AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #21 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det du skrev. Anonymkode: c4f95...028 Så jeg skulle ikke skrevet det? Han legger jo opp til at jeg skal tro det da. Idag har han vært så stille at han kun bare åpnet, åpnet og åpnet. Igår var det natta og spurte om ting. Anonymkode: 1862b...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #22 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er det du prøver å oppnå med det? Anonymkode: e8f4f...427 Sikkert ingenting. Hva har han å oppnå med å ikke fortelle meg at han dater ei annen ei? Anonymkode: 1862b...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miaiai Skrevet 20. august 2024 #23 Del Skrevet 20. august 2024 Dere har datet 1 mnd, jeg ville gått nå før jeg hade gått lengre tid og blitt ennå mere såret. Ha litt selvrespekt og vær den som kutter han ut, ikke sitt og vent. Menn/damer som ønsker og date deg holder ikke på sånn, da er du ikke den rette nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #24 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så jeg skulle ikke skrevet det? Han legger jo opp til at jeg skal tro det da. Idag har han vært så stille at han kun bare åpnet, åpnet og åpnet. Igår var det natta og spurte om ting. Anonymkode: 1862b...d60 Han vil jo ikke bli kjæresten din fordi om du får 1 nattamelding. Anonymkode: c4f95...028 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #25 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Vi ble enige om å fortsette snap fordi vi bryr oss om hverandre. Nå de to siste ukene er det litt på og litt av, aller mest av nå. Det er så frustrerende fordi jeg har spurt direkte om jeg bare skal slette han, men nei han vil ikke det. Jeg spør hvordan det går og han åpner. Han svarer ikke lengre på noenting av det jeg sender. Men kan komme igang innimellom... Han blir litt mer på jo mer jeg er fra, da kan han gi jernet. Det er så psykisk slitsomt men jeg er glad i han 🥺 kan han ikke i det minste svare når jeg spør om noe, de få gangene jeg spør. Anonymkode: 1862b...d60 Skjønner at du er stresset nå og lei deg og nesten på fight mood fordi du liker han så mye! Men jeg LOVER deg at mye av det er også fordi han er "hard to get". Og vet du hva slike men som det sikkert kvinner og- KAST! Har selv vært borte i en slik man 2 ganger og det ødela meg. Du bør KUN gi men en sjansje som ønsker samme som deg - et forhold? Og kun men som faktiskt viser opp, er konsistent og som viser kjerlighet! Du vil tape mye hvis du lar deg lures av men som han- typisk avoidant man! Lær deg og gå videre, bare slett han! Anonymkode: 8ab7a...4b2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #26 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg håper ikke han leser tråden 😂 men jeg skrev jeg skjønner du dater ei annen ei. Skal ikke mase mer. Ikke sikkert det går veien med henne å da står han alene Anonymkode: 1862b...d60 🤦🏻♀️ Anonymkode: 7c87f...824 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #27 Del Skrevet 20. august 2024 Men herlighet, slett han fra snap! Dette her er så kleint at det gjør vondt å lese rett og slett. Anonymkode: 7c87f...824 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #28 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skjønner at du er stresset nå og lei deg og nesten på fight mood fordi du liker han så mye! Men jeg LOVER deg at mye av det er også fordi han er "hard to get". Og vet du hva slike men som det sikkert kvinner og- KAST! Har selv vært borte i en slik man 2 ganger og det ødela meg. Du bør KUN gi men en sjansje som ønsker samme som deg - et forhold? Og kun men som faktiskt viser opp, er konsistent og som viser kjerlighet! Du vil tape mye hvis du lar deg lures av men som han- typisk avoidant man! Lær deg og gå videre, bare slett han! Anonymkode: 8ab7a...4b2 Han liker å avvise meg når jeg trenger han mest. Som igår da han lurte på hvor jeg var, så hadde jeg ikke snappet han hele dagen, sa ville han ha litt igjen. Han begynte også i begynnelsen med natta fineste frøken. Hver eneste kveld! Så han har klart å få meg hektet... Anonymkode: 1862b...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #29 Del Skrevet 20. august 2024 Men dere, hvorfor sletter han meg ikke? Ikke fått svar på det. Jeg sa til han at jeg ikke blir sur. Han har også for ei uke siden sagt at det kommer mer etterhvert, bare ikke akkurat nå. "Mye baller i luften." Anonymkode: 1862b...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #30 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men dere, hvorfor sletter han meg ikke? Anonymkode: 1862b...d60 Som noen har sagt tidligere: Han har deg på gress. Vil du ikke vil være backup kan du slette han og gå videre. Anonymkode: 00773...34d 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #31 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Han har deg jo bare på gress. Hvor naiv kan man være liksom. Hvis mannfolka er seriøse er de på som bare det. Anonymkode: c4f95...028 Skulle til å skrive dette selv. Anonymkode: 123b4...d5f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #32 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men dere, hvorfor sletter han meg ikke? Ikke fått svar på det. Jeg sa til han at jeg ikke blir sur. Han har også for ei uke siden sagt at det kommer mer etterhvert, bare ikke akkurat nå. "Mye baller i luften." Anonymkode: 1862b...d60 Liker oppmerksomhet. Eventuelt bryr han seg ikke. Jeg har alle mulige folk på snap. Venner av tidligere dater og ekser, venninne av venn jeg ikke er venner med lengre and so on. Hendt det snappes en sjelden gang, selv om vi ikke har kontakt i virkeligheten. Snap er snap. Ikke ta det så seriøst. Dessuten har dere avsluttet datingen. Så du har ingen ting med å legge deg opp i hva han gjør, eller ta den bitre tonen til han når han ikke har gjort noe galt. Anonymkode: 7c87f...824 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #33 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Liker oppmerksomhet. Eventuelt bryr han seg ikke. Jeg har alle mulige folk på snap. Venner av tidligere dater og ekser, venninne av venn jeg ikke er venner med lengre and so on. Hendt det snappes en sjelden gang, selv om vi ikke har kontakt i virkeligheten. Snap er snap. Ikke ta det så seriøst. Dessuten har dere avsluttet datingen. Så du har ingen ting med å legge deg opp i hva han gjør, eller ta den bitre tonen til han når han ikke har gjort noe galt. Anonymkode: 7c87f...824 Nei jeg bare blitt litt oppgitt i hetens kamp. Men vet det ikke hjelper å tenke på dette. Hsr bare gitt han utallige sjanser til å slette meg om han vil men han vil ikke. Tror ikke det er for å være snill. På instaen hans har han typ 15 venner bare (følgere) det har nå dukket opp ei ny ei, kan det være henne? Hun er stikk motsatt av mitt utseende, sånn virkelig. Jeg stalker ikke, vi følger hverandre på insta og vi har pratet mye om hvor få venner han har der. Det heter ikke å stalke om man går gjennom ei venneliste 😉 Anonymkode: 1862b...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #34 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): det har nå dukket opp ei ny ei, kan det være henne? Hun er stikk motsatt av mitt utseende, sånn virkelig. Jeg stalker ikke Anonymkode: 1862b...d60 Jo, når du sitter der og følger med om han har fått nye på sosiale medier og bruker tid på å tenke om han er sammen med henne/utseende så stalker du. Slett han fra alle sosiale medier. Bedre for dere begge det tenker jeg. Anonymkode: 00773...34d 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #35 Del Skrevet 20. august 2024 Hvor gammel er du, TS? Jeg føler du har skrevet om dette gjentatte ganger her, med forskjellige tråder. Kan du ikke bare ta et hint? Han er ikke interessert, og om alle trådene dine på KG er en indikasjon, så er du altfor PÅ og tilgjengelig, du maser han ihjel. Kanskje det var håp før, men etter flere uker med masing, så er det håpet borte. Det blir ikke dere to, gå videre. Anonymkode: ef01c...8ae 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #36 Del Skrevet 20. august 2024 Hvorfor skal han slette deg? Du sitter jo bare å forer på selvtilliten hans. Haha, hun der er såå keen på meg, klarer ikke la vær. Klarer du løsrive deg litt, koster det han to sekunder å sende en snap, og vips sitter du der å maser på han igjen. Alle liker en fanclub. Det er jo bare fint for han å ha kvinnfolk som liker han. Du derimot, driter deg jo rett ut. Lever på noen snapper fra en mann som så tydelig har vist deg at du ikke er noe for han. Anonymkode: a1c8e...23d 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #37 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei jeg bare blitt litt oppgitt i hetens kamp. Men vet det ikke hjelper å tenke på dette. Hsr bare gitt han utallige sjanser til å slette meg om han vil men han vil ikke. Tror ikke det er for å være snill. På instaen hans har han typ 15 venner bare (følgere) det har nå dukket opp ei ny ei, kan det være henne? Hun er stikk motsatt av mitt utseende, sånn virkelig. Jeg stalker ikke, vi følger hverandre på insta og vi har pratet mye om hvor få venner han har der. Det heter ikke å stalke om man går gjennom ei venneliste 😉 Anonymkode: 1862b...d60 Du er sprø. Anonymkode: e8f4f...427 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #38 Del Skrevet 20. august 2024 Du er hektet og det blir sykelig om du ikke bare lar han seile sin egen sjø... Men du lar han nok holde på litt til... Og så kommer det en tråd om at du er lovebombet og dumpet... Men husk... vi advarte deg. Anonymkode: c4f95...028 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #39 Del Skrevet 21. august 2024 ja, her er det bare å glemme fyren helt. Han virker ikke helt god, nesten så han finner glede i å holde deg på pinebenken med sånn sporadisk kontakt. Ikke noe å satse på, du finner massevis av mannfolk som er bedre enn han der. Anonymkode: 4e86a...3d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #40 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han liker å avvise meg når jeg trenger han mest. Som igår da han lurte på hvor jeg var, så hadde jeg ikke snappet han hele dagen, sa ville han ha litt igjen. Han begynte også i begynnelsen med natta fineste frøken. Hver eneste kveld! Så han har klart å få meg hektet... Anonymkode: 1862b...d60 Han bruker deg bare, og innerst inne vet du det selv, så hvorfor plage deg selv på denne måten? AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men dere, hvorfor sletter han meg ikke? Ikke fått svar på det. Jeg sa til han at jeg ikke blir sur. Han har også for ei uke siden sagt at det kommer mer etterhvert, bare ikke akkurat nå. "Mye baller i luften." Anonymkode: 1862b...d60 Og hvorfor skal han absolutt slette deg? Jeg sletter ikke alle jeg ikke har noe særlig kontakt med, og det tror jeg er ganske vanlig? Om han virkelig var interessert så hadde du visst det og du hadde ikke tvilt. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei jeg bare blitt litt oppgitt i hetens kamp. Men vet det ikke hjelper å tenke på dette. Hsr bare gitt han utallige sjanser til å slette meg om han vil men han vil ikke. Tror ikke det er for å være snill. På instaen hans har han typ 15 venner bare (følgere) det har nå dukket opp ei ny ei, kan det være henne? Hun er stikk motsatt av mitt utseende, sånn virkelig. Jeg stalker ikke, vi følger hverandre på insta og vi har pratet mye om hvor få venner han har der. Det heter ikke å stalke om man går gjennom ei venneliste 😉 Anonymkode: 1862b...d60 Dette siste avsnittet: off🙈🙈 Det er ikke nødvendigvis stalking å bla gjennom en venteliste, men i dette tilfellet tror jeg det kommer innunder stalking altså.. Anonymkode: f18ce...067 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå