Lawyam Skrevet 20. august 2024 #21 Del Skrevet 20. august 2024 (endret) stamtplyr skrev (1 time siden): Tar gjerne også et kort🥰 Glemte jeg deg? Fikk opp Solen hvertfall; så her handler det om å glede, varme og energi! Ta imot og bruk den! Endret 20. august 2024 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #22 Del Skrevet 20. august 2024 Lawyam skrev (1 time siden): Tror ikke jeg har trukket kort her før. Leste litt fort, ser jeg! Nei det var ikke deg, ei jeg kjenner i livet 😊 Anonymkode: d94ed...fa1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #23 Del Skrevet 20. august 2024 Lawyam skrev (4 timer siden): Døden. Legg ting bak deg, du! Så slipper du å dra det med deg inn i høsten! Åj, døden😯 Nå ble jeg engstelig, hva kan det dreie seg om da? Forholdet mitt? Eller min egen gnagende uro om forholdet? Tusen takk, forresten. Anonymkode: c9a05...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 20. august 2024 #24 Del Skrevet 20. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Åj, døden😯 Nå ble jeg engstelig, hva kan det dreie seg om da? Forholdet mitt? Eller min egen gnagende uro om forholdet? Tusen takk, forresten. Anonymkode: c9a05...0a1 Helst dine tanker om det. Tarot handler om følelser, drømmer, håp og frykter. Ikke les det som at det kommer brudd, fordi selv om du kan ha eller få rett i tanker må det jo ikke skje. Tarot forteller ikke hva som skal skje, tankene kan føre deg i en uønsket eller ønsket retning og ved det du tenker når du f.eks lar negativitet styre og tanken kommer ut ved f.eks ord; kan du overbevise andre til å se ting på din måte eller påvirkes, men ingen kan hindre noen i å få rett eller ta feil om fremtidstankene sine bare. De må jo ha en reell årsak og ikke bare fra en frykt som kanskje ikke er reell. Uroen!!!! Man kan forhindre mye, så hvorfor bruke tiden på alt som kan skje når man heller kan bruke tid på å unngå det! Endret 20. august 2024 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #25 Del Skrevet 20. august 2024 Lawyam skrev (2 minutter siden): Helst dine tanker om det. Tarot handler om følelsene dine. Ikke les det som at det kommer brudd, fordi selv om du kan ha eller få rett i tanker må det jo ikke skje. Tarot forteller ikke hva som skal skje, men ingen kan hindre noen i å få rett eller ta feil om fremtidstankene sine. Uroen!!!! Tusen takk. Jeg vil veldig gjerne slippe tak i uroen, men vet ikke hvordan. Det måtte vært å godtatt følelsen av å være alene i forholdet. Evt funnet en god måte å snakke om dette på, sånn at det ble en positiv endring. Men det har jeg prøvd et par ganger, uten hell. (På en fin og respektfull måte). Jeg syns forholdet mitt er så tungt å være i, og vet ikke hva jeg skal gjøre for å endre det. Jeg føler jeg gir og gir, gjennom flere kjærlighetsspråk, men jeg får bare noe lunkent tilbake. Føler meg ikke sett og elsket. Ikke fine ord, for lite engasjement, for lite tid sammen, lite hjelp til sånt man bør kunne hjelpe hverandre med i et forhold osv. Det tærer sånn på meg. Anonymkode: c9a05...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #26 Del Skrevet 20. august 2024 Noen som vil trekke for meg også?. Jeg er litt redd og trist i natt 😢 Anonymkode: ef886...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 20. august 2024 #27 Del Skrevet 20. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Tusen takk. Jeg vil veldig gjerne slippe tak i uroen, men vet ikke hvordan. Det måtte vært å godtatt følelsen av å være alene i forholdet. Evt funnet en god måte å snakke om dette på, sånn at det ble en positiv endring. Men det har jeg prøvd et par ganger, uten hell. (På en fin og respektfull måte). Jeg syns forholdet mitt er så tungt å være i, og vet ikke hva jeg skal gjøre for å endre det. Jeg føler jeg gir og gir, gjennom flere kjærlighetsspråk, men jeg får bare noe lunkent tilbake. Føler meg ikke sett og elsket. Ikke fine ord, for lite engasjement, for lite tid sammen, lite hjelp til sånt man bør kunne hjelpe hverandre med i et forhold osv. Det tærer sånn på meg. Anonymkode: c9a05...0a1 Kanskje du er overfølsom og overtenker og at du istedenfor å tenke på alt du ikke har og er misfornøyd med skulle prøve å se hva du har og rette fokuset på det heller slik at han ikke blir møtt av anklager ( må ikke ha sagt så mye for at det skal ta piffen ut av noen). Noen andre hadde kanskje slappet helt av med han. Det er jo bare klage dette og innstillingen holder ikke i lengden. Han forandrer seg ikke ved å bli som du ser for deg at drømmepartneren er bare fordi det er slik du ønsker og så bli lei deg og redd. Anklager vil man forstå er der og de har større sjanse å føre til skille og tilbaketrekning enn å føre sammen. Du biter deg selv i halen her. Endret 20. august 2024 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #28 Del Skrevet 20. august 2024 Lawyam skrev (18 minutter siden): Kanskje du er overfølsom og overtenker og at du istedenfor å tenke på alt du ikke har og er musfornøyd med skulle prøve å se hva du har og rette fokuset på det heller slik at han ikke blir møtt av anklager ( må ikke ha sagt så mye for at det skal ta piffen ut av noen). Noen andre hadde kanskje slappet helt av med han. Det er jo bare klage dette og innstillingen holder ikke i lengden. Han forandrer seg ikke ved å bli som du ser for deg at drømmepartneren er bare fordi det er slik du ønsker og så bli lei deg og redd. Anklager vil man forstå er der og de har større sjanse å føre til skille og tilbaketrekning enn å føre sammen. Ja jeg overtenker nok generelt mye, og er sensitiv. Og ja, det høres jo ut som klaging når jeg skriver det sånn som nå, men jeg sier det jo ikke sånn som dette til han. To ganger i løpet av et helt år har jeg forsiktig prøvd å si noe om hvilke viktige behov jeg har i et forhold, og spurt han om det samme, prøvd å ha en åpen og fin samtale om hva man gjerne skulle ha endret litt på, møttes litt på midten enkelte steder. Bortsett fra dette, har jeg ikke sagt noe, så klagingen er bare i mitt eget hode. Men faktum er at vi alle har viktige behov i et forhold, og hvis man ikke kan prøve å møte hverandres behov, og snakke sammen om det, så er det ikke noe håp. Behovene mine er helt universelle, de aller fleste ønsker å føle på kjærlighet fra partneren, føle at partneren har lyst å bruke tid på en, lyst til å hjelpe og støtte der det trengs osv. Det er noe helt grunnleggende ved dette hos de fleste, mtp kjærlighet. Hvis man ikke skal kunne snakke om det man sliter med og savner i et forhold, og bare lar det skure og gå, skubbe uro, savn og vanskelige følelser under teppet, hvilket forhold har man egentlig da? Anonymkode: c9a05...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 21. august 2024 #29 Del Skrevet 21. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja jeg overtenker nok generelt mye, og er sensitiv. Og ja, det høres jo ut som klaging når jeg skriver det sånn som nå, men jeg sier det jo ikke sånn som dette til han. To ganger i løpet av et helt år har jeg forsiktig prøvd å si noe om hvilke viktige behov jeg har i et forhold, og spurt han om det samme, prøvd å ha en åpen og fin samtale om hva man gjerne skulle ha endret litt på, møttes litt på midten enkelte steder. Bortsett fra dette, har jeg ikke sagt noe, så klagingen er bare i mitt eget hode. Men faktum er at vi alle har viktige behov i et forhold, og hvis man ikke kan prøve å møte hverandres behov, og snakke sammen om det, så er det ikke noe håp. Behovene mine er helt universelle, de aller fleste ønsker å føle på kjærlighet fra partneren, føle at partneren har lyst å bruke tid på en, lyst til å hjelpe og støtte der det trengs osv. Det er noe helt grunnleggende ved dette hos de fleste, mtp kjærlighet. Hvis man ikke skal kunne snakke om det man sliter med og savner i et forhold, og bare lar det skure og gå, skubbe uro, savn og vanskelige følelser under teppet, hvilket forhold har man egentlig da? Anonymkode: c9a05...0a1 Prøv å synge på en annen sang og se om han vil synge på samme, men ikke dra klagesangen. Endret 21. august 2024 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #30 Del Skrevet 21. august 2024 Lawyam skrev (9 timer siden): Prøv å synge på en annen sang og se om han vil synge på samme, men ikke dra klagesangen. Jeg leste svaret ditt før du endret det, men rakk ikke svare. Jeg skjønner hva du mener, jeg vil ikke klage, og som sagt, så klager jeg ikke til han, men jeg klager inni mitt eget hode. Jeg syns jo at en kjærest må kunne gi mer enn som så, jeg har selv veldig mye å gi, føler jeg, og prøver mitt beste for at han skal føle seg sett og elsket. Man må jo kunne snakke om dette på et vis? Man må vel kunne fortelle hverandre hva man føler man trenger mer av i forholdet, samtidig som man forteller hva som er bra? Er det ikke sånn man vokser og skaper større nærhet? Anonymkode: c9a05...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 21. august 2024 #31 Del Skrevet 21. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg leste svaret ditt før du endret det, men rakk ikke svare. Jeg skjønner hva du mener, jeg vil ikke klage, og som sagt, så klager jeg ikke til han, men jeg klager inni mitt eget hode. Jeg syns jo at en kjærest må kunne gi mer enn som så, jeg har selv veldig mye å gi, føler jeg, og prøver mitt beste for at han skal føle seg sett og elsket. Man må jo kunne snakke om dette på et vis? Man må vel kunne fortelle hverandre hva man føler man trenger mer av i forholdet, samtidig som man forteller hva som er bra? Er det ikke sånn man vokser og skaper større nærhet? Anonymkode: c9a05...0a1 Ja, som en ønsketenkning, men realiteten er nå helst at vi får det vi godtar og at om du ikke er fornøyd må du gjøre noe med det. Om klagingen er i ditt eget hode så er det likevel en plate som surrer rundt i form av klagesang konstant som ikke gjør nytte, men skade også for deg - og det vil komme ut i en eller annen form at du ikke er fornøyd, så tving deg til å nynne på en mer munter melodi, det gjør at du føler deg bedre og det kan påvirke forholdet positivt. Trekk opp gardinene og slipp inn litt lys. Endret 21. august 2024 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #32 Del Skrevet 21. august 2024 Lawyam skrev (51 minutter siden): Ja, som en ønsketenkning, men realiteten er nå helst at vi får det vi godtar og at om du ikke er fornøyd må du gjøre noe med det. Om klagingen er i ditt eget hode så er det likevel en plate som surrer rundt i form av klagesang konstant som ikke gjør nytte, men skade også for deg - og det vil komme ut i en eller annen form at du ikke er fornøyd, så tving deg til å nynne på en mer munter melodi, det gjør at du føler deg bedre og det kan påvirke forholdet positivt. Trekk opp gardinene og slipp inn litt lys. Jeg skal prøve å gjøre som du sier, det kan iallefall hjelpe litt her og nå. Er bare redd for at jeg da skubber følelser under teppet. Erfaringsmessig ellers i livet, er ikke det en bra ting for hverken den fysiske eller psykiske helsen. Enig i at denne gnagingen er til skade for meg selv, tror ikke han merker noe av det, enda iallefall. Anonymkode: c9a05...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 21. august 2024 #33 Del Skrevet 21. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg skal prøve å gjøre som du sier, det kan iallefall hjelpe litt her og nå. Er bare redd for at jeg da skubber følelser under teppet. Erfaringsmessig ellers i livet, er ikke det en bra ting for hverken den fysiske eller psykiske helsen. Enig i at denne gnagingen er til skade for meg selv, tror ikke han merker noe av det, enda iallefall. Anonymkode: c9a05...0a1 Selvfølgelig merker han det, ubevisst. Han vil hvertfall merke om du synger en ny sang. Han er sikkert lei av samme han også, og selv om man ikke tenker over det så merker man jo det når gladsangen kommer hvertfall. Får lyst å svinge seg med. Ikke grave seg ned sammen med... kan du ikke bare erklære sørgetiden for over? Det er et valg! Erfaringsmessig når du tygger det du kan på samme matbit blir du ikke mett. Endret 21. august 2024 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå