Gå til innhold

Samboer betatt av kollega

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer er betatt av en kollega. Har visst om dette i lang tid. Har sett at han har søkt henne opp på Facebook og Google mange ganger, og han rødmer når han prater om henne. Han er en kjekk mann, og hun er søt, men begge er i forhold og har barn. Jeg vet at de har flørtet en del tidligere uten å utdype, men jeg har ikke tatt meg så nær skikkelig før nå.. 

Nå den siste tiden har ting forandret seg. Han har sluttet å bry seg om meg. Sitter bare på mobilen, og sender snap til «jobben», og er aktiv 24/7. Han drar tidligst mulig på jobb, og pynter seg og jåler seg opp. Han er frekk og nedlatende mot meg, og virker totalt uinteressert. Han gjør alt for denne kollegaen, og hun er en gud i hans øyne. Jeg er bare tilstede, og jeg føler meg glemt til tross for at jeg har født hans barn og har bygd opp et helt liv med han. 

Ble lei i dag, og konfronterte han! Spurte rett ut om han var forelsket eller betatt av denne personen, men han bare lo og ble helt rar, og ble rød i ansiktet.. Jeg forsto fort at dette har pågått en lang tid! Han reagerte etterpå med skikkelig sinne, da han snakket høyt og nærmest kjeftet. Ble litt sjokkert!

Jeg bare så på han helt rolig og spurte hvorfor han blir så sint.. Det kunne han ikke forklare.. Jeg ble sjokkert. 

Altså, hva faen? Er jeg helt idiot her? Kjenner jeg er sint og har satt meg på rommet i kjelleren. Jeg trenger litt tid! Jeg føler meg nærmest «lurt» uten å være lurt. Har ingen bevis på noe, annet enn hva han har fortalt og at han søker henne mye opp. 

Har mest lyst å bare stikke av. Føler meg såret! 

Anonymkode: 4e48c...816

• Liker 2
  • Hjerte 27
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ps. Vi er ikke på talefot. Veldig dårlig stemning i hjemmet, og er i forskjellige rom. Jeg kjenner jeg er sint! 

• Hjerte 4
Skrevet

Men da har han valgt da.

Spørr han rett ut: skal vi skille oss? Siden livet med meg er noe du unngår og verken interesserer deg i eller er noe du vil jobbe med.

Anonymkode: e2bfe...42a

• Liker 25
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men da har han valgt da.

Spørr han rett ut: skal vi skille oss? Siden livet med meg er noe du unngår og verken interesserer deg i eller er noe du vil jobbe med.

Anonymkode: e2bfe...42a

Ja! 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Føler meg som en idiot! 

Burde ha skjønt det for lenge siden 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Godt du fant det ut nå. Da kan du kvitte deg med ham i morgen.

Jeg hadde ringt hennes partner og også jobben. 

Kontakt familievernkontoret og be om en samtake, slik at dere får avtalt barnefordelingen.

Anonymkode: 3aa32...48e

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kontakt familievernkontoret og be om en samtake, slik at dere får avtalt barnefordelingen.

Ringt jobben??😂😂

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja! Det ble visst ikke oss.

• Hjerte 6
Skrevet
Enmanelskeråhate skrev (Akkurat nå):

Ringt jobben??😂😂

Det vil jeg nok ikke gjøre 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det eneste hun da oppnår er å bli husket som den gale kjerringa, og at det ikke er noe rart at det ble slutt mellom dem.

Anonymkode: 0dbba...565

• Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet

Er nok best å gå ifra hverandre. Blir man veldig betatt av andre, så er det ingen forhold. 

• Nyttig 2
Skrevet (endret)

Det vil jeg nok ikke gjøre 

Anonymkode: 4e48c...

Endret av Enmanelskeråhate
Skrevet

Og ringe jobben dems får bare en selv til og se barnslig ut. Har den andre kvinnen lyst på han? Litt dumt og ringe og ødlegge for en som ikke har gjort noe galt før man vet.

Jeg ville gått nå, og bli og bli gjør at han bare forsette og du lever med en mann som behandler deg dårlig. Jeg ville ikke latt han få i pose og sekk med og leve under mitt tak mens han lekte forelsket mann og bare var opptatt av en annen kvinne. 

Anonymkode: 40b33...a76

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Ville sjekket telefonen hans bak hans rygg for å få bevis

Anonymkode: bfafe...c1c

• Liker 3
Skrevet

Dette er vondt å stå i, Ts. ❤️ 

Jeg tror det beste du kan gjøre er å forholde deg til det du vet. Mannen din har over lang tid flørtet og valgt å fokusere på sin kollega. Og nå over tid har han også begynt å behandle deg stygt.

At han ble sint da du nå konfronterte ham, det er nok fordi han både føler seg skyldig (angriper for å ikke måtte svare for seg), og også fordi han sikkert innså at hans oppførsel og handlinger nå kan få alvorlige følger og at det er skremmende for ham også.

Siden han har latt dette pågå så lenge, og har latt det eskalert, så hadde jeg fått enorme problemer med å stole på ham igjen.

Jeg ville nok avsluttet forholdet, da han over tid har vist at han lenger har vært ute av forholdet følelsesmessig.

Om han skulle ønske noe annet hadde jeg overlatt til ham å foreslå parterapi eller lignende.

Ps! Siden mannen reagerte med et så stort sinne synes jeg du skal snakke med noen i familien din eller en nær venn/venninne før du avslutter forholdet, slik at din(e) nære kan sjekke at det går bra med deg. Det er i bruddsituasjoner enkelte menn brått kan bli farlige, så du trenger at noen vet hvordan situasjonen er, hvilket tidspunkt du skal fortelle ham. Og du bør da også fortelle ham at xxx vet, i tilfelle han blir hissig.

Anonymkode: 67164...de7

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det eneste hun da oppnår er å bli husket som den gale kjerringa, og at det ikke er noe rart at det ble slutt mellom dem.

Anonymkode: 0dbba...565

Husket av hvem? Folk hun aldri vil se eller omgås. De to vil for alltid være røpet på kontoret og vil trolig måtte slutte eller leve med sladderen i evig tid.

Kunne ikke brydd meg mindre om hva folka rundt to tapere som det måtte tro om meg. Jeg hadde gått derifra lykkelig vitende om at det ikke kostet mindre for dem enn for meg. Perfekt avslutning 👌

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Der mistet han familien sin gitt..

Kommer nok til å nekte. Men han har vært interessert i noen andre i lang tid 

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dette er vondt å stå i, Ts. ❤️ 

Jeg tror det beste du kan gjøre er å forholde deg til det du vet. Mannen din har over lang tid flørtet og valgt å fokusere på sin kollega. Og nå over tid har han også begynt å behandle deg stygt.

At han ble sint da du nå konfronterte ham, det er nok fordi han både føler seg skyldig (angriper for å ikke måtte svare for seg), og også fordi han sikkert innså at hans oppførsel og handlinger nå kan få alvorlige følger og at det er skremmende for ham også.

Siden han har latt dette pågå så lenge, og har latt det eskalert, så hadde jeg fått enorme problemer med å stole på ham igjen.

Jeg ville nok avsluttet forholdet, da han over tid har vist at han lenger har vært ute av forholdet følelsesmessig.

Om han skulle ønske noe annet hadde jeg overlatt til ham å foreslå parterapi eller lignende.

Ps! Siden mannen reagerte med et så stort sinne synes jeg du skal snakke med noen i familien din eller en nær venn/venninne før du avslutter forholdet, slik at din(e) nære kan sjekke at det går bra med deg. Det er i bruddsituasjoner enkelte menn brått kan bli farlige, så du trenger at noen vet hvordan situasjonen er, hvilket tidspunkt du skal fortelle ham. Og du bør da også fortelle ham at xxx vet, i tilfelle han blir hissig.

Anonymkode: 67164...de7

Enig 

Skrevet

Håper du har familie/venner rundt deg å snakke med. Om mulig høre med familie/venner om det er noen som kan bli over til deg noen dager og støtte deg nå når du trenger det + at det gjerne kan bli slik at han da trekker seg litt tilbake og du står 2 mot 1.

:hjerte:

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Der mistet han familien sin gitt..

Kommer nok til å nekte. Men han har vært interessert i noen andre i lang tid 

Men har du snakket med han nå i kveld?

Om du har visst at han har flørtet og hatt en "greie"(?), med den kollegaen en stund nå, hvorfor har du ikke reagert tidligere?

Anonymkode: 300d0...87a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...