Gå til innhold

Lov å bli frustrert over at en man datet for en mnd siden ikke svarer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

GrønnNellik68 skrev (3 timer siden):

Unødvendig å trøkke folk som har det vondt sånn. Akkurat det der vet du ingenting om.

Det er kvinneguiden i sitt ess. Flere av de rotter seg sammen og prater stygt om hvor latterlig jeg er. De jobber forhåpentligvis ikke med mennesker 😅❤️🤷‍♀️ ts

Anonymkode: 1862b...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er kvinneguiden i sitt ess. Flere av de rotter seg sammen og prater stygt om hvor latterlig jeg er. De jobber forhåpentligvis ikke med mennesker 😅❤️🤷‍♀️ ts

Men kjære deg ts, du har et usunt forhold til menn, og du blir besatt bare en mann ser på deg 2 ganger, det er ikke normalt. Håper du en dag tar til deg alle rådene du har fått gjennom åra her og faktisk gidder å ta jobben med å endre deg og ditt tankemønster, så du faktisk klarer å holde på en mann som du så intenst ønsker, sånn som du holder på nå så jager du vekk alle menn du kommer i kontakt med, og oppførselen din jobber imot deg.

Anonymkode: e8f4f...427

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men kjære deg ts, du har et usunt forhold til menn, og du blir besatt bare en mann ser på deg 2 ganger, det er ikke normalt. Håper du en dag tar til deg alle rådene du har fått gjennom åra her og faktisk gidder å ta jobben med å endre deg og ditt tankemønster, så du faktisk klarer å holde på en mann som du så intenst ønsker, sånn som du holder på nå så jager du vekk alle menn du kommer i kontakt med, og oppførselen din jobber imot deg.

Jeg har nok det, men deg harmonerer bare ikke at han vil fortsette å holde en kontakt med det å svare kan han ikke? Jeg prøver å vil ha et godt forhold til han her, men han åpner bare. Tier helt. Det var ikke det vi ble enige om. Jeg ber bare om et svar fra han, det er så mye lettere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har nok det, men deg harmonerer bare ikke at han vil fortsette å holde en kontakt med det å svare kan han ikke? Jeg prøver å vil ha et godt forhold til han her, men han åpner bare. Tier helt. Det var ikke det vi ble enige om. Jeg ber bare om et svar fra han, det er så mye lettere. 

Skulle du ikke skrive et brev til han?

Anonymkode: 557de...db7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du har fått svar.

Han er ikke interessert i å date deg, men dere kan snappe iblant.

Snapper krever ikke svar, og er en casual kontakt.

Det sjelden nødvendig å måtte fortelle voksne mennesker dette på mange forskjellige måter.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men han vil jo ikke se deg igjen, det har han sagt rett ut til deg.

Det at han sier at dere kan fortsette å ha kontakt på snap er ren høflighet, han mener det ikke, og det ser du jo nå når han ikke svarer deg, jeg skjønner ikke hvorfor du er så overrasket.

Enhver person med litt sosiale antenner slutter å ta kontakt med et menneske som sier at de aldri vil møte deg igjen, men du bare fortsetter. Hva tenker du egentlig om alle svarene du får i dine mange tråder? Går det i det hele tatt inn at mye av det styret du havner i havner du i pga din oppførsel?

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men han vil jo ikke se deg igjen, det har han sagt rett ut til deg.

Det at han sier at dere kan fortsette å ha kontakt på snap er ren høflighet, han mener det ikke, og det ser du jo nå når han ikke svarer deg, jeg skjønner ikke hvorfor du er så overrasket.

Enhver person med litt sosiale antenner slutter å ta kontakt med et menneske som sier at de aldri vil møte deg igjen, men du bare fortsetter. Hva tenker du egentlig om alle svarene du får i dine mange tråder? Går det i det hele tatt inn at mye av det styret du havner i havner du i pga din oppførsel?

Her er det ingenting som går inn, for å si det mildt. Lyset er på, men ingen er hjemme. Prøver man å si noe som helst annet enn det ts ønsker å høre, er man «slem», en del av en mobb osv👍🏻Dette er bare en mann blant 1000 tidligere ts har vært besatt av, som også har sagt rett ut til henne at han ikke vil ha et forhold med henne, ikke vil treffes igjen. Hvorpå ts da mener at så lenge hun ikke er BLOKKET (faktisk), betyr det at mannen er interessert. Enhver med et snev av sosiale antenner skjønner at man behøver ikke fjerne eller blokke noen for å ikke være interessert. Av høflighet beholder man folk, og sier «jo da vi kan være venner». Uten å mene det. Dette er sosiale koder ts ikke forstår. For å si det mildt. Nå har vi hørt nok om denne mannen, som noen over sier: skjerp deg ts. Seriøst. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Northwy skrev (9 timer siden):

Her er det ingenting som går inn, for å si det mildt. Lyset er på, men ingen er hjemme. Prøver man å si noe som helst annet enn det ts ønsker å høre, er man «slem», en del av en mobb osv👍🏻Dette er bare en mann blant 1000 tidligere ts har vært besatt av, som også har sagt rett ut til henne at han ikke vil ha et forhold med henne, ikke vil treffes igjen. Hvorpå ts da mener at så lenge hun ikke er BLOKKET (faktisk), betyr det at mannen er interessert. Enhver med et snev av sosiale antenner skjønner at man behøver ikke fjerne eller blokke noen for å ikke være interessert. Av høflighet beholder man folk, og sier «jo da vi kan være venner». Uten å mene det. Dette er sosiale koder ts ikke forstår. For å si det mildt. Nå har vi hørt nok om denne mannen, som noen over sier: skjerp deg ts. Seriøst. 

Han ville møtes igjen, han er litt frem og tilbake. Hvor mange virrer ikke frem og tilbake ei stund før det enten er helt stopp eller motsatt? Han vil ikke miste kontakten, det sier han jo. Da håper jeg vi har en grei tone på snap og treffer hverandre om det så skulle være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

... Jeg prøver å vil ha et godt forhold til han her, men han åpner bare. Tier helt. Det var ikke det vi ble enige om. Jeg ber bare om et svar fra han, det er så mye lettere. 

Det var en teit avtale uansett. Du vil jo være kjæresten hans og han ikke. Han kommer ikke til å svare deg klart, for han ser på deres relasjon helt annerledes enn deg. 

Anonymkode: 40866...eca

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Han mente ikke det han sa, han ville bare at du skal back off. Du må ikke ls ham komme tilbake til deg som det passer ham.

Anonymkode: ed871...2bd

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han ville møtes igjen, han er litt frem og tilbake. Hvor mange virrer ikke frem og tilbake ei stund før det enten er helt stopp eller motsatt? Han vil ikke miste kontakten, det sier han jo. Da håper jeg vi har en grei tone på snap og treffer hverandre om det så skulle være. 

Folk som er interessert virrer ikke fram og tilbake nei. Slutt å lure deg selv. Har du virkelig så tungt for det at du ikke skjønner at «jo da vi kan være venner» er noe man sier for å være høflig? Og når han faktisk ikke engang svarer deg, skjønner du ikke hintet da? Det er helt utrolig. Og samme med HVER mann. 

Anonymkode: 3880b...26d

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, håper han mannen har vett nok til å slette TS , for dette er sykelig . Ikke vondt ment altså, men TS , du må skaffe deg hjelp. Den fyren er ikke medisinen din! 

Anonymkode: 793c7...a83

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Off, håper han mannen har vett nok til å slette TS , for dette er sykelig . Ikke vondt ment altså, men TS , du må skaffe deg hjelp. Den fyren er ikke medisinen din! 

Anonymkode: 793c7...a83

Enig. Dette er bare vondt å lese. 
Men antar det er som en over her skriver, at hun rett og slett ikke forstår noen sosiale koder. Sannsynligvis har hun det vondt selv og føler seg ensom. Men jeg håper hun slutter før fyren får nok og kommer med kommentarer som sårer veldig eller det som verre er. 
Forstår ikke logikken hennes. Skal hun fortsette å mase på en person helt til hun blir blokkert, eller eventuelt anmeldt for plagsom atferd? Gir hun seg hvis hun blir blokkert, eller oppsøker hun han på andre måter da? Må være trist å leve med tankegangen om at man først tar avvisningen fra folk når man blokkeres. Skal mye til før folk blokkerer folk, og de fleste ønsker å være høflige/ eventuelt bryr seg ikke. 

Anonymkode: 7c87f...824

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hva tenker du egentlig om alle svarene du får i dine mange tråder? Går det i det hele tatt inn at mye av det styret du havner i havner du i pga din oppførsel?

Hvorfor svarer du ikke på dette ts?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trist lesing! Her har du et skikkelig hekt og nekter å se alle tegnene på at han ikke er interessert. Menn er enkle sånn, er de interessert så vet du det! Og denne gutten er ikke interessert. Men han synes nok det er kjekt at en jente er så desperat etter ham, han får jo masse selvtillit av det! Mest sannsynlig har han kontakt med noen andre som han liker. Så nå må du virkelig ta deg sammen og grave etter selvrespekten din!

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg holder også litt kontakten med noen folk jeg har datet. Pga felles interesser og god kjemi.

Men vi vet jo da at det ikke blir noe mer mellom oss.

Det du sitter å håper på, er at han plutselig skal savne deg. Plutselig savne ei han ikke kjenner eller noen gang har hatt interesse av.

Du plager jo bare deg selv. Med å leve i håpet.

Istedenfor å date videre og finne en som faktisk vil være med deg.

Anonymkode: a1c8e...23d

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg holder også litt kontakten med noen folk jeg har datet. Pga felles interesser og god kjemi.

Men vi vet jo da at det ikke blir noe mer mellom oss.

Det du sitter å håper på, er at han plutselig skal savne deg. Plutselig savne ei han ikke kjenner eller noen gang har hatt interesse av.

Du plager jo bare deg selv. Med å leve i håpet.

Istedenfor å date videre og finne en som faktisk vil være med deg.

Jeg sender han ikke lengre 😊

Spør ikke om noe. Lar han være. Bare kjipt han sa til meg for en uke siden at han ikke ville miste kontakten, han sa selv han muligens ville besøke meg igjen og villeha et bilde av meg. Så han har gitt litt innimellom også. Tror jeg fortjener bedre.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vondt å føle på at jeg ikke har betydd noenting, etter alt jeg har gjort med han. Kunne håpt noen kunne være litt ydmyke å forstå dette. Jeg gar virkelig gitt han alt, oppmerksomhet, sex, nærhet og mye av meg selv. Hvorfor skal alltid menn vinne på det😏 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bare vondt å føle på at jeg ikke har betydd noenting, etter alt jeg har gjort med han. Kunne håpt noen kunne være litt ydmyke å forstå dette. Jeg gar virkelig gitt han alt, oppmerksomhet, sex, nærhet og mye av meg selv. Hvorfor skal alltid menn vinne på det😏 

Du skal ikke gi bort en masse i håp om å få noe tilbake.

Du skal ha sex med noen fordi du har lyst på sex med de, du skal prate med noen fordi de er intressante å prate med.

Du kan ikke bare gi bort hele deg selv etter 4 uker med noen.

Ingen faller for dørmatter heller.

Selv har jeg alltid hatt draget på menn.

Og jeg gir de ingenting!

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkel løsning.... SLUTT Å SENDE SNAPS. Tør du ikke slegge, neivel. Så ikke sned snaps da. Herregud, hva slags svar forventer du... Han er IKKE interessert i å være venn med deg 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...