jane78 Skrevet 22. august 2024 #81 Del Skrevet 22. august 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Bare vondt å føle på at jeg ikke har betydd noenting, etter alt jeg har gjort med han. Kunne håpt noen kunne være litt ydmyke å forstå dette. Jeg gar virkelig gitt han alt, oppmerksomhet, sex, nærhet og mye av meg selv. Hvorfor skal alltid menn vinne på det😏 Anonymkode: 1862b...d60 Det er ikke bare menn som vinner på det... Alle kjønn lar seg lure, nok av kvinnfolk som elsker å ha 20 mannfolk rundt lillefingeren. Du har blitt lurt, eller så har han ombestemt seg. Hvorfor spiller ingen rolle. Move on. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #82 Del Skrevet 22. august 2024 jane78 skrev (12 minutter siden): Det er ikke bare menn som vinner på det... Alle kjønn lar seg lure, nok av kvinnfolk som elsker å ha 20 mannfolk rundt lillefingeren. Du har blitt lurt, eller så har han ombestemt seg. Hvorfor spiller ingen rolle. Move on. Jeg tror han lurte meg. Fra første stund var han helt klar for at det ikke ble oss, jeg kunne være god noen ganger. Lett for han å si at plutselig gnisten var borte. Ville jeg også sagt 🙄 Anonymkode: 1862b...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #83 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror han lurte meg. Fra første stund var han helt klar for at det ikke ble oss, jeg kunne være god noen ganger. Lett for han å si at plutselig gnisten var borte. Ville jeg også sagt 🙄 Anonymkode: 1862b...d60 Han har ikke lurt deg, du har lurt deg selv ved å lulle deg inn i fantasiene dine som du alltid gjør. Anonymkode: e8f4f...427 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #84 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han har ikke lurt deg, du har lurt deg selv ved å lulle deg inn i fantasiene dine som du alltid gjør. Anonymkode: e8f4f...427 Gjør man det riktig når man for tredje gang sier at gnisten er borte men fortsetter å vil treffes? Anonymkode: 1862b...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #85 Del Skrevet 22. august 2024 Det er vel å holde på gress. Anonymkode: 1862b...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #86 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gjør man det riktig når man for tredje gang sier at gnisten er borte men fortsetter å vil treffes? Anonymkode: 1862b...d60 Hadde du hatt vett i skallen så hadde du slutta å mase på han første gangen han sa at gnisten er borte. Anonymkode: e8f4f...427 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #87 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde du hatt vett i skallen så hadde du slutta å mase på han første gangen han sa at gnisten er borte. Anonymkode: e8f4f...427 Ja men er det jeg som skal pepres for dette? Helt greit at han først nå har tiet? Brukt 3mnd på dette. Det har vært vondt ! Anonymkode: 1862b...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #88 Del Skrevet 22. august 2024 Menn har dets enkelt. Fraskriver seg følelser som egentlig er mettet på sex. Nå ei ny ei.. Anonymkode: 1862b...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #89 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja men er det jeg som skal pepres for dette? Helt greit at han først nå har tiet? Brukt 3mnd på dette. Det har vært vondt ! Anonymkode: 1862b...d60 Ja, for det er jo din oppførsel som er grunnen til at du er i den situasjonen, du har jo ikke respekt for andre sine grenser. Anonymkode: e8f4f...427 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #90 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, for det er jo din oppførsel som er grunnen til at du er i den situasjonen, du har jo ikke respekt for andre sine grenser. Anonymkode: e8f4f...427 Nei vel. Men da er dette min feil og ikke hans? Så om han brukte meg for sex og moro, så er det greit? Han snakket drit om eksen sin (mor til barna) og ei han tidligere hadde datet. Han sa en av de første gangene at hun var blåst i huet og trengte livserfaring. Hun var pen men dum. Er han fortsatt snill syntes du? Jeg spør.. Ts Anonymkode: 1862b...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #91 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei vel. Men da er dette min feil og ikke hans? Så om han brukte meg for sex og moro, så er det greit? Han snakket drit om eksen sin (mor til barna) og ei han tidligere hadde datet. Han sa en av de første gangene at hun var blåst i huet og trengte livserfaring. Hun var pen men dum. Er han fortsatt snill syntes du? Jeg spør.. Ts Anonymkode: 1862b...d60 Ja, dette er helt og holdent din egen skyld, og din ikke eksisterende respekt for andres grenser. Anonymkode: e8f4f...427 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Northwy Skrevet 22. august 2024 #92 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei vel. Men da er dette min feil og ikke hans? Så om han brukte meg for sex og moro, så er det greit? Han snakket drit om eksen sin (mor til barna) og ei han tidligere hadde datet. Han sa en av de første gangene at hun var blåst i huet og trengte livserfaring. Hun var pen men dum. Er han fortsatt snill syntes du? Jeg spør.. Ts Anonymkode: 1862b...d60 Seriøst ts, SKJERP DEG. Ja, det er din feil. Slutt å snakk om helt irrelevante ting som hva han har sagt om eksen. Han har hele veien vært tydelig på at det ikke blir dere. Allikevel har du fortsatt å mase, og godtatt at du er kjekk å ha innimellom for sex. Du har null rett til å lempe dette over på ham. Det er ekstremt umodent av deg å ikke klare å ta inn over deg at DU må ta ansvar for atferden din. Alt er ikke alle andres feil, og du kan ikke manipulere noen med sex og «gode gjerninger». Du har jo null respekt for andres grenser og ønsker. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #93 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, dette er helt og holdent din egen skyld, og din ikke eksisterende respekt for andres grenser. Anonymkode: e8f4f...427 Okei, så kald/varm oppførsel er helt greit. Anonymkode: 1862b...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 22. august 2024 #94 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Gjør man det riktig når man for tredje gang sier at gnisten er borte men fortsetter å vil treffes? Anonymkode: 1862b...d60 Han har jo vært ærlig. Hadde noen sagt det til meg etter tredje date, så hadde jeg takket pent for meg, og gått videre. Jeg hadde aldri funnet på å treffe vedkommende igjen, etter en så tydelig avvisning. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 22. august 2024 #95 Del Skrevet 22. august 2024 Her tror jeg det fort kan bli et frieri. Han virker jo så forelska. Han er nok bare sjenert. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #96 Del Skrevet 22. august 2024 Så hvis han blir på igjen da? Skal jeg bare la være å svare? @NorthwyDu er ikke veldig myk selv heller. Aldri kunne jeg trykket slikt ned på andre. Anonymkode: 1862b...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #97 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Okei, så kald/varm oppførsel er helt greit. Anonymkode: 1862b...d60 Det som ikke er greit er å ikke ha respekt for andre mennesker når de sier de ikke vil ha noe mer med deg å gjøre. Du må slutte å tvinge deg på menn som ikke vil ha deg i sitt liv, såppass burde et voksent menneske skjønne! Anonymkode: e8f4f...427 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #98 Del Skrevet 22. august 2024 miss summers skrev (4 minutter siden): Her tror jeg det fort kan bli et frieri. Han virker jo så forelska. Han er nok bare sjenert. 🤣🤣🤣 Anonymkode: e8f4f...427 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Northwy Skrevet 22. august 2024 #99 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Så hvis han blir på igjen da? Skal jeg bare la være å svare? @NorthwyDu er ikke veldig myk selv heller. Aldri kunne jeg trykket slikt ned på andre. Anonymkode: 1862b...d60 Ja, da lar du vær å svare. Eller som jeg ville ha gjort; fjernet ham for lenge siden. Nei, det får du mene hva du ønsker om. Alle sin tålmodighet har en grense, selv min. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #100 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Nei vel. Men da er dette min feil og ikke hans? Så om han brukte meg for sex og moro, så er det greit? Han snakket drit om eksen sin (mor til barna) og ei han tidligere hadde datet. Han sa en av de første gangene at hun var blåst i huet og trengte livserfaring. Hun var pen men dum. Er han fortsatt snill syntes du? Jeg spør.. Ts Anonymkode: 1862b...d60 Du er jo helt besatt, TS. Du har mest sannsynlig skremt han bort med oppførselen din og din manglende evne til å forstå sosiale hint. Anonymkode: ef01c...8ae 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå