Gå til innhold

Snøengel lager prøverdagbok!


Snøengel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom for aa oenske deg lykke til med treningen (fem dager i uken er imponerende! Ikke ta i for hardt i begynnelsen, da! ;) ). Det er nok lurt aa vaare i optimal fysisk form naar man skal gaa gravid, pluss at det er herlig aa trene for treningens skyld!

Ha en super dag!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterferie!

Bare en liten dag til det bærer avgårde på vinterferie. Guttene mine har planlagt og planlagt, så kjenner jeg dem rett blir det en veldig aktiv ferie som vanlig.

Tenåringen har ønsker om skibakken, selv er jeg lykkelig for at det går skibuss og at mor faktisk slipper. Rart det der, man blir liksom litt mer pysete for hvert år som går. Men alikevel har jeg lovet at det blir snowboard på mor siste helgen i mars, for da er det høyfjellsweekend som står på programmet :)

Mannen har linet opp ørten biler som skal prøvekjøres, min kjære mann skal nemlig få seg ny bil. Gutter er gutter og utsiktene til en stor bil med mange muskler gjør at min kjære er som en femåring i godtebutikken. Nå er jeg så heldig at min konebil er langt fra noen liten symaskin men en real stor muskelbunt, og innrømmer så gjerne at jeg digger biler med muskler.

Med vinterferien kommer også IKM den 2. mars. Prøver jo virkelig å la være å tenke på det for det er jo liten sjanse for at jeg er gravid. Men alikevel.........tenk om storken kommer. Det er nesten sånn at jeg tror jeg kommer til å ta en tur på apoteket for å kjøpe en CB test.....sånn i tilfelle. Selv om jeg har lovet meg selv dyrt og hellig at jeg ikke skal teste før det har gått to uker over IKM :sjenert:

Men............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre om hvor mange barn du har??

Hørtes ut som en deilig ferie!!! Jeg klarer ikke å vente til to uker etter ikm......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popelka :

ja, trening er deilig.......skal ta det rolig i starten, men vil få flyttet et par grenser har jeg blitt lovet :ler: Er jo det beste utgangspunktet om man er i skikkelig god form fra starten av også blir det jo litt annet å tenke på!

Iss:

Det skal bli deilig med ferie gleder meg :)

Har en tenåring fra før av.......to hunder og to katter.........vil ha spire i år!!!

Prøver bare å psyke meg opp på at det ikke er noe der.........gjorde det før MA også, det var jo skikkelig deilig å få to blå etter nesten to uker over IKM. Før det testet jeg.........og testet.......og testet.....Skal ikke la fantsisymptomene komme å ta meg igjen :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MANNFOLK!!! :frustrert:

Så sitter jeg her og er skikkelig lei alt som heter menn........særlig han som jeg skal dele resten av livet mitt med. For han som mange menn har en lei tendens til å komme med ting i siste liten, hvilket min har gjort nok en gang. Grrrrr.......

For i dag skulle vi jo reise på vinterferie, men selvsagt måtte min kjære mann komme å fortelle at han hadde glemt noe........så det ble ikke til at vi reiser i dag :overrasket:

Da blir det jammen en ferie for meg og poden og to katter alene hjemme..........hmmm..........tro hva vi kan finne på for noe da. Så det blir nok til at jeg kommer til å henge litt her i ferien alikevel.........enda godt dere er her jenter! Setter stor pris på selskapet deres :)

Skal bestille en liten tur til danmark med båten for meg og poden........komme oss litt bort. Så blir det kino og bowling og alt som er gøy. tenker nok at det blir en flott ferie alikevel, når jeg bare får tenkt meg litt om, svelget unna fustrasjonen og lettet blikket fra navelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: Kjenner til manfolk! Kjedelig at det ikke ble som planlagt. Men bra at du klarer å gjøre det beste ut av det!

Danmark tur er alltid koseli!

Og her på kg er det alltid liv :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare trist og lei om dagen.

En av mine nære venninner har nylig født og der i gården går det i baby og bleier, uansett hva man prøver å snakke om........synes det er så trist, for jeg ville så gjerne vært der selv nå snart. Unner jo henne gleden og barnet, men synes det er vanskelig når alt dreier seg om det. Særlig når jeg får kommentarer som går på at vi snart må komme etter, for om vi skynder oss nå så kommer ungene i samme klasse og sånn.

Fy så urettferdig verden er for tiden :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen symptomer her mon tro......

Så snegler det seg mot IKM bare noen få dager igjen nå. Begynner faktisk å bli litt spent, for kroppen er ikke full av pms nå heller. Så kanskje jeg skal kjøpe meg en test å ha på lur, sånn i alle tilfelle liksom.......

Trøster meg litt med at det bare er to og en halv uke til jeg skal til gynekologen uansett. Bare det å føle at man blir tatt litt på alvor i denne prøvingen :tristbla:

Skulle noen se en stork så er det bare å sende den i retning meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare trist og lei om dagen.

En av mine nære venninner har nylig født og der i gården går det i baby og bleier, uansett hva man prøver å snakke om........synes det er så trist, for jeg ville så gjerne vært der selv nå snart. Unner jo henne gleden og barnet, men synes det er vanskelig når alt dreier seg om det. Særlig når jeg får kommentarer som går på at vi snart må komme etter, for om vi skynder oss nå så kommer ungene i samme klasse og sånn.

Fy så urettferdig verden er for tiden  :grine:

Uff, skjoenner hva du mener. Jeg synes det er saa mange som plutselig blir gravide uten aa egentlig planlegge det for tiden jeg, mens andre, som proever og proever, ikke faar det til! Saann som svigerinnen og svogeren min, og kusinen min! Men lykken kommer nok til oss ogsaa snart, Snoeengel! Og du har jo ikke faatt mensen ennaa?! Skal sende storken rett til deg om jeg ser snurten av ham!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk popelka!

Sender storken videre til deg jeg :)

er fustrende med prøvetiden, håper den snart er over........måtte det være vår tur snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Uff så kjipt å høre at du har det sånn :klem:

Det klaffer en dag for deg også ;)

Kanskje du klarer å fokusere på andre ting, og slapper mer av, har hørt at det kan hjelpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...