Gå til innhold

Førjulstråden 2024 - Skrytetråd 🎄

Bombasi

Anbefalte innlegg

Et tips til dere som deler ønskelister med familie: Vi har brukt appen Gifster i mange år og er veldig fornøyd med den. I appen har vi en gruppe med hele familien hvor alle legger ut sine ønskelister. For de med barn så lager man egne barneprofiler under seg selv slik at du kan administrere deres lister. Dersom du finner noe du ønsker deg på en nettside er det bare å lime inn lenken og den henter selv info om produktet, evt. kan du fylle inn info selv. Når du har bestemt deg for å kjøpe noe på andre sine lister, så merker du av dette i appen og på den måten kan alle de andre i gruppen se at ønsket er oppfylt (den som eier den spesifikke listen kan ikke se det). Vi bruker dette hver jul og til alle bursdager og det gjør at vi så og si aldri kjøper dobbelt opp av ting. Er også veldig greit å ha en live liste som man kan legge ting til fortløpende om man kommer på mer man ønsker seg. Kan brukes både på app og i nettleser.

- H

https://www.giftster.com/mobile/

giftster-app-meta-23.png

Anonymkode: 0e8c1...5ba

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Et tips til dere som deler ønskelister med familie: Vi har brukt appen Gifster i mange år og er veldig fornøyd med den. I appen har vi en gruppe med hele familien hvor alle legger ut sine ønskelister. For de med barn så lager man egne barneprofiler under seg selv slik at du kan administrere deres lister. Dersom du finner noe du ønsker deg på en nettside er det bare å lime inn lenken og den henter selv info om produktet, evt. kan du fylle inn info selv. Når du har bestemt deg for å kjøpe noe på andre sine lister, så merker du av dette i appen og på den måten kan alle de andre i gruppen se at ønsket er oppfylt (den som eier den spesifikke listen kan ikke se det). Vi bruker dette hver jul og til alle bursdager og det gjør at vi så og si aldri kjøper dobbelt opp av ting. Er også veldig greit å ha en live liste som man kan legge ting til fortløpende om man kommer på mer man ønsker seg. Kan brukes både på app og i nettleser.

- H

giftster-app-meta-23.png

Det er et fint råd! 😊 Takk, var ikke klar over appen.

Ønskelister er helt suverent. Mange av julegavene kjøper seg nesten selv da. Er bare å kjøre et googlesøk og trykke bestill. Jeg er så glad for at vi deler ønskelister i familien. Det har endret alt for min del. For da blir jeg tidlig ferdig og slipper å gå rundt og spekulere meg ihjel på gaver.

Det anbefaler jeg alle.

Jeg holder på med min egen ønskeliste nå. Har sømfart nettbutikker og kommet opp med 12 ting jeg kunne tenkt meg. I alle prisklasser. Så nå tipper jeg at familien blir fornøyd - i år også. Men jeg er ikke helt ferdig... :lur:

Ellers har høststemningen begynt å sige inn. Og med det føler jeg jula begynner å nærme seg. 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med en tråd for oss som tenker på jul så fort skolen starter igjen, men som holder det inni seg siden det er litt tidlig for endel andre :tree:

Godt i gang med gavene her. Listene er satt opp, og jeg har begynt å legge en plan for gaver. Lager endel julegaver, og der er innkjøp av de fleste materialer nesten i havn. Mangler noe garn, men venter litt for å se om jeg rekker. Halvveis ferdig med første gave som skal strikkes. Noen av gavene har jeg sydd ferdig. 

7/35 er ferdig, så har enda endel igjen. 

Anonymkode: b869a...a19

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/23/2024 at 4:43 PM, AnonymBruker said:

Pleier dere å kjøpe julekalender til dere selv? Har dere i så fall tenkt noe på hvilken dere skal kjøpe i år?

Jeg pleier kjøpe meg en fra Normal, noen ganger en sjokoladekalender, andre ganger en større en med noe annet godteri. Pleier også ha flaxkalender. 

Anonymkode: b5902...4a9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere tips til en bra kjøpejulekalender, gjerne sminke/hudpleie, men det må være kvalitet for hun er kresen, til en 15-åring?

Anonymkode: 014f4...36e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt to kalendergaver til i dag :danse: 

Har også etterspurt ønskelister fra familie, men de bare rister på hodet og sier jeg er gæren. Ja ja, dem om det :risterpåhodet: :fnise: 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøper dere ting på Temu, eller er dere redde for drittkvalitet, feilsendinger og giftstoffer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kjøper dere ting på Temu, eller er dere redde for drittkvalitet, feilsendinger og giftstoffer?

Kjøper ikke noe på Temu, jeg prøver å gjøre noe hyggelig for barnet mitt - ikke forgifte det 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (3 minutter siden):

Kjøper ikke noe på Temu, jeg prøver å gjøre noe hyggelig for barnet mitt - ikke forgifte det 😂

Jeg styrer også unna.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg kommer garantert til å hive inn en ordre eller to på julepynt, julelys og andre julevarer iløpet av høsten. :nikke:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har dere tips til en bra kjøpejulekalender, gjerne sminke/hudpleie, men det må være kvalitet for hun er kresen, til en 15-åring?

Har hatt Rituals sin, var veldig fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Styrer nok unna, mest for det etiske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 19.06):

- H

giftster-app-meta-23.png

Det er sikkert bra med apper,men her holder vi oss nok ennå til å sende ønskelister via e mail.

Anonymkode: 616c6...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er passe sprø når jeg nesten går og ser etter julepynt og pepperkaker i august :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er passe sprø når jeg nesten går og ser etter julepynt og pepperkaker i august :)

Det synes ikke jeg. Såpass må det være! Vi er jo der snart så... ;) 

Jeg har brukt ettermiddagen på å se meg rundt på nettbutikker etter julepynt og julelys. Til min frustrasjon så er det lite av det nå. Har mest lyst til å sende nettbutikkene en mail å klage på juleutvalget, for tida er moden ;) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper butikkene enda har vett til å vente litt. Først høst og halloween. Etter det så ok og det er greit å planlegge men å se julepynt i butikkene så tidlig er bare forferdelig ødeleggende. Vi er fremdeles i sommermåneden så å leve langt inn i fremtiden og ha julepynt hele året blir for de spesielt interesserte. 

Anonymkode: 6c72a...a2b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke begynt å tenke i retning jul ennå, men skal bestille meg en adventskalender fra Rituals når den kommer om ikke så lenge. Så må jeg vente i 4 mnd før jeg kan åpne første luke 😂 Har så vidt begynt på å føre liste over julegaver jeg skal kjøpe. Jeg kommer også sikkert til å se etter julepynt på forskjellige nettbutikker fram til det kommer i butikken i November. Nå venter jeg egentlig bare på at julebrusen, kakemenn og pepperkaker skal komme i butikken 😋

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kittykat skrev (1 time siden):

Har ikke begynt å tenke i retning jul ennå, men skal bestille meg en adventskalender fra Rituals når den kommer om ikke så lenge. Så må jeg vente i 4 mnd før jeg kan åpne første luke 😂 Har så vidt begynt på å føre liste over julegaver jeg skal kjøpe. Jeg kommer også sikkert til å se etter julepynt på forskjellige nettbutikker fram til det kommer i butikken i November. Nå venter jeg egentlig bare på at julebrusen, kakemenn og pepperkaker skal komme i butikken 😋

Jeg har vurdert den fra Rituals selv i år! Mest fordi jeg har fått dilla på noen produkter derfra i år.. men hva om det blir en kjempeskuff? Og så ender jeg opp med masse rare greier jeg hverken klarer å bruke eller klarer å kaste..? 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kittykat skrev (1 time siden):

Jeg har gode nyheter til deg. Det er bare 3 måneder til 1. desember. ;) Og en enda bedre nyhet: 3 måneder går fort! 😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (36 minutter siden):

Jeg har vurdert den fra Rituals selv i år! Mest fordi jeg har fått dilla på noen produkter derfra i år.. men hva om det blir en kjempeskuff? Og så ender jeg opp med masse rare greier jeg hverken klarer å bruke eller klarer å kaste..? 😂

Det er jo en risiko med sånne adventskalendere 😅 Jeg har hatt adventskalendere fra Rituals 2 år på rad. Første året var det den billigste kalenderen, i fjor var det den dyreste, i år vurder jeg den mellomste kalenderen. Men man kan jo lese hva som er i kalenderen da, men det kan jo, som du sier, være det at man ender opp med ting man ikke bruker. Heldigvis har jeg en datter som også liker Rituals og hun tar gjerne imot det jeg ikke kommer til å bruke 😂 Men for det meste, så elsker jeg det som er i kalenderne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...