonish91 skrev (På 10.9.2024 den 23.59):

Er jo fordi jentene oppfører seg så desperate og løper etter dem, selvom de veit hvordan disse guttene er

Er det jentenes feil at guttene ikke er oppdratt skikkelig?

 

tøydokka skrev (På 29.8.2024 den 8.50):

Men Stian da, altså, æsj for noen holdninger og oppførsel, tenker da på han og Emma, bare fysj, ekstremt dårlig stil 🤢

Enig, og det blir jo bare verre og verre! Sjokkerende å se noen oppføre seg så ekkelt, selv på søppel-reality-TV. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor synes de jentene at Allan er så kjekk?? Stian for den del 😷 makan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...