Gå til innhold

tenner mindre på dama, vært sammen i ca ett år

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Først vill jeg si at jeg er glad i dama og vi har det stort sett fint sammen, men har merket at min tenning på henne fysisk har blitt redusert med tiden. Hun har to barn fra føra og det syntes jo på kroppen og hun er også litt usikker på seg selv på grunn av dette. Må si jeg oftere en før drømmer om en litt mer sikker på seg selv, "spretten" dame som ikke har en mamma kropp som har spor etter to fødsler. Og si dette her inne er vel som å "banne  i kirka" antar jeg,  men kan ikke noe for at det er slik jeg innimellom føler og sannheten er jo at vi menn er veldig visuelle og verdsetter fysisk skjønnhet mye.

Er dette et veldig dårlig tegn, eller er det normalt at tenningen på partner kan varierer litt, selv etter bare ett år? Enig at det hadde vært noe annet hvis det var mine barn hun hadde født, men det er det jo ikke som dere sikkert forstår.

Får sikkert mye hets nå, men det får nå bare være, gjør meg ingenting.

Anonymkode: ccb6c...375

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

sannheten er jo at vi menn er veldig visuelle og verdsetter fysisk skjønnhet mye.

Helt greit at vi er visuelle, men hva vi finner attraktivt kan jo variere. Du kan heller skrive «jeg er veldig visuell og finnes spretne damer mest attraktive». De fleste voksne menn jeg har snakket med tenner på voksne damer med spor etter å ha fått barn. 

Anonymkode: eb459...9f9

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel ikke interessert i henne lenger.. fått den sexen du ville. Hun har neppe endret seg så mye kroppsmessig i løpet av det året. 

• Liker 10
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (41 minutter siden):

Du er vel ikke interessert i henne lenger.. fått den sexen du ville. Hun har neppe endret seg så mye kroppsmessig i løpet av det året. 

Feil, jeg er interessert i henne og glad i henne, men savner litt mer variasjon i sexen og kanskje blitt litt lei. Håper det er en fase som går over, for ønsker ikke ofte det vi har bare for at jeg har andre "seksuelle fantasier" osv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du barn selv?

Anonymkode: 8e34c...ddf

nei, hvordan det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Feil, jeg er interessert i henne og glad i henne, men savner litt mer variasjon i sexen og kanskje blitt litt lei. Håper det er en fase som går over, for ønsker ikke ofte det vi har bare for at jeg har andre "seksuelle fantasier" osv.

Tror det er ganske normalt at sex faller mer ut og ikke blir like gøy som i starten når man har vært sammen en stund. Hva kan DU gjøre for å gjøre dette gøyere, og mer spennende for begge parter? Dette går på kommunikasjon.

Ja, at du finner mer spretne damer mer attraktivt er greit. Men husk 2 barn gjør mye med en kropp, du må jo hjelpe å bygge ho litt opp selv også.

Anonymkode: c9f6c...955

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan dere ikke sprite opp sexlivet ?

Alle har en død periode. Og alle har fantasier. 
Men kommunikasjon er nøkkelen her. 

Anonymkode: 81e4a...9f1

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager valgte du å bli sammen med denne dama da? Du visste jo at hun hadde barn fra tidligere forhold. Nå sitter du å sutrer over at det ikke er dine barn og blabla. Er du sammen med henne fordi du kanskje vet innerst inne at du ikke for noe bedre? Tviler på at du ser perfekt ut selv..

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miSs. skrev (27 minutter siden):

Hvorfor i alle dager valgte du å bli sammen med denne dama da? Du visste jo at hun hadde barn fra tidligere forhold. Nå sitter du å sutrer over at det ikke er dine barn og blabla. Er du sammen med henne fordi du kanskje vet innerst inne at du ikke for noe bedre? Tviler på at du ser perfekt ut selv..

Fordi det er mer som skal klaffe en kun det fysiske, men jeg visste at dette også kunne skjer. Jeg tok en sjanse og som sagt, vi har det veldig fint sammen ellers og ønsker ikke å ofre det for å kanskje få ei mer "spretten" dame til sengs. Men bare synd jeg føler det sånn, vanskelig å styre dette selv.

Om jeg ser bra ut selv? Det er jo vanskelig å svare på, men sånn generelt så er jeg godt trent og vandt til å få oppmerksomhet av motsatte kjønn, men er absolutt ikke noe stor sjarmør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantasier om spretne kropper og diverse andre atributer er vanlig. Tror de fleste i verden er skyldig i å fantasere om noe partner ikke har, det gjelder nok kjæresten din også.

Men at du tenner mindre på henne og koder deg av sexen er jo et problem. Kanskje du bør snakke med henne om det? For det at hun er usikker kan påvirke deg og det at du ønsker noe annet kan påvirke henne, så det blir muligens en ond sirkel.

Anonymkode: ee955...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fantasier om spretne kropper og diverse andre atributer er vanlig. Tror de fleste i verden er skyldig i å fantasere om noe partner ikke har, det gjelder nok kjæresten din også.

Men at du tenner mindre på henne og koder deg av sexen er jo et problem. Kanskje du bør snakke med henne om det? For det at hun er usikker kan påvirke deg og det at du ønsker noe annet kan påvirke henne, så det blir muligens en ond sirkel.

Men ike fortell henne om spretenheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker umiddelbart at dette ikke er rette kvinnen for deg.

Jeg har vært sammen med menn som har vidt forskjellig utseende. Og det er følelsene mine for dem som definerer hvordan jeg ser på de. Når jeg elsker noen blir vedkommende vakker i mine øyne uansett hvordan de ser ut.

Kjæresten min nå er den eldste jeg har vært sammen med, men han er også den mest "mannete" med det jeg objektivt sett synes er deilige mannlige attributter. Han er trent og har perfekt (!!!) brystkasse, skuldre, armer og rygg. Han har noen kg ekstra på kroppen som gjør ham rundere enn de sykt trente jeg har vært med før, men dette kombinert med at han er blond og har perfekt skjegg og kroppshår gjør at jeg tenner noe helt vilt på han. Selv om flere av mine tidligere samboere var yngre og mer dagens "perfekt ".

Fra naturen sin side har ikke kjæresten den mest spretne rumpa, og bruker heller ikke nevneverdig tid på å trene den, men det spiller ingen rolle og jeg bryr meg katten om det. Han har begynt å bli tynn i håret også 😅 for ikke å glemme det..

Jeg tror at om følelsene dine for denne kvinnen var riktig hadde du syntes hun var vakker, sexy og deilig uansett. 

Tidsmessig er du akkurat i fasen der forelskelsen gir seg og man finner ut om det har utviklet seg til kjærlighet. 

Jeg tipper at det ikke har skjedd her, og du leter etter årsaker til at noe kjennes annerledes ut inni deg.

Det er en ærlig sak det..

Anonymkode: 6a0e1...9be

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Men ike fortell henne om spretenheten!

Han bør absolutt si det for hun fortjener en som er ærlig og ikke later som. 

Anonymkode: 81fe3...31a

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Først vill jeg si at jeg er glad i dama og vi har det stort sett fint sammen, men har merket at min tenning på henne fysisk har blitt redusert med tiden. Hun har to barn fra føra og det syntes jo på kroppen og hun er også litt usikker på seg selv på grunn av dette. Må si jeg oftere en før drømmer om en litt mer sikker på seg selv, "spretten" dame som ikke har en mamma kropp som har spor etter to fødsler. Og si dette her inne er vel som å "banne  i kirka" antar jeg,  men kan ikke noe for at det er slik jeg innimellom føler og sannheten er jo at vi menn er veldig visuelle og verdsetter fysisk skjønnhet mye.

Er dette et veldig dårlig tegn, eller er det normalt at tenningen på partner kan varierer litt, selv etter bare ett år? Enig at det hadde vært noe annet hvis det var mine barn hun hadde født, men det er det jo ikke som dere sikkert forstår.

Får sikkert mye hets nå, men det får nå bare være, gjør meg ingenting.

Du har gjort den feilen mange menn gjør - blir sammen med uattraktive damer av praktiske årsaker. Jeg har selv vært sammen med to slike menn. De drømmer om én type damer, men de har enten for mange partnere fra før, noen personlighesskavanker, eller mennene har ikke sjanse på dem. Du har antageligvis ikke sjanse på en dame med perfekt kropp. 

La dama gå og finne en mann som liker HENNE og tenner på HENNE. En som ikke har tatt til takke med henne i mangel på noe bedre.

Anonymkode: 4bfa3...b1c

• Liker 13
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du er glad i henne som menneske/venn. Du elsker henne ikke. For da hadde du ikke ansett kroppen hennes som lite fin.

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Tror det er ganske normalt at sex faller mer ut og ikke blir like gøy som i starten når man har vært sammen en stund. Hva kan DU gjøre for å gjøre dette gøyere, og mer spennende for begge parter? Dette går på kommunikasjon.

Ja, at du finner mer spretne damer mer attraktivt er greit. Men husk 2 barn gjør mye med en kropp, du må jo hjelpe å bygge ho litt opp selv også.

Anonymkode: c9f6c...955

ETT ÅR er ikke "en stund". Altfor tidlig å miste interessen. Men mange menn har helt syke krav til utseendet på dama, og går lei når den første forelskelsen legger seg.

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Fordi det er mer som skal klaffe en kun det fysiske, men jeg visste at dette også kunne skjer. Jeg tok en sjanse og som sagt, vi har det veldig fint sammen ellers og ønsker ikke å ofre det for å kanskje få ei mer "spretten" dame til sengs. Men bare synd jeg føler det sånn, vanskelig å styre dette selv.

Om jeg ser bra ut selv? Det er jo vanskelig å svare på, men sånn generelt så er jeg godt trent og vandt til å få oppmerksomhet av motsatte kjønn, men er absolutt ikke noe stor sjarmør.

Du tok ikke en sjanse, du tok til takke. Hvor mange spretne damer med perfekte kropper viste interesse for deg da du var singel? Jeg gjetter null. Du gikk for "the next best", og møter nå konsekvensene av det. 

• Liker 4
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...