AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:52 #281 Del Skrevet mandag kl 19:52 Bombasi skrev (14 minutter siden): Ja, jeg liker den også Men da er du i gang, og kan virkelig skryte av det November er her straks! Har faktisk vurdert å sette ut et kunstig juletre på trappa med lys i. Har tenkt på det i flere år, men har bare blitt med tanken. Synes det er så fint! Får se hva jeg finner på etterhvert Har bare hatt et tre og uten lys tidligere, tror jeg må gå all in i år med lys 😅 håper jeg får til å ha to trær i år. Pyntet også med krans i fjor, det var veldig koslig, med stor sløyfe🎀 Anonymkode: 92845...74b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet mandag kl 21:18 #282 Del Skrevet mandag kl 21:18 Jeg er visst ferdig med kalendergavene. Telte over i kveld og har faktisk 25. Da får det bli litt ekstra en dag eller så spiser jeg noe av det selv. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet mandag kl 21:22 #283 Del Skrevet mandag kl 21:22 Jeg har fått bestilt bursdagsgave til ei som har bursdag i november, og sannsynligvis fått planlagt julegaven hennes i samme slengen. Ellers har jeg noen tanker om gaver til resten av lista, men et godt stykke igjen før alt er spikret😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet tirsdag kl 16:24 Forfatter #284 Del Skrevet tirsdag kl 16:24 Ho-ho-ho Det går unna hos meg! Jeg er i flyten, og den fine stemningen av førjulsnovember har kommet. Er som kjent ferdig med julegavene, og 12/32 punkt på lista er nå gjort. Jeg er langt foran skjemaet, og går bare rundt og skjønner ikke hvorfor kalenderen er så treg nå 😜 Men jeg har bestemt meg for å bare dundre videre på gjøremålslista over det jeg vanligvis tenker kan være bedre å ta senere. Er bare å få det gjort. Men jeg begynner å bli utålmodig med å få opp vinterlys og røde duker og gardiner, selv om det må vente litt til. Jeg tok meg noen runder på pianoet med litt julemusikk nettopp, og endte opp med å sitte å pjuske på de rene og ny-strøkede juledukene mine som hang ved siden av. Herregud, jeg er jo klin sprø. Hjelp! 🫣 (Bildet fra KG fotoarkiv) 2 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet tirsdag kl 16:47 Forfatter #285 Del Skrevet tirsdag kl 16:47 Jøss!! TV2 har begynt å sende julereklame! Nå sendte de Rusta som reklamerer for adventsstjerner, juletre og julepynt med julestemning og julemusikk til. Spesielt. Er visst ikke bare jeg som trenger hjelp i disse tider... 🎅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet tirsdag kl 17:06 #286 Del Skrevet tirsdag kl 17:06 (endret) Vi hengte opp vinterlys i hagen i helgen! … men vi tenner de ikke før 1. november. Må på andre siden av Halloween først i morgen skal jeg gå tur og samle inn kongler, granbar osv til julepynt jeg skal lage. Jeg fikk juleutgaven av Lev Landlig i posten i dag, mulig jeg ble 30000% juleinspirert! Ellers er jeg godt i gang med både adventskalendergaver og rampenisseideer! Gleder meg altså så til fredag og vi er i november med vinterlys i hagen og begynnelsen av pyntingen… 🎄 (vennligst IKKE spør meg om de strikke-julegavetilbehøret……..) Endret tirsdag kl 17:10 av Sugar&Spice 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet tirsdag kl 17:13 #287 Del Skrevet tirsdag kl 17:13 Bombasi skrev (23 minutter siden): Jøss!! TV2 har begynt å sende julereklame! Nå sendte de Rusta som reklamerer for adventsstjerner, juletre og julepynt med julestemning og julemusikk til. Spesielt. Er visst ikke bare jeg som trenger hjelp i disse tider... 🎅 en av leilighetene utenfor kontoret mitt så jeg i dag at har hengt opp adventsstjerner i vinduene! Så er ikke for tidlig i følge tv2! (Jeg syns det er litt for tidlig med adventstjerne nå, jeg tror jeg har for mye respekt for de gamle reglene når det kommer til de gamle/symboltunge pyntegjenstandene. Men er helt for alt av julebrus, pepperkaker osv. kanskje dobbeltmoralsk? Og så mener jeg jo at hvis adventstjerne i oktober gir en glede, så skal man henge den opp. Men jeg venter litt til, tenner som regel de i slutten av november). 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ollibolli Skrevet onsdag kl 16:18 #288 Del Skrevet onsdag kl 16:18 Endelig litt fremgang her også 🥳 Jeg er ferdig med skrekkprosjekt-rydde-boden! Har fått kjørt et lass på dynga og et til gjenbruksbutikken. Så nå blir de oppgavene som er igjen i huset veldig lette i forhold 😄 I neste uke skal vi ta en førjulstur til Tyskland, og mannen min får noen dager fri så vi skal møtes der 🥰 han har vært borte lenge med Forsvaret nå, så vi gleder oss så mye til å se han! Tenkte å handle litt julegaver når vi først er i «det store utland». I dag var jeg innom Rusta og koste meg med alle juletingene. Det var en dame foran meg som var skikkelig sur fordi julepynten allerede var på plass 😂 tenkte bare «Grinchen» 😂😂 Kjøpte fint julegavepapir til 5kr stk 👍 det var veldig mye fint der! Så julestemningen stiger her hver dag 🥰☀️😊 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolibrien Skrevet onsdag kl 21:12 #289 Del Skrevet onsdag kl 21:12 Bombasi skrev (På 29.10.2024 den 17.24): Ho-ho-ho Det går unna hos meg! Jeg er i flyten, og den fine stemningen av førjulsnovember har kommet. Er som kjent ferdig med julegavene, og 12/32 punkt på lista er nå gjort. Jeg er langt foran skjemaet, og går bare rundt og skjønner ikke hvorfor kalenderen er så treg nå 😜 Men jeg har bestemt meg for å bare dundre videre på gjøremålslista over det jeg vanligvis tenker kan være bedre å ta senere. Er bare å få det gjort. Men jeg begynner å bli utålmodig med å få opp vinterlys og røde duker og gardiner, selv om det må vente litt til. Jeg tok meg noen runder på pianoet med litt julemusikk nettopp, og endte opp med å sitte å pjuske på de rene og ny-strøkede juledukene mine som hang ved siden av. Herregud, jeg er jo klin sprø. Hjelp! 🫣 Elsker dette! 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet onsdag kl 21:22 Forfatter #290 Del Skrevet onsdag kl 21:22 Kolibrien skrev (4 minutter siden): Elsker dette! 🥰 Haha Så bra! Men jeg lurer på om jeg er en kandidat for innleggelse på jule-rehab snart. 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet onsdag kl 21:33 #291 Del Skrevet onsdag kl 21:33 Bombasi skrev (9 minutter siden): Haha Så bra! Men jeg lurer på om jeg er en kandidat for innleggelse på jule-rehab snart. 😬 Enhver dame her inne tar deg vel inn for en liten jule-rehab🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet onsdag kl 21:53 Forfatter #292 Del Skrevet onsdag kl 21:53 Enni skrev (6 minutter siden): Enhver dame her inne tar deg vel inn for en liten jule-rehab🤭 Stakkars damer, da, hvis denne nissen kommer susende ned peisen. Ville aldri blitt fred å få For øvrig starter P7 Klem opp med P7 Klem Jul førstkommende fredag kl 09:00 - for de som er interessert i det. Jeg er! 👋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Criss Skrevet onsdag kl 22:07 #293 Del Skrevet onsdag kl 22:07 Har ikke begynt på julevasken enda, men har ryddet boden oppe på loftet, så er fornøyd med å ha gjort det😊 Tenker å begynne på nedvasken i november, men vi har jo drevet på med oppussing(fortsatt ikke ferdig), så har i grunn vasket vegger(og tak) mange ganger i løpet av året. Det blir uansett en skikkelig nedvask, kjenner jeg meg selv rett😅🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet torsdag kl 11:39 #294 Del Skrevet torsdag kl 11:39 Gleder meg til å våkne i morgen tidlig og umiddelbart gå ned og tenne vinterlysene ute!!! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ollibolli Skrevet torsdag kl 13:09 #295 Del Skrevet torsdag kl 13:09 Sugar&Spice skrev (1 time siden): Gleder meg til å våkne i morgen tidlig og umiddelbart gå ned og tenne vinterlysene ute!!! Så koselig! Vurderer å sette ut et lite tre med lys 😊 eller kjøpe inn noen lyslenker 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:27 #296 Del Skrevet torsdag kl 18:27 Å ha vasket kjøkkenskapene utvendig teller det som førjulsaktivitet ? Ellers har jeg kjøpt tre små grantrær i dag som jeg skal plante ut etterhvert på verandaen eller ha de inne. Anonymkode: 616c6...08e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet torsdag kl 18:49 Forfatter #297 Del Skrevet torsdag kl 18:49 (endret) AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Å ha vasket kjøkkenskapene utvendig teller det som førjulsaktivitet ? Ellers har jeg kjøpt tre små grantrær i dag som jeg skal plante ut etterhvert på verandaen eller ha de inne. Anonymkode: 616c6...08e Alt teller, så lenge baktanken og formålet er jul. Tenk at vi bikker inn i novemberen i morgen, folkens!! Tida er her nå! Om noen dager (maks et par uker) så sklir jeg sakte inn i den røde julemodusen her hjemme Endret torsdag kl 19:11 av Bombasi 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet i går, 01:06 #298 Del Skrevet i går, 01:06 1. november: gledrr meg maks til rampenissen skal flytte inn og vi skal gjøre masse sprell! 15. desember: hater livet mitt, vurderer sende rampenissen en uke på ferie 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet i går, 01:30 #299 Del Skrevet i går, 01:30 Er ferdig med alle julegavene som skal kjøpes og lages til de som bor i det o store utland, disse sendes medio november. De som skal innenlands er jeg nesten ferdig med. Får 8 gjester i julen som kommer fra 1 des til 4 jan, Internet venner av de eldste som skal feire her så må få tak i til de og. Ellers pleier vi å ha noen ukjente vi inviterer på julaften. Pynten er planlagt siden den er samme som i fjor med unntak av en ny juletrepynt pr barn pr år som de velger selv og et nytt ,,hus'' til julelandsbyen vår. Utelys lyses opp 1des/første søndag i advent, juletrærene kommer opp 23 des og pyntes på morgenen 24 etter alle har sjekket ut julesokkene sine, presanger åpnes i julepysjen 25 desember 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet i går, 01:33 #300 Del Skrevet i går, 01:33 Sugar&Spice skrev (26 minutter siden): 1. november: gledrr meg maks til rampenissen skal flytte inn og vi skal gjøre masse sprell! 15. desember: hater livet mitt, vurderer sende rampenissen en uke på ferie 😂 Trikset er et excel ark med hva som skal til hver dag, vi har ikke rampenisse men snill nisse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå