Gå til innhold

Når du er gift men savner sexlivet du hadde med exen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvorfor det😀😀? Hvis du er kåt og har lyst, så kjør på.

Anonymkode: 29ec4...242

Da har jeg sex med mannen selvfølgelig 😅

Anonymkode: 41387...794

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takinova skrev (1 time siden):

For en historie😆😆

Å runke er en god vane.

Kanskje mannen din har opplevd skam i barn/ungdom rundt det å ta på seg selv når han har sperrer rundt det.

Som du kanskje fikk med deg er jeg onani- entusiasten i dette forholdet. Jeg gjør det jevnlig selv. Et par ganger daglig mener jeg imidlertid tipper over til at det er negativt og en avhengighet. 

Ingen god historie, men dessverre sann. 

Nei han har absolutt ingen skam angående å runke, men anser det som singelmanns aktivitet. Noe man gjør når man ikke har partner. Når man har partner kun når man må være fra hverandre så lenge at det blir et veldig trykkende behov. Han venter imidlertid ofte så lenge med å lette på trykket da at han til slutt bare kommer i søvne. Jeg kan ikke forklare det godt, for jeg har aldri selv skjønt vitsen med å avstå fra onanering ved behov. Vi har også gitt opp å diskutere dette. Jeg onanerer jevnlig, også når han er tilgjengelig, og han respekterer det, og jeg må respektere at han ikke vil og ikke føler det naturlig. 

Anonymkode: 0614d...693

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei! Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget. Men håper kanskje noen kommer med råd.

Jeg er gift man på 33 år, gift i 7 år. to små barn. 

Jeg elsker min kone på alle måter. <men> vi er ganske ulike når det kommer til sex og fantasier. Jeg er ødelagt fra tidligere forhold, da hun var dominerende og elsket og tilfredstille meg på alle mulige måter. Dette er noe jeg konsant tenker til bake til selv etter 7 år gift med ny kone, og savner fælt. Har prøvd og innføre nye ting og utforske litt villere sex med min fru. Men hun er bare ikke der. 

Utfordringen blir at jeg blir for mye for henne. Da hun ikke vil ha sex mer enn bare noen ganger i mnd. Og da er det typisk misjonæren og de vanlige tingene. Som jeg synst er litt kjedelig. Jeg blir for masete, og for grapsete i mitt språk at hun får litt "avsmak".

Jeg er typen som runker to ganger til dagen, og vil ha sex på alle mulige måter, hvor som helst, når som helst.

Føler meg avvist og ikke hørt, når det kommer til mine lyster.

Men da jeg ikke får dette av min fru, øker min frustrasjon, og fantasiene går løpsk da jeg tenker mye på andre damer og senarioer. Jeg er ikke typen til og være utro. Men hvis jeg skulle tilfeldigvis møtt en jente med samme sexlyst som meg, hadde jeg nok slitt..

What to do... vil gjerne hun bare skal slippe løs og være litt wild cat. Var ok de første årene men etter barn gikk det verre. Vert slik flere år..

Anonymkode: f8007...92d

Tror vi er mange som drømmer tilbake til den tida med exen. Det var tider det. Sexen var oftere, og villere. Du har blitt eldre, og er nå en gift familiefar, velkommen til virkeligheten. Velkommen i klubben.

Anonymkode: 9ae2c...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Haha. Virkelig??

Så du tenker at kjæresten min som får sex daglig runker i tillegg?? 😅 

Ja. Ikke bare tenker det. Jeg garanterer deg at han også onanerer. Sier han noe annet, så lyver han.

Selv onanerer jeg etter likt mønster helt uavhengig av sex med andre. Sex med andre og onani er ikke det samme og trenger følgelig ikke ha noen påvirkning på hverandre.

Anonymkode: 0e0da...64a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da har jeg sex med mannen selvfølgelig 😅

Dama vil ha mye oftere sex med meg en jeg vil ha med henne. For henne så hjelper det å onanere. Hun kan liksom ikke ha sex med meg hver gang hun er kåt. Det hadde jeg aldri i livet orket😊

Min egen sexlyst påvirkes ikke av onani, så flaks sånn sett at hun har oftere lyst en meg og ikke omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Ikke bare tenker det. Jeg garanterer deg at han også onanerer. Sier han noe annet, så lyver han.

Selv onanerer jeg etter likt mønster helt uavhengig av sex med andre. Sex med andre og onani er ikke det samme og trenger følgelig ikke ha noen påvirkning på hverandre.

Hans runkemønster som singel var å ta seg en soverunk stort sett hver kveld. Nå har vi sex hver kveld, av og til morgen eller ettermiddag i tillegg.

Så du mener at det er sannsynlig at han holder seg våken etter jeg sovner for så å runke i tillegg til sexen vi nettopp hadde? 

Trodde menn i 40-årene var litt tom en stund etter utløsning. 

Om dette er tilfelle vil jeg påstå han har store problemer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dama vil ha mye oftere sex med meg en jeg vil ha med henne. For henne så hjelper det å onanere. Hun kan liksom ikke ha sex med meg hver gang hun er kåt. Det hadde jeg aldri i livet orket😊

Min egen sexlyst påvirkes ikke av onani, så flaks sånn sett at hun har oftere lyst en meg og ikke omvendt.

Den skjønte jeg ikke. 

Dama di vil ha sex, men du avviser og tar deg heller en runk istedet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takinova skrev (På 21.8.2024 den 15.00):

Synd for prostataen hans da.

Jepp- daglig tømming forebygger prostatakreft 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann føler seg tom i pungen når vi hatt sex 4 dager på rad, feks. Da må han ha en pause  på noen dager. Jeg vil ha sex hver dag. Ser jo at mange menn som skriver her inne får utløsning hver dag og flere ganger om dagen og aner dette som normalen.. Skulle ønske dette gjaldt min mann! For jeg kjenner jo at jeg blir irritert (uten å vise det) når han sier han har runket, for da har han liksom brukt av  "lageret " som han kunne brukt på meg 😅

Anonymkode: aa21c...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Min mann føler seg tom i pungen når vi hatt sex 4 dager på rad, feks. Da må han ha en pause  på noen dager. Jeg vil ha sex hver dag. Ser jo at mange menn som skriver her inne får utløsning hver dag og flere ganger om dagen og aner dette som normalen.. Skulle ønske dette gjaldt min mann! For jeg kjenner jo at jeg blir irritert (uten å vise det) når han sier han har runket, for da har han liksom brukt av  "lageret " som han kunne brukt på meg 😅

Anonymkode: aa21c...36e

Ja, det hadde ikke jeg heller likt. Jeg ønsker sex hver dag og det var jeg veldig åpen og ærlig om før vi ble kjærester. Om han da plutselig skulle ukentlig velge runking fremfor sex med meg hadde det vært feil mann for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.8.2024 den 17.50):

Mange kvinner som ikke forstår det der 

Anonymkode: 12b63...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mange kvinner som ikke forstår det der 

Anonymkode: 12b63...4b4

Mange menn som heller ikke forstår det. Jeg er mann. At du vil onanere, men ikke ha sex med kona, høres stusselig ut! 

Anonymkode: 6594c...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.8.2024 den 15.19):

Du kan nok trøste deg med at hun eksen din sikkert er like kjedelig i sexlivet sitt nå, dersom hun også er i samme situasjon med å være småbarnsmor osv.. 

Ikke klag og surk sånn da. Du ble sammen med din kone av en grunn. Ingen tvang deg. 

Anonymkode: b9179...c2e

Ikke alle blir kjedelige selvom de får barn og er gift. 

Anonymkode: 7144f...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mange menn som heller ikke forstår det. Jeg er mann. At du vil onanere, men ikke ha sex med kona, høres stusselig ut! 

Anonymkode: 6594c...1cb

Ja, syntes dette hørtes dørgende kjedelig ut. 

En mann som heller vil nappe løken enn å involvere meg er ikke noe for meg iallefall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...