Bingo Bongo Skrevet 23. august #41 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Denne synes jeg faktisk var finere enn den til Blæst, men denne blir man kanskje klam i? Anonymkode: 20bd5...093 Det kan jeg dessverre ikke svare på. Jeg har den ikke selv, bare vet at den eksisterer. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 23. august #42 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan er denne i størrelsen? Jeg er en L, men heller mer mot M enn XL. Skulle vært en M/L størrelse og ikke S/M og L/XL Anonymkode: 5a8bb...137 Jeg vet dessverre ikke, da jeg ikke har den selv. 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #43 Del Skrevet 7. september Regnponcho er populært mange fine . Noen er kopier av andre . Har selv hatt blæst bergen i flere år og kjempefornøyd . Har 2 i forskjellige farger . Supert hverdagsplagg. Er mann og brukerLarge på grunn av armlengden . Anonymkode: 85826...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manglerud19 Skrevet 7. september #44 Del Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (På 20.8.2024 den 18.51): Jeg har akkurat kjøpt denne her fra Blæst, den kostet litt, men jeg er veldig fornøyd og føler at den er verdt det. Den ser pen ut, er god å ha på (lei klamme regnjakker!) og tåler mye regn. Jeg får t.o.m plass til en liten veske under den. Tror jeg vil få brukt den mye. Anonymkode: 35fcd...40d Den er kjempefin . Har 2 av den . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #45 Del Skrevet 8. september Det er trendy med regnponcho nå ja, og har vel vært det i noen år. Fint og praktisk er det også! Det er så digg at moten nå ikke bare handler om å "FrEmHeVe fOrMeNe", som jeg ser mange eldre kvinner fremdeles ser på som defininisjonen av "pent". Så trist og begrensende å alltid måtte tenke på dette når man kler seg. Anonymkode: 10809...2d1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 8. september #46 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det er trendy med regnponcho nå ja, og har vel vært det i noen år. Fint og praktisk er det også! Det er så digg at moten nå ikke bare handler om å "FrEmHeVe fOrMeNe", som jeg ser mange eldre kvinner fremdeles ser på som defininisjonen av "pent". Så trist og begrensende å alltid måtte tenke på dette når man kler seg. Anonymkode: 10809...2d1 Hvorfor er det trist for deg at folk ønsker å fremheve det de er fornøyd med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #47 Del Skrevet 8. september Hateridioter skrev (17 minutter siden): Hvorfor er det trist for deg at folk ønsker å fremheve det de er fornøyd med? Det triste er de kvinnene (og mennene) som ikke synes kvinneklær er pene med mindre de "fremhever formene". "Jeg kan ikke kle meg i dette, det får rumpa mi til å se stor/flat/liten ut" eller "jeg kan ikke gå med dette fordi det fremhever min store mage" osv. Det ER trist at dette er hvordan mange kvinner tenker rundt klær og kropp. Hvis klærne ikke "fremhever det man er fornøyd med" er de liksom per definisjon stygge. Anonymkode: 10809...2d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #48 Del Skrevet 8. september Ps: Dagens klestrend bryter med prinsippet at kvinneklær skal fremheve kroppen, og det er ekstremt forløsende. De unge viser vei, spør du meg. Anonymkode: 10809...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 8. september #49 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det triste er de kvinnene (og mennene) som ikke synes kvinneklær er pene med mindre de "fremhever formene". "Jeg kan ikke kle meg i dette, det får rumpa mi til å se stor/flat/liten ut" eller "jeg kan ikke gå med dette fordi det fremhever min store mage" osv. Det ER trist at dette er hvordan mange kvinner tenker rundt klær og kropp. Hvis klærne ikke "fremhever det man er fornøyd med" er de liksom per definisjon stygge. Anonymkode: 10809...2d1 Jeg kler meg i klær jeg synes jeg passer i og som gjerne fremhever formene min som jeg har jobbet for og er fornøyd med. Det er overhodet ikke noe trist med det. Jeg sier dog ikke at klær som ikke fremhever det jeg er fornøyd med er stygge, de passer bare ikke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #50 Del Skrevet 8. september Hateridioter skrev (5 minutter siden): Jeg kler meg i klær jeg synes jeg passer i og som gjerne fremhever formene min som jeg har jobbet for og er fornøyd med. Det er overhodet ikke noe trist med det. Jeg sier dog ikke at klær som ikke fremhever det jeg er fornøyd med er stygge, de passer bare ikke meg. Men at baggy klær, som er trenden nå, er stygge fordi de ikke fremhever kvinneformer, ER en idé som dessverre veldig mange har, og her synes jeg godt voksne kvinner er verstingene. Det er utallige tråder her på KG som utelukkende handler om at unge jenter kler seg så stygt og "skjuler seg bak store klær". Tankesettet som ligger bak slike utsagn er så innarbeidet og grodd fast at det vil ta lang tid å snu, men den unge generasjonen forsøker i alle fall. Anonymkode: 10809...2d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 8. september #51 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men at baggy klær, som er trenden nå, er stygge fordi de ikke fremhever kvinneformer, ER en idé som dessverre veldig mange har, og her synes jeg godt voksne kvinner er verstingene. Det er utallige tråder her på KG som utelukkende handler om at unge jenter kler seg så stygt og "skjuler seg bak store klær". Tankesettet som ligger bak slike utsagn er så innarbeidet og grodd fast at det vil ta lang tid å snu, men den unge generasjonen forsøker i alle fall. Anonymkode: 10809...2d1 Det er ikke forbudt å synes at enkelt klær er stygge. Det er ikke første gang baggy, uformelig klær er moderne. Det var det også på 80-tallet. Den unge generasjonen kjøper det moteskapere og influensere promotere, det er ikke noe de har tenkt ut på egenhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå