Gå til innhold

tenner mindre på dama, vært sammen i ca ett år

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Feil, jeg er interessert i henne og glad i henne, men savner litt mer variasjon i sexen og kanskje blitt litt lei. Håper det er en fase som går over, for ønsker ikke ofte det vi har bare for at jeg har andre "seksuelle fantasier" osv.

Anonymkode: ccb6c...375

Men dette handler jo ikke om kroppen hennes som du først skriver i hi.

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Må si jeg oftere en før drømmer om en litt mer sikker på seg selv, "spretten" dame som ikke har en mamma kropp som har spor etter to fødsler. 

Hva med å snakke med henne om disse seksuelle fantasiene da? Eller innebærer de flat mage og små bryster?

Anonymkode: cf123...26e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du elsker henne nok ikke. Du tok et praktisk og greit valg angående tilgjengelig kvinne, men har ikke ekte og oppriktig kjærlighet til henne. Hun er nok bare behagelig for deg rent praktisk og sosialt, og du har gode nok følelser for henne angående hvordan hun er som kvinne, menneske og partner, og lignende, men ekte kjærlighet er det nok ikke. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

men har merket at min tenning på henne fysisk har blitt redusert med tiden. 

Enig at det hadde vært noe annet hvis det var mine barn hun hadde født, men det er det jo ikke som dere sikkert forstår.

Så om det var dine barn så hadde tenningen vært annerledes?

Anonymkode: b7272...c6e

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke de rette følelsene for henne,ærlig sak. End forholdet, men du sier selvsagt ikke noe om kroppen hennes. Jeg selv kunne heller ikke vært sammen med en mann som ikke tok vare på kroppen sin, er i 40 årene og de fleste menn på min alder har mage og dvaske kropper, og de gidder ikke å trene. Takk,men nei takk

Anonymkode: ed48a...43d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har ikke de rette følelsene for henne,ærlig sak. End forholdet, men du sier selvsagt ikke noe om kroppen hennes. Jeg selv kunne heller ikke vært sammen med en mann som ikke tok vare på kroppen sin, er i 40 årene og de fleste menn på min alder har mage og dvaske kropper, og de gidder ikke å trene. Takk,men nei takk

Jeg trener og spiser sunt, er slank. Men magen er ødelagt av 4 svangerskap. Det samme er puppene. Man kan ikke trene eller spise seg til mer elastisk hud og mer spretne pupper.

Anonymkode: 4bfa3...b1c

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 hours ago, AnonymBruker said:

Helt greit at vi er visuelle, men hva vi finner attraktivt kan jo variere. Du kan heller skrive «jeg er veldig visuell og finnes spretne damer mest attraktive». De fleste voksne menn jeg har snakket med tenner på voksne damer med spor etter å ha fått barn. 

Anonymkode: eb459...9f9

De voksne mennene som sier det sier det fordi det er det mest samfunnsmessig "akseptable" og sosialt aksepterte å si. Det scorer også poeng hos dere damer. Det er av en eller annen grunn helt fyfy å innrømme at man foretrekker seksuelt og fysisk attraktive kvinner (jenter). 

Hva vi finner attraktivt varierer svært lite rent biologisk. Rent parringsmessig tiltrekkes vi av så seksuelt attraktive mennesker som mulig. Men siden ikke alle har tilgang på disse må man selektere etter andre kriterier etterhvert. 

Anonymkode: 3ff39...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker said:

Han sier jo ikke at han mangler følelser for henne. Han sier at han tiltrekkes seksuelt til fysisk attraktive jenter. Det er helt normalt. Klarer du ikke forstå forskjellen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du oppdra andres barn, og ikke ha egne?

Anonymkode: faa95...3bc

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

De voksne mennene som sier det sier det fordi det er det mest samfunnsmessig "akseptable" og sosialt aksepterte å si. Det scorer også poeng hos dere damer. Det er av en eller annen grunn helt fyfy å innrømme at man foretrekker seksuelt og fysisk attraktive kvinner (jenter). 

Hva vi finner attraktivt varierer svært lite rent biologisk. Rent parringsmessig tiltrekkes vi av så seksuelt attraktive mennesker som mulig. Men siden ikke alle har tilgang på disse må man selektere etter andre kriterier etterhvert. 

Det er ikke særlig sosialt akseptabelt å vedkjenne at man er en primitiv mann som vektlegger sex over annet og ikke klarer å få pikken opp uten visuelle hjelpemidler nei. Man innrømmer jo ved det svært så personlige ting som andre folk så absolutt ikke er interessert i å vite om deg. 1. At sex er hva man vekter høyest angående kvinner (og man gir kvinner verdi ut fra pikken). 2. At man har så lite sexdrive og selvgående seksualitet at den ikke fungerer bra uten "dop". 

Personlig må jeg si at jeg flirer litt av menn som deg hver gang jeg leser påstander som dine, for du og dere som skriver slik virker fullstendig blind for hva dere da indirekte blottstiller fullstendig. En så sårbar og svak libido at den ikke klarer å fungere på egenhånd. 

Alle foretrekker seksuelle aktiviteter med mennesker de finner attraktive. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 6
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

nei, hvordan det?

Anonymkode: ccb6c...375

Bare lurte 😅 kanskje du er kjæresten min? Håper ikke det da 😆

Anonymkode: 8e34c...ddf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Nja, dette stemmer jo ikke helt du. Det menn synes er seksuelt attraktivt endrer seg med alder og epoken man lever i, sterkt påvirket og styrt av media. Tro det eller ei du, men hvert tiår har sin egen definisjon på sexy og tiltrekkende, alt styrt av media. 

Menneskeheten har ikke sex først og fremst for å ha sex. Vi har sex for å formere oss og føre menneskeheten videre. Ikke bare det, vi er programmert til å utvikle oss gjennom genmatch. Så ikke bare skal vi skape et menneske som er en bedre versjon enn det som var, men mannen må også velge en kvinne som rent praktisk egner seg til svangerskap og fødsel, og ikke minst amming og omsorg. 

Kroppen din med alle sine sanser vet om en kvinne er lurt å parre seg med eller ikke. Utseendet som stram hud, falske vipper, falsk brunfarge, falske negler, sprettrumpe er ikke attributene biologien vår ser etter. Det er mediaskapt. 

Spol 20 år tilbake i tid og det du i dag kaller sexy hadde hørt bedre hjemme i et cirkusshow.

Det man finner attraktivt er subjektivt og det du refererer til er direkte usant.

Anonymkode: 6a0e1...9be

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

De fleste voksne menn jeg har snakket med tenner på voksne damer med spor etter å ha fått barn. 

Anonymkode: eb459...9f9

Den tror jeg ikke noe på, svaret du har fått der har ikke noe med hva de egentlig tenner på.

De fleste voksne menn tenner på noen som er endel yngre og fit i kroppen, sånn er det bare. Punktum

Anonymkode: ad6ef...e85

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Den tror jeg ikke noe på, svaret du har fått der har ikke noe med hva de egentlig tenner på.

De fleste voksne menn tenner på noen som er endel yngre og fit i kroppen, sånn er det bare. Punktum

Tror du har veldig rett i det siste der, men de fleste voksne menn klarer å få opp pikken når de skal ha sex med dama si som de er glad i likevel

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

men de fleste voksne menn klarer å få opp pikken når de skal ha sex med dama si som de er glad i likevel

Det tror jeg også, altså over 50% av menn i forhold. Om man sier 50,01%...så er jo det flertallet. Så vil være mange som ikke tenner på sin partner etter noen år, kropp og utseendet kan endres mye gjennom årene. Fødsel kan også endre kroppen totalt, så er mange ting som spiller inn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det tror jeg også, altså over 50% av menn i forhold. Om man sier 50,01%...så er jo det flertallet. Så vil være mange som ikke tenner på sin partner etter noen år, kropp og utseendet kan endres mye gjennom årene. Fødsel kan også endre kroppen totalt, så er mange ting som spiller inn her.

Absolutt! Selv om jeg tror tallet for de som tenner på partner eller klarer å få pikken opp tross barnefødsler er over 50.01 %

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Absolutt! Selv om jeg tror tallet for de som tenner på partner eller klarer å få pikken opp tross barnefødsler er over 50.01 %

Ja, men når noen sier flertallet så tenker jeg over 50% :) Bare for å pirke kom jeg med eksempel på 50,01% som faktisk er flertallet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at dette går begge veier? At hun også finner deg mindre tiltrekkende enn i starten? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, men når noen sier flertallet så tenker jeg over 50% :) Bare for å pirke kom jeg med eksempel på 50,01% som faktisk er flertallet...

Skjønte det! Jeg har ingen statistikk på det heller, bare tror det er høyere. Og likevel, ved 50.01 %, så er det likevel vanligere å få opp pikken enn ikke å gjøre det. Og det er jo ikke verst bare det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg tror man kan tenne på ulike kropper. Jeg møtte kjæresten min da jeg var 43 år, er overvektig og dvask i forhold til spretne kropper som blir beskrevet her. Men han tenner garantert på meg. Han får reisning av meg både med og uten klær, og jeg ser begjæret lyse i øynene når jeg kler av meg. Han tenner altså garantert på meg. 

Jeg skjønner imidlertid at han OGSÅ kan tenne på andre kropper. Helt normalt. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...