AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #1 Del Skrevet 21. august 2024 Hva er greia? Det de sier er at de syns det er vanskelig å komme i kontakt med eldre kvinner noe jeg forstår, men det er kun de de har interesse for ikke de på egen alder så jeg på 25 var for ung. Men syns det var interessant å snakke om det for å forstå det litt mer. De jeg har snakket de som har disse ideene sier de seriøst vil date dem ikke bare sex. Og de er på vei til å bli godt utdannet og. K25 Anonymkode: 5917f...d79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #2 Del Skrevet 21. august 2024 Jeg datet en som var 22 da jeg var 29, det var svært kortvarig. Jeg forstod ganske raskt at han hadde ekstremt mommy issues. Han hadde ingen skrupler med å date kvinner opp mot 40. Anonymkode: 84a42...194 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #3 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg datet en som var 22 da jeg var 29, det var svært kortvarig. Jeg forstod ganske raskt at han hadde ekstremt mommy issues. Han hadde ingen skrupler med å date kvinner opp mot 40. Anonymkode: 84a42...194 Hvordan utarter mommy issues seg? Aldri vært borti det heller. Anonymkode: 5917f...d79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #4 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan utarter mommy issues seg? Aldri vært borti det heller. Anonymkode: 5917f...d79 Vel.. at han ville date damer som var like gammel som moren hans, var jo første tegn, ikke meg så klart, men som sagt, andre damer opp mot 40-årene. Han snakket også mye om moren sin og omsorgssvikten han og søsknene opplevde, han var veldig sint på henne, men også veldig bitter. Dette ble mer synlig da vi havnet i vår første (og eneste) konflikt, som i utgangspunktet var veldig uskyldig. Han overreagerte fullstendig, og snakket nok til meg på samme måte som han ville snakket til moren sin, om han fikk muligheten til å si alt han følte for henne. Han var nok ute etter å reparere noe i seg selv, samtidig som han søkte etter noen han kunne bruke for å tømme seg for all gøgge han følte for moren. Anonymkode: 84a42...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #5 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Vel.. at han ville date damer som var like gammel som moren hans, var jo første tegn, ikke meg så klart, men som sagt, andre damer opp mot 40-årene. Han snakket også mye om moren sin og omsorgssvikten han og søsknene opplevde, han var veldig sint på henne, men også veldig bitter. Dette ble mer synlig da vi havnet i vår første (og eneste) konflikt, som i utgangspunktet var veldig uskyldig. Han overreagerte fullstendig, og snakket nok til meg på samme måte som han ville snakket til moren sin, om han fikk muligheten til å si alt han følte for henne. Han var nok ute etter å reparere noe i seg selv, samtidig som han søkte etter noen han kunne bruke for å tømme seg for all gøgge han følte for moren. Anonymkode: 84a42...194 Huff hørtes komplisert ut det der. Høres ikke ut som noe for meg. Anonymkode: 5917f...d79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #6 Del Skrevet 21. august 2024 Tror dere skal ta med i tankene at "Dating" for menn tidlig i 20-årene ikke betyr forpliktende og langvarig forhold, selv om de kanskje ønsker mer enn bare sex. De er helt klart først ute etter sex de som tar kontakt i den alderen. Hilsen kvinne i 40-årene Anonymkode: 9f648...6f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #7 Del Skrevet 21. august 2024 Hva mener du med eldre? Mener du en på 25 som ønsker ei på 27? Eller en på 25, som ønsker noen på 40? Anonymkode: 5fa3b...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 21. august 2024 #8 Del Skrevet 21. august 2024 Har opplevd det flere ganger som godt voksen, å bli forsøkt sjekka opp av veldig unge folk. Jeg syns det er skikkelig uggent, for det er virkelig ikke noe for meg. De mangler livserfaring, og vi har ikke samme referanserammer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #9 Del Skrevet 21. august 2024 Andro skrev (7 minutter siden): Har opplevd det flere ganger som godt voksen, å bli forsøkt sjekka opp av veldig unge folk. Jeg syns det er skikkelig uggent, for det er virkelig ikke noe for meg. De mangler livserfaring, og vi har ikke samme referanserammer. Samme her. Men jeg syntes det er mest komisk og søtt når gutter i tyveårene viser interesse. Nå dater jeg menn og ikke gutter, så hvordan det ville vært i praksis vet jeg ikke, men har ingen tanker om å finne det ut heller. Anonymkode: 6ff86...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #10 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hva mener du med eldre? Mener du en på 25 som ønsker ei på 27? Eller en på 25, som ønsker noen på 40? Anonymkode: 5fa3b...8b1 Han er 20 år og ønsker seg ei på 40-50+. k25 Anonymkode: 5917f...d79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #11 Del Skrevet 22. august 2024 De vil bare ha noe kortvarig de slipper å lære opp. Eldre dame på lang sikt... neppe... ser bare ut som de kommer med sosionomen sin. Anonymkode: e263f...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #12 Del Skrevet 22. august 2024 Mommy issues er like vanlig som daddy issues Anonymkode: 0789f...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #13 Del Skrevet 22. august 2024 Forstå at det kun dreier seg om sex, men blir fremlagt som at et forhold ønskes. Se så på hvor mange som ender opp i et forhold, så forstår man det. Anonymkode: 13fae...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #14 Del Skrevet 22. august 2024 Menn må date der de har muligheter. Har man ikke gode muligheter blant attraktive jenter er det første tiltake man kan gjøre å øke alderen på potensielle partnere. Eldste trikset i boka. Betyr ikke at noen foretrekker Trude på 32. Han bare kan ikke få Emilie på 21. Anonymkode: 2b1e1...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #15 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han er 20 år og ønsker seg ei på 40-50+. k25 Anonymkode: 5917f...d79 Det er jo 20 åringer av jenter som søker det samme gapet. Bruker å tenke at det er noe med dem som søker noe så ekstremt. Anonymkode: 5fa3b...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #16 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Menn må date der de har muligheter. Har man ikke gode muligheter blant attraktive jenter er det første tiltake man kan gjøre å øke alderen på potensielle partnere. Eldste trikset i boka. Betyr ikke at noen foretrekker Trude på 32. Han bare kan ikke få Emilie på 21. Anonymkode: 2b1e1...1f7 Han kan det. De på 21 er teknisk sett mye lettere å få. Det betyr ikke lett som i at de ikke må like deg, for det må de jo i sunne tilfeller. De skjønner ikke segselv godt nok bestandig, men kommer dit for hvert år som går. Så i min erfaring er det en del dårligere valg for seg som yngre, som en ikke ønsker å gjenta som eldre. Spesielt når det kommer til eldre kjærester, derfor skal ikke jeg ha en veldig ung mann, siden han kan voksne opp å føle seg groomet. De ser ikke verden helt på samme måte enda, de tror de gjør, men den dagen kommer senere. På 30 vet du mer hva du vil ha og ikke, og har blitt litt mer jordnær, tryggere i degselv også på grunn av snakken om 30 årene, så de siste delene av 20 årene kan tilby mye dårlig selvtilitt, angst og tvil. Så voktner du opp som 30 og selv om du ikke er 21, så kan kroppen fortsatt være hot, men kanskje jeg bare er i benektelse 😂 Føler meg finere enn på lenge jeg, men det er for min del, ikke meningen jeg mener andre har om meg. 30 årene er du litt sånn, nå må jeg ta alt serriøst her, det er x antall unge år og de skal ikke brukes på dårlig vis. Orker ikke noe dumt, vil heller være singel og ha et fint liv. Eneste er om noen vil ha barn og å gifte seg, de tingene vil stresse dem, og da er det større fare for desperasjon. Men jeg tror ikke de tenker de skal ha de tingene med super unge menn på bare 20 år, så hvorfor det skal føre til ligg med 20 åringer vet jeg ikke. Anonymkode: 5fa3b...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå