Gå til innhold

Lov å bli frustrert over at en man datet for en mnd siden ikke svarer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor skal han slette deg?

Du sitter jo bare å forer på selvtilliten hans.

Haha, hun der er såå keen på meg, klarer ikke la vær.

Klarer du løsrive deg litt, koster det han to sekunder å sende en snap, og vips sitter du der å maser på han igjen.

Alle liker en fanclub.

Det er jo bare fint for han å ha kvinnfolk som liker han.

Du derimot, driter deg jo rett ut. 

Lever på noen snapper fra en mann som så tydelig har vist deg at du ikke er noe for han.

Anonymkode: a1c8e...23d

Ah jeg vet det ! Jeg er svak som pokker for han og han vet det, kan nøye seg med småbitene de dagene ham vil. Jeg håper virkelig jeg treffer en mann snart som kan avlede meg litt og glemme han. 

Anonymkode: 1862b...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

ja, her er det bare å glemme fyren helt. Han virker ikke helt god, nesten så han finner glede i å holde deg på pinebenken med sånn sporadisk kontakt. Ikke noe å satse på, du finner massevis av mannfolk som er bedre enn han der.

Anonymkode: 4e86a...3d5

Jeg tror nok han holder seg kald, varm osv..Har latt merke til at han holder meg kald mer i sine kjipe perioder, der han jobber mer og skal ha sine tre barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

ja, her er det bare å glemme fyren helt. Han virker ikke helt god, nesten så han finner glede i å holde deg på pinebenken med sånn sporadisk kontakt. Ikke noe å satse på, du finner massevis av mannfolk som er bedre enn han der.

Anonymkode: 4e86a...3d5

Du har rett. Han frydet seg litt på mine vegne en gang han tullet om at han hadde truffet ei, smilte for å se reaksjonen min. Det rare er jo at jeg ikke helt kan skjønne hvorfor jeg liker han så godt? Utseendemessig er han på mitt nivå, ikke mer. Så vinner han ikke akkurat på sjarmen heller med å holde på slikt ;) jeg tror han vet hvordan han skal være mot meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til jeg tenkte på aner ikke hvor gammel du er, men veldig mange unge og unge voksene i dag flørter og prater med mange på snap og greie er at jenter like mye snapper med typ veldig mange på en gang. Ikke uvanlig med 5 stk om gangen. Jeg ser det på venninene til ene datteren min, liker og prate litt med ungdommen ( 18 ) min datter er mere sjenerte typen så hun ønsker og prate hun også, men som jeg sa til jenta mi at man trenger ikke være den personen som har 300 på snap av menn og prate med 5 om gangen. 

Anonymkode: 453a1...af4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Han liker å avvise meg når jeg trenger han mest. Som igår da han lurte på hvor jeg var, så hadde jeg ikke snappet han hele dagen, sa ville han ha litt igjen. Han begynte også i begynnelsen med natta fineste frøken. Hver eneste kveld! Så han har klart å få meg hektet... 

Grunnen til at jeg skriver dette er kun fordi jeg har vært der selv, og vet det er vondt, du virker veldig naiv og syk etter kjærlighet og bekreftelse, at han skal ville ha deg og se deg. Du bør blokkere og slette ham, og heller bruke litt tid på deg selv og finne ut hvorfor dette tafatte opplegget fungerer på akkurat deg? Hvorfor lar du deg hekte av steinkalde menn som ikke bryr seg, du skal ha ham til å bry seg, skal ha ham til å ville ha deg.

Ta deg litt tid alene, jobb med selvfølelse og selvtillit, hvordan du ser på deg selv, kanskje finne ut hvorfor og når du begynte å se så ned på deg selv at du trodde dette var kjærlighet? 

Anonymkode: ed871...2bd

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ah jeg vet det ! Jeg er svak som pokker for han og han vet det, kan nøye seg med småbitene de dagene ham vil. Jeg håper virkelig jeg treffer en mann snart som kan avlede meg litt og glemme han. 

En mann? Som jeg skrev i sted, dette er problemet ditt, du overlater kontroll over deg til menn. Du spør hvorfor han fyren ikke har slettet drg, hvorfor skal han det, du er en backup som han slipper å jobbe så hardt for, en mulighet bare. Du er ikke helt på plass emosjonellt selv, når alt du trenger er en ny mann for å gå videre. Dropp dette, ta tak i deg selv og kom i kontakt med egne følelser. 

Anonymkode: ed871...2bd

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vi ble enige om å fortsette snap fordi vi bryr oss om hverandre. Nå de to siste ukene er det litt på og litt av, aller mest av nå. Det er så frustrerende fordi jeg har spurt direkte om jeg bare skal slette han, men nei han vil ikke det. Jeg spør hvordan det går og han åpner. Han svarer ikke lengre på noenting av det jeg sender. Men kan komme igang innimellom... Han blir litt mer på jo mer jeg er fra, da kan han gi jernet. Det er så psykisk slitsomt men jeg er glad i han 🥺 kan han ikke i det minste svare når jeg spør om noe, de få gangene jeg spør. 

Han vil ikke kommunisere med deg mer. 🤷

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bruker menn for bekreftelse. Du må lære deg å bli trygg i deg selv, og hente bekreftelser i deg selv. Å ha en mann i livet gjør deg ikke mer vellykket, eller til ett bedre menneske. Bli glad i deg selv, og respekter deg selv. Du speiler overfor han hvordan du ser deg selv, og han behandler deg deretter. 
du sitter der helt desperat, og godtar smuler. For din egen mentale helse anbefaler jeg deg på det sterkeste og blokkere denne mannen. Han tilfører ikke livet ditt noe godt. 

Anonymkode: f2acd...071

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå får det være nok på gnæging om denne fyren!

Skjerpings! 

Anonymkode: ef35f...d40

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, nå får det være nok på gnæging om denne fyren!

Skjerpings! 

Anonymkode: ef35f...d40

Er som å se på en togulykke i sakte film. Får lyst til å bare dra til henne, rive telefonen ut av hånden hennes, og blokkere fyren selv! 

Anonymkode: 7c87f...824

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke svar er det du håper å få denne gangen?

Du har jo lagt ut noen innlegg ang dette flere ganger. Og de fleste svarer det samme.

Anonymkode: 47e01...268

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Han er ikke interessert , han bare leker med deg, og mest sannsynlig så ler han med kompisene sine av deg.

Anonymkode: e8f4f...427

Unødvendig å trøkke folk som har det vondt sånn. Akkurat det der vet du ingenting om.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miaiai skrev (9 timer siden):

Dere har datet 1 mnd, jeg ville gått nå før jeg hade gått lengre tid og blitt ennå mere såret. Ha litt selvrespekt og vær den som kutter han ut, ikke sitt og vent. Menn/damer som ønsker og date deg holder ikke på sånn, da er du ikke den rette nå

Enig i dette. Dette er lite og samle på. Du kan havne i hekt og unner ingen det🌺

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du har rett. Han frydet seg litt på mine vegne en gang han tullet om at han hadde truffet ei, smilte for å se reaksjonen min. Det rare er jo at jeg ikke helt kan skjønne hvorfor jeg liker han så godt? Utseendemessig er han på mitt nivå, ikke mer. Så vinner han ikke akkurat på sjarmen heller med å holde på slikt ;) jeg tror han vet hvordan han skal være mot meg. 

Æsj.

Anonymkode: c4f95...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja men veldig vanskelig når han er av og på. I helgen som var fikk jeg masse, syntes bare det er så tungt å ikke få et svar. Vi ble enige om å fortsette som før på snap og ta ting litt som det kom. Mulig vi ville treffe hverandre igjen også. 

Hvorfor vil du ha noen som tydeligvis ikke vil ha deg? Han holder deg varm og du er en reserve. 

Anonymkode: b58bd...158

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi svarer nei men du fortsetter og fortsetter og jeg tenker stakkar menn som krysser din needy vei. 

Anonymkode: c4f95...028

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja men veldig vanskelig når han er av og på. I helgen som var fikk jeg masse, syntes bare det er så tungt å ikke få et svar. Vi ble enige om å fortsette som før på snap og ta ting litt som det kom. Mulig vi ville treffe hverandre igjen også. 

Ta et hint skrev ei. Du svarer med at du går masse på helg. Det er fortsatt ta et hint han er ikke interessert  men tar gjerne et helgeligg

Anonymkode: f8e75...344

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne mennesker pleier sjelden å måtte blokkere andre. Man bare svarer mindre og kontakten dør ut. 

Han er ikke interessert, det har han til og med sagt. Vennskap hvor den ene er forelsket (deg) fungerer ikke. 

Anonymkode: 0a6b6...6f0

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vennskap hvor den ene er forelsket (deg) fungerer ikke. 

Anonymkode: 0a6b6...6f0

Dette 

Anonymkode: 40866...eca

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...