AnonymBruker Skrevet 21. august #1 Del Skrevet 21. august Katten min har senger og huler flere steder i leiligheten, et pledd på sofaen hvor han kan ligge på og klatrestativ. Hvor ligger han? -I pappesken som hulen lå i fra butikken -Ved siden av teppet i sofaen -På gulvet ved siden av sengene -Oppå knærne mine i sengen. - Ligger veldig ofte midt på dørstokken så vi nesten snubler i han Jeg flytter han bort fra teppet men han flytter seg tilbake, jeg tar han bort fra knærne mine- han legger seg oppå knærne igjen. Hvorfor ? Anonymkode: 24ba4...9e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 21. august #2 Del Skrevet 21. august Er han oransje? For de er kjent for å bare ha en hjernecelle 😆. Men ellers gjør katter som de vil. Det finnes ingen fasit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #3 Del Skrevet 21. august Fordi de er katter, småsære og selvstendige. I motsetning til litt enklere hunder. Anonymkode: da4c2...edf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #4 Del Skrevet 21. august Fordi det er en katt. Anonymkode: 58ce1...1a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #5 Del Skrevet 21. august Katter er katter. De elsker pappesker! Katten min elsker varme, så et sted sola steker og skinner inn eller der det er mest varmekabler i gulvet, er favoritt-spotter å ligge i veien Anonymkode: 58278...2ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #6 Del Skrevet 21. august MalloryK skrev (3 timer siden): Er han oransje? For de er kjent for å bare ha en hjernecelle 😆. Men ellers gjør katter som de vil. Det finnes ingen fasit Svart, grå og hvit Ts Anonymkode: 24ba4...9e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #7 Del Skrevet 21. august Katter i et nøtteskall 🤩😂 men de er fine da, selv om de er særs egenrådige Anonymkode: 0fd17...670 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 21. august #8 Del Skrevet 21. august Cats do whatever they want 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #9 Del Skrevet 21. august Katter er bare sånn, rare dyr😄 mine katter gjør akkurat det samme. Anonymkode: 50dfa...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #10 Del Skrevet 24. august Pus vil være nær deg ❤️ Ser etter varme, trygge steder, og steder med god oversikt. Herlige dyr. Selv om de er litt vel ustyrlige/uavhengige til tider. Anonymkode: b256d...1c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå