AnonymBruker Skrevet 11. september #121 Del Skrevet 11. september Brunello skrev (4 minutter siden): Det forstår jeg. Håper dere som driver og broderer i flere hundre timer vet at de som får det vil bruke det. Her hadde det ikke blitt brukt. For en ting å si.. Å gi ting man vet at mottakeren blir glad for gjelder jo uansett hva man velger å gi, om det nå er noe man lager selv eller noe man kjøper. At du personlig ikke liker broderte ting, betyr ikke at andre ikke gjør det. Jeg broderer ikke, jeg syr, og ja, jeg vet at de jeg syr til blir glade for det, og bruker det. Jeg syr ting folk spesifikt ønsker seg. Anonymkode: 85af4...a11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amy71 Skrevet 11. september #122 Del Skrevet 11. september Har bestilt flere julegaver på salg og planlegger/tenker da og da på resten. Bestilt en adventskalender til mannen min😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 11. september #123 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For en ting å si.. Å gi ting man vet at mottakeren blir glad for gjelder jo uansett hva man velger å gi, om det nå er noe man lager selv eller noe man kjøper. At du personlig ikke liker broderte ting, betyr ikke at andre ikke gjør det. Jeg broderer ikke, jeg syr, og ja, jeg vet at de jeg syr til blir glade for det, og bruker det. Jeg syr ting folk spesifikt ønsker seg. Anonymkode: 85af4...a11 Hva er galt med å si det? Det må jo være frustrerende å brodere en duk mottakeren ikke vil ha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 11. september Forfatter #124 Del Skrevet 11. september Hyggelig med liv i tråden Nå har jeg kommet i gang for fullt. Min egen ønskeliste til jul er ferdig, og sendes straks til min familie. Er veldig fornøyd med listen. Ting jeg bør/må ha i alle prisklasser som treffer alle gavekjøperne. Veldig fint å få noe jeg trenger når det først feires jul med gavebonanza. Jeg har også kommet i gang med gaver. Har 11 gaver å kjøpe før jul, hvorav 9 er julegaver. Har nå bestilt 3 av de, som er på tur. Samtidig har jeg fått sendt inn en liten julebestilling på Temu. Pynteting, dekor, lys osv. Kalenderen begynner å dra seg til nå, vi er tross alt i midten av september, så her må man bare få ut fingern om jeg skal finne juleroen når adventen slår inn. 😊 🌟 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ollibolli Skrevet 11. september #125 Del Skrevet 11. september Her har jeg fått kjøpt inn det meste av gaver til barna mine. Den ene har også bursdag før jul 😊 så da blir det mye gaver 😅 Jeg har ca 35 julegaver å kjøpe inn, jeg må ta meg av alt i år siden mannen min er ute av landet helt fram til jul. Han reiser i morgen, så det blir tøft for oss alle, men yngste sier at hun gleder seg dobbelt så mye til han kommer hjem for da er det også jul 😄 Nå gleder jeg meg til julen kommer på Ikea (den pleier vel å komme i oktober?) og julekolleksjonen til Newbie 😍 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 11. september #126 Del Skrevet 11. september Har sakte begynt å kjøpe inn litt gaver, siden det har vært høst salg og sommer outlet i det siste. Vurderte å kjøpe en tidlig julekalender, men jeg hadde nok bare åpnet den 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #127 Del Skrevet 11. september Brunello skrev (4 timer siden): Jeg synes stresset dagene før jul er hyggelig. Kona og jeg tar en fridag og gjør unna gavene. Baker et par tre kvelder. Lager sylte en kveld. Og på lille julaften lages surkål og rødkål, juleskinka og roastbeef stekes og så er det jul. Mens jeg hadde synes det var stress å kjøpe alle gavene på en og bake kun ett par tre kvelder Anonymkode: ab39f...76f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svett.svele Skrevet 15. september #128 Del Skrevet 15. september Jeg har begynt å planlegge gavene, men syns det er litt vanskelig i år. Skal for eksempel kjøpe et silkeskjerf til en venninne, men er så i tvil om farge. Beige som er mer hennes stil, men kjedelig. Eller en nydelig mørk grønn som jeg tror hun hadde kledd bedre. Heldigvis har jeg god tid enda 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 15. september Forfatter #129 Del Skrevet 15. september Svett.svele skrev (30 minutter siden): Jeg har begynt å planlegge gavene, men syns det er litt vanskelig i år. Skal for eksempel kjøpe et silkeskjerf til en venninne, men er så i tvil om farge. Beige som er mer hennes stil, men kjedelig. Eller en nydelig mørk grønn som jeg tror hun hadde kledd bedre. Heldigvis har jeg god tid enda Hehe 😅 Svett svele! Nå lo jeg. Må si du har vært kreativ på valg av nick! Eller så tar du ferge mye. Velkommen til tråden! 😊 Silkesjerf er bra det, hvis hun bruker det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svett.svele Skrevet 15. september #130 Del Skrevet 15. september Hehe det kommer fra bank id på mobil appen hvor man fikk opp to ord som måtte bekreftes. Av en eller annen grunn fikk jeg ofte svett svele som ord og syns det var en artig kombo Ja hun bruker silkesjerf og ønsker seg flere, så det er ganske safe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #131 Del Skrevet 15. september Ellinoor skrev (På 11.9.2024 den 0.03): Jeg har søkt om julefri. Teller det som juleforberedelser? Skal ta to fulle uker med juleferie i år 😍 Det teller. Jeg har også søkt. Kunne aldri jobbet på et sånt sted der noen må jobbe i julen, og alle barnefamiliene mener det aldri skal være dem 😅 Anonymkode: b5902...4a9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 16. september #132 Del Skrevet 16. september Jeg har startet med julegaveinnkjøpene og har begynt så smått å snike litt i juleavdelingene i nettbutikkene. Har en liten juletradisjon der jeg kjøper én ny juletrepynt hvert år (en mest mulig snål/artig dings), så jeg har kikket litt rundt allerede. Liker at juletreet er fylt av masse ulike morsomme ting istedet for å være fargekoordinert og symmetrisk pyntet. Har også begynt å glede meg til forholdsvis lang juleferie i år! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #133 Del Skrevet 16. september I dag ble det kjøpt en julegave til min datter. Jeg sier ikke hva det var,da jeg ikke vet om hun kan finne på å være her inne. Anonymkode: 616c6...08e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #134 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): I dag ble det kjøpt en julegave til min datter. Jeg sier ikke hva det var,da jeg ikke vet om hun kan finne på å være her inne. Anonymkode: 616c6...08e Datteren til AnonymBruker er her inne, det kan jeg bekrefte Anonymkode: b5902...4a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 16. september #135 Del Skrevet 16. september Nå er vi ferdige med julegaver til fem familiemedlemmer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #136 Del Skrevet 16. september Har ikke kommet særlig langt men har strøket noen juleduker som lå i " må strykes-kassen" Anonymkode: 16478...a5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #137 Del Skrevet 16. september Jeg er ferdig med nesten alle gavene. Har bare gaver til de nærmeste igjen (mamma, bror og hans barn, samt eget barn). Pappa er jeg også ferdig med gave til. Jeg handler gaver til venner og deres barn gjennom hele året, og så blir det kjøpt en del gavekort til nærmeste familie i desember. Dette gjør at jeg i desember kan sette inn 10.000 kroner av desemberlønninga på sparekonto. Anonymkode: e8fb9...07b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 18. september #138 Del Skrevet 18. september Jeg har kjøpt adventskalender, så den er i hus 🥳 Kommer sikkert til så vidt å begynne med julegavekjøp i Oktober/November til de jeg vet hva vi skal kjøpe til. Og tradisjonen tro, så blir det selvsagt kjøp av ny julepynt, til tross for at jeg har en stor kasse full. Man kan aldri få for mye julepynt 😅 🤣 Butikkene har allerede kommet med kakemenn 😋 Og begynner sikkert snart å kjøpe inn ting og tang til adventskalender til våre 2 katter 😻 Har også sett meg ut noe jeg mest sannsynlig kommer til å kjøpe i tidlig julegave til husholdningen 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 19. september Forfatter #139 Del Skrevet 19. september Tenk at vi er kommet til 19. september. Er bare 3 måneder til jula står for tur. 3 måneder! Det er like lenge som fra 19. JUNI til nå. Og det raser avgårde. 2 måneder til advent, og 1 måned og 1 uke til julebutikker, julegater og julemusikk på radioen! 🎅 Jeg jobber rundt julegavene for fullt. Har 8 julegaver, men totalt 11 gaver i desember å gi, og jeg har fått i havn 4/11 gaver. Antar at familien nå kommer til å begynne å dele gavelister, så da får julegavehandlingen min fart på seg. Så er i god rute! Men jeg er en stresspung med å ha framdrift nå. Tiden flyr. Og det er ikke lenge til jeg går i gang med full husvask i alt av rom - der kjelleren, utebod og garasje blir tatt i oktober. Ellers har jeg kjøpt inn mer julepynt. Jula i år blir litt spesiell for min del, og det har jeg tenkt til å markere ekstra. Enn dere, har dere noe framdrift? (Bildet fra KG fotoarkiv) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 19. september #140 Del Skrevet 19. september Jeg har kjøpt mer til adventskalenderene til mannen og sønnen i dag litt tannkrem, badebomber, deo, Paw Patrol-figurer etc. Jeg har tenkt ut flere adventskalendergaver, men er ikke noe poeng å kjøpe godteriet allerede nå, da spiser jeg det bare opp og så må jeg kjøpe på nytt i desember uansett 😂 🙅🏻♀️ Har også plukket masse sopp som skal tørkes og gis bort som tilleggsgaver til de jeg vet vil ha. Burde begynne å strikke de julegavepyntetingene også nå… kanskje etter helgen, da roer det seg litt igjen. Jeg gleder meg altså SÅ til det er sosialt akseptabelt å begynne julebaksten så jeg kan dele ut sammen med sønnen min slik vi gjorde i fjor. Fordelte litt godis i poser og gikk på overrsakelsesbesøk i gata til folk vi ville gkøre stas på. Sønnen (da 2) syns det var stas, håper han setter pris på det i år og! Vi bor ikke i byen vi kommer fra, så vi deler ut til venner i barnehagen og de vi har blitt kjent med da kan jeg bake MASSE, uten å måtte spise alt sammen selv 😂 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå