Gå til innhold

tenner mindre på dama, vært sammen i ca ett år

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Tantemor skrev (Akkurat nå):

Jeg tror man kan tenne på ulike kropper. Jeg møtte kjæresten min da jeg var 43 år, er overvektig og dvask i forhold til spretne kropper som blir beskrevet her. Men han tenner garantert på meg. Han får reisning av meg både med og uten klær, og jeg ser begjæret lyse i øynene når jeg kler av meg. Han tenner altså garantert på meg. 

Jeg skjønner imidlertid at han OGSÅ kan tenne på andre kropper. Helt normalt. 

Ja, men nå skrev jeg om hva flertallet sannsynligvis tenner på. Tror jeg traff spikeren godt der, på hodet.

Anonymkode: ad6ef...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svaret er enkelt og greit at du ikke har de rette følelsene for henne. Hvis man er forelska eller elsker noen, så er man også kåt på dem.

Ėn ting er hvis man er i en dyp dal og det er masse konflikt eller dårlig stemning eller taushet etter mange år sammen, da kan man prøve å jobbe seg ut av sånt.

Men å tenke sånn etter ett år? Nei, da er det ikke liv laga. Hvis du var forelska i og/eller elsket henne på en romantisk måte så hadde du tent på henne uansett, med mindre du er aseksuell. Det er sannheten. Kroppen hennes er ikke problemet, følelsene dine er.

Anonymkode: c93bb...c05

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De voksne mennene som sier det sier det fordi det er det mest samfunnsmessig "akseptable" og sosialt aksepterte å si. Det scorer også poeng hos dere damer. Det er av en eller annen grunn helt fyfy å innrømme at man foretrekker seksuelt og fysisk attraktive kvinner (jenter). 

Hva vi finner attraktivt varierer svært lite rent biologisk. Rent parringsmessig tiltrekkes vi av så seksuelt attraktive mennesker som mulig. Men siden ikke alle har tilgang på disse må man selektere etter andre kriterier etterhvert. 

Anonymkode: 3ff39...441

Foretrekker man jenter, så er man enten hebefil eller pedofil. Voksne mennesker av hunkjønn heter damer/kvinner.

Anonymkode: 4bfa3...b1c

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier jo ikke at han mangler følelser for henne. Han sier at han tiltrekkes seksuelt til fysisk attraktive jenter. Det er helt normalt. Klarer du ikke forstå forskjellen?

Men da får han finne seg ei fysisk attraktiv dame (ikke jente!) Han var valgt en dame som har født to barn. Det er ikke slik at hun forandret seg etter at de ble sammen.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, men nå skrev jeg om hva flertallet sannsynligvis tenner på. Tror jeg traff spikeren godt der, på hodet.

Men da får dette flertallet enten være single eller finne seg slike unge, pene damer. Slutt å ta til takke med damer dere ikke liker, og ødelegge livet deres. Vær single hvis dere er for lite attraktive til å dra unge, pene jenter.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så vanlig å gå rundt å tenne på partneren sin vel. Tre ukers tenning får man si seg fornøyd med. Det er vel uansett greiere å bare ordner seg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nja, dette stemmer jo ikke helt du. Det menn synes er seksuelt attraktivt endrer seg med alder og epoken man lever i, sterkt påvirket og styrt av media. Tro det eller ei du, men hvert tiår har sin egen definisjon på sexy og tiltrekkende, alt styrt av media. 

Menneskeheten har ikke sex først og fremst for å ha sex. Vi har sex for å formere oss og føre menneskeheten videre. Ikke bare det, vi er programmert til å utvikle oss gjennom genmatch. Så ikke bare skal vi skape et menneske som er en bedre versjon enn det som var, men mannen må også velge en kvinne som rent praktisk egner seg til svangerskap og fødsel, og ikke minst amming og omsorg. 

Kroppen din med alle sine sanser vet om en kvinne er lurt å parre seg med eller ikke. Utseendet som stram hud, falske vipper, falsk brunfarge, falske negler, sprettrumpe er ikke attributene biologien vår ser etter. Det er mediaskapt. 

Spol 20 år tilbake i tid og det du i dag kaller sexy hadde hørt bedre hjemme i et cirkusshow.

Det man finner attraktivt er subjektivt og det du refererer til er direkte usant.

Anonymkode: 6a0e1...9be

Dette er bare pisspreik, hva man finner attraktivt er universelt hos begge kjønn og styres av våre biologi. Vi ønsker å få barn med sunne gener og ser etter en partner som signaliserer dette(både fysisk og psykisk)Forskning har bekreftet dette for lenge lenge siden. Vi ser feks mye etter symmetri, siden det er tegn på gode gener, blant andre fysiske attributter( høyde, muskler og testo nivå hos menn og timeglass figur hos kvinner osv osv)

Du blander kultur og mote med biologi du!

Anonymkode: ccb6c...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

De voksne mennene som sier det sier det fordi det er det mest samfunnsmessig "akseptable" og sosialt aksepterte å si. Det scorer også poeng hos dere damer. Det er av en eller annen grunn helt fyfy å innrømme at man foretrekker seksuelt og fysisk attraktive kvinner (jenter). 

Hva vi finner attraktivt varierer svært lite rent biologisk. Rent parringsmessig tiltrekkes vi av så seksuelt attraktive mennesker som mulig. Men siden ikke alle har tilgang på disse må man selektere etter andre kriterier etterhvert. 

Jeg er mann. Jeg har venner av alle slag. Noen er veldig opptatt av at alt skal være perfekt som en retusjert instamodell, men de fleste finner voksne damer med skavanker sexy og tiltalende. Meg selv inkludert. Handler ikke om å score noen samfunnspoeng. Det er realiteten. 

Hvis jeg skal sortere kompisene mine ut fra seksuelle preferanser så er det ofte litt enkle menn som er ekstremt visuelle eller har høye krav til utseendet. 

Som mann er jeg lei av at noen menn skal snakke for alle menn. Dere kan jo snakke for dere selv, så kan vi andre snakke gor oss selv. 

Anonymkode: eb459...9f9

• Hjerte 2
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Svaret er enkelt og greit at du ikke har de rette følelsene for henne. Hvis man er forelska eller elsker noen, så er man også kåt på dem.

Ėn ting er hvis man er i en dyp dal og det er masse konflikt eller dårlig stemning eller taushet etter mange år sammen, da kan man prøve å jobbe seg ut av sånt.

Men å tenke sånn etter ett år? Nei, da er det ikke liv laga. Hvis du var forelska i og/eller elsket henne på en romantisk måte så hadde du tent på henne uansett, med mindre du er aseksuell. Det er sannheten. Kroppen hennes er ikke problemet, følelsene dine er.

Anonymkode: c93bb...c05

Men jeg tenner jo på henne, men savnet etter en mer spretten kvinnekropp kommer ofte "innom". Nettopp det som plager meg så, at jeg ikke er fornøyd nok, siden jeg er så glad i henne. Skjønner? Tanken på at jeg "aldri" igjen skal ha sex med en annen kvinne, som ikke har "mamma" kropp.

Leser jo også om kvinner her inne sier de er så glad i mann sin, men ikke tenner på han mer. Men antar da at de har vært sammen i mer en ett år, så er vel mer normalt  at man mister tenninga etter lang tid sammen

ts

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker man jenter, så er man enten hebefil eller pedofil. Voksne mennesker av hunkjønn heter damer/kvinner.

Ja, det der er underlig. De som pleaser menn med barnestemmer uten former, hva er det der???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dette er bare pisspreik, hva man finner attraktivt er universelt hos begge kjønn og styres av våre biologi. Vi ønsker å få barn med sunne gener og ser etter en partner som signaliserer dette(både fysisk og psykisk)Forskning har bekreftet dette for lenge lenge siden. Vi ser feks mye etter symmetri, siden det er tegn på gode gener, blant andre fysiske attributter( høyde, muskler og testo nivå hos menn og timeglass figur hos kvinner osv osv)

Men det noen menn mener er idealkvinnen er langt fra hva vi biologisk har blitt tiltrukket av. Ab som du siterer har helt rett. Vi kan ikke tenne på tilgjorte kropper og skylde på biologi. Det blir for dumt. At vi tenner på sunne kropper er en annen sak. Selv om kona mi har merker etter å ha fått barn, så har hun en sunn kropp. 

Strekkmerker eller mindre elastisk hud vitner ikke til en usunn kropp. 

Jeg for min del har alltid fått avsmak av kvinner som gjør mye med utseendet sitt. Falske vipper, silikon, mye sminke og slike ting er avtennende. Både på grunn av hvordan det ser ut og for at det for meg vitner til helt feil verdier. Jeg falt for min eks på grunn av humoren og kjemien vi hadde, men mistet interessen på grunn av hennes utseendefokus. Kunne ikke gå på butikken uten å bruke en halvtime foran speilet. Brukte mye penger på sminke, frisør, botox, negler og klær. Helt pyton. Gi meg heller en komfortabel dame med strekkmerker fremfor det. 

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Men jeg tenner jo på henne, men savnet etter en mer spretten kvinnekropp kommer ofte "innom". Nettopp det som plager meg så, at jeg ikke er fornøyd nok, siden jeg er så glad i henne. Skjønner? Tanken på at jeg "aldri" igjen skal ha sex med en annen kvinne, som ikke har "mamma" kropp.

Leser jo også om kvinner her inne sier de er så glad i mann sin, men ikke tenner på han mer. Men antar da at de har vært sammen i mer en ett år, så er vel mer normalt  at man mister tenninga etter lang tid sammen

ts

Du må bare komme deg ut av forholdet. Dette er ikke noe for deg. Jeg tror ikke du er glad i henne, jeg tror du er glad for det hun gir deg, men at du ikke anser henne som god nok for deg.

Anonymkode: cf123...26e

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg tror noen mennesker bare ikke er ment for forhold, og det er de som ikke klarer å synkronisere ungdommelige drømmer med voksenlivet.

Jeg, kvinne 54, føler instinktivt størst tiltrekning til menn under 25, men det dukker aldri opp i hodet mitt fordi jeg vet jeg hadde kjeda meg med mann på 23, og i tillegg gjort både ham og meg ulykkelige. Derfor skrur jeg av tanken (null problem) og overfører begjæret mitt til mann 52 (også kjent som ektemann).

Anonymkode: 814b6...8df

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Dere gjør jo ikke det. Syltynne jenter skriker ikke akkurat fruktbarhet. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.8.2024 den 18.49):

Først vill jeg si at jeg er glad i dama og vi har det stort sett fint sammen, men har merket at min tenning på henne fysisk har blitt redusert med tiden. Hun har to barn fra føra og det syntes jo på kroppen og hun er også litt usikker på seg selv på grunn av dette. Må si jeg oftere en før drømmer om en litt mer sikker på seg selv, "spretten" dame som ikke har en mamma kropp som har spor etter to fødsler. Og si dette her inne er vel som å "banne  i kirka" antar jeg,  men kan ikke noe for at det er slik jeg innimellom føler og sannheten er jo at vi menn er veldig visuelle og verdsetter fysisk skjønnhet mye.

Er dette et veldig dårlig tegn, eller er det normalt at tenningen på partner kan varierer litt, selv etter bare ett år? Enig at det hadde vært noe annet hvis det var mine barn hun hadde født, men det er det jo ikke som dere sikkert forstår.

Får sikkert mye hets nå, men det får nå bare være, gjør meg ingenting.

Ja dette er et dårlig tegn, for dere begge. Hun fortjener bedre.

Anonymkode: 11a20...15c

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Flertallet tenner ganske jevnlig om de er på en øde øy og ikke har noen av det andre kjønnet tilgjengelig. 

De fleste ville blitt jevnlig kåte og hatt behov for seksuell tilfredsstillelse om de så levde i en verden der de aldri hadde sett noen av det motsatte kjønn. 

Noen trenger imidlertid at partner må se slik og sånn ut og være så og så ung og perfekt (eller at en partner MÅ utføre nøyaktig slik og sånn av snevre handlinger) for at de klarer å tenne og prestere skikkelig. Dette er IKKE flertallet! Dette er dem som har for svak libido til at den klarer å fungere på normale vilkår, av seg selv, uten spesiell hjelp. 

Det snåle med slike mennesker som ikke har en selvgående seksualitet er at de tenderer til å tro at andres seksualitet fungerer like hjelpeløst, og finner bekreftelse i dette at folk selvfølgelig foretrekker en partner de finner veldig seksuelt attraktive. 

Det et stor stor forskjell på å foretrekke noe og å ikke klare å fungere uten noe. Det er ikke i nærheten av å være det samme. 

• Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

ts

Hva legger du i mamma kropp? En hvilken som helst kvinnekropp som har båret frem barn? Eller er det spesielle trekk?

Anonymkode: 8e34c...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De du har vært sammen før, har de vært spretne, slanke, tynne, veltrente? 
Vet noe skjer med kroppen ifm svangerskap og fødsel, men det er jo faktisk overraskende mange spretne og slanke damer i 30-40 årene med barn, som ser langt bedre ut enn en del i 20-40 årene

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva legger du i mamma kropp? En hvilken som helst kvinnekropp som har båret frem barn? Eller er det spesielle trekk?

love hantels, strekk merker, slapp mage og pupper som viser preg av amming.  Hun er ikke overvektig, men har disse trekkene. Noen kvinner er flinke til å trene bort dette etter graviditet og noen takler vel en graviditet bedre en andre. Alder spiller nok inne her også

Merkelig at kvinner her inne ikke forstår seg helt på hva menn generelt tiltrekkes av fysisk, egentlig litt skremmende. Men der er jo en annen diskusjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

love hantels, strekk merker, slapp mage og pupper som viser preg av amming.  Hun er ikke overvektig, men har disse trekkene. Noen kvinner er flinke til å trene bort dette etter graviditet og noen takler vel en graviditet bedre en andre. Alder spiller nok inne her også

Merkelig at kvinner her inne ikke forstår seg helt på hva menn generelt tiltrekkes av fysisk, egentlig litt skremmende. Men der er jo en annen diskusjon. 

Du kan ikke snakke for menn generelt, kun deg selv. 

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...