Gå til innhold

Hvordan komme over en kompis?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heln skrev (17 timer siden):

Har det helt likt, bare at vennen min er i et forhold og vi har sex jevnlig. Men han er min beste venn, uten han i hverdagen hadde det blitt stille og trist. Jeg er bare så latterlig forelska i fyren. Vet han er det i meg og, vi bare lever veldig forskjellige liv så han vil ikke noe mer. Har ingen gode råd til deg, men hengwr i tråden for å se etter noen selv🙈

Vil du virkelig ha en mann som har null problem med å være utro mot kjæresten? Jeg hadde ikke hatt en sånn person som venn en gang.🤢 Finnes ingen unnskyldninger for sånt!

Anonymkode: 4890c...06c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det hadde vært helt greit, jeg er ikke så interessert i et forhold jeg heller 😄 Jeg har et barn, ikke interessert i å flytte sammen med noen, mer enn nok å holde på med, særlig på grunn av den hobbyen vi har til felles, osv. Å bare ha ham som en venn jeg kunne hatt litt romantiske opplevelser med, samt sex, hadde vært mer enn nok. I hvert fall der jeg er i livet akkurat nå 😊

Anonymkode: eb06e...005

Jeg tror du lyver for deg selv. Smuler er ikke ok. 

Anonymkode: 7ba81...ea5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror du lyver for deg selv. Smuler er ikke ok. 

Anonymkode: 7ba81...ea5

Jeg skjønner hva du tenker. Men jeg har slitt med depresjon i mange år (nærmere 20) der jeg har latt meg selv blitt brukt og mishandlet mye av menn. Jeg har endelig blitt frisk og kjenner at jeg ikke trenger å "miste" meg selv til en mann igjen, men fokusere mest på meg selv og barnet mitt. Men samtidig savner jeg jo sex og litt romantikk i hverdagen. Men for all del, kan være det ikke hadde vært nok i det lange løp, det vet jeg ikke akkurat nå 😊

Anonymkode: eb06e...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vil du virkelig ha en mann som har null problem med å være utro mot kjæresten? Jeg hadde ikke hatt en sånn person som venn en gang.🤢 Finnes ingen unnskyldninger for sånt!

Anonymkode: 4890c...06c

Nei jeg vil jo ikke EGENTLIG være kjæreste med han, utifra for en elendig kjæreste han har vært med hu og flere. Men følelsene mine får jeg ikke bort likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men faen, bli fuckfriends da?

Anonymkode: 4ad36...fe7

Tror problemet til TS er at hun ikke ønsker å dele ham med flere, som jo er forståelig om hun er hodestups forelsket i ham - om hun tar til takke med det hadde hun nok opplevd 20% glede og 80% sorg - kontra nå som hun opplever 90% glede. 

Men TS, har du spurt om han ønsker et ff forhold hvor dere er ekslusive? Du skriver at han dater av og til for sex og selskap - kanskje han er villig til å være ekslusiv med deg? Om du er hans bestevenn, så er det jo helt klart at han anser deg som en veldig god venn han ikke ønsker å miste. Om han ønsker total frihet til å ha sex med hvem han vil når han vil, så må du nesten prøve å trekke deg litt unna - kanskje få deg en ekstra hobby? Kanskje prøve å finne en ny venn som du kan bruke tiden med? Du blir jo lett opphengt i han om han er den enste kilden til vennskap utenom kolleger. Var dere venner lenge før disse følelsene oppstod? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...