Bingo Bongo Skrevet 22. august #21 Del Skrevet 22. august Spar Kjøp har denne i flere farger, den er rimelig i forhold til andre (500 kr). Tapede sømmer og vannsøyle på 10000 i følge nettsiden. https://www.sparkjop.no/vestland-poncho-819894?level_1=66651&_gl=1*19by4th*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIw5XS64eIiAMVYBCiAx2AKiltEAAYASAAEgIY1vD_BwE&gclsrc=aw.ds 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #22 Del Skrevet 22. august Jeg solgte min fra Blæst for noen år siden, kjøpte fra Aimn. Den er ikke like vid som Blæst. Anonymkode: 3edaa...939 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #23 Del Skrevet 22. august Ts her Jeg har funnet denne som jeg synes er fin, men det står at du må gå ned én størrelse siden den er stor. Jeg er høy og slank og ønsker ikke at den skal se ut som et telt. Anonymkode: 72cf7...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #24 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts her Jeg har funnet denne som jeg synes er fin, men det står at du må gå ned én størrelse siden den er stor. Jeg er høy og slank og ønsker ikke at den skal se ut som et telt. Anonymkode: 72cf7...928 Er det noen som vet om disse ponchoene puster sånn at man ikke blir så klam? Ts Anonymkode: 72cf7...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #25 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 20.8.2024 den 18.52): Sikkert etter påvirkning fra Succession, siste sesong Anonymkode: 9d002...f31 Tviler. De regnponchoene har vært en greie (iallefall på vestlandet) i mange år. Har alltid synes alt som må dras over hodet er upraktisk, men det finnes kanskje noen med jakkeåpning også? Har ikke sjekket. Anonymkode: a87ae...819 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #26 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er det noen som vet om disse ponchoene puster sånn at man ikke blir så klam? Ts Anonymkode: 72cf7...928 Vet ikke om den puster, godt mulig, men Jean Paul sin er ikke så klam som regntøy fra Berens. Kanskje fordi den er vid og luftig? Blir ikke våt inni min. https://www.matchfashion.no/dameklaer/jakker-kaper/candra-poncho/winter-moss/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=pmax%3A_p_-_shopping_-_css_-_smart_-_sale_-_taktisk&utm_id=17553165586&gad_source=1&gbraid=0AAAAAC6k8GsWiLPAXjxaMXc8FvW-K38go&gclid=EAIaIQobChMI7unjuLKJiAMVNEeRBR0gmQTCEAQYASABEgKGm_D_BwE Anonymkode: 8c307...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 22. august #27 Del Skrevet 22. august Elsker min Blæst Bergen. Todagersfestival i STRIREGN og jeg var like tørr ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #28 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 20.8.2024 den 18.51): Jeg har akkurat kjøpt denne her fra Blæst, den kostet litt, men jeg er veldig fornøyd og føler at den er verdt det. Den ser pen ut, er god å ha på (lei klamme regnjakker!) og tåler mye regn. Jeg får t.o.m plass til en liten veske under den. Tror jeg vil få brukt den mye. Anonymkode: 35fcd...40d Hadde tenkt å kjøpe den selv nå i høst, men "alle" har den plutselig. Blir litt sånn som Hèst-genseren. Blir litt lei. Jeg ser det er kommet veldig mange kjempefine ponchoer nå, med finere fasong enn Blæst sin. Syns ikke den er så flatterende på alle. Blir litt stor og bumsete. Anonymkode: 798bc...f64 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #29 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 21.8.2024 den 22.22): Heller det enn en formløs poncho som gjør at man ser ut som en pappeske. Ingen regnjakker er pene, men alle er penere enn sånn harry poncho. Anonymkode: c6165...5ae Ja, jeg som er høy ser helt merkelig ut i alle de firkanta plaggene som har vært i butikkene i omtrent 10 år nå. Begynner å bli alvorlig lei. Anonymkode: 9d002...f31 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #30 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hadde tenkt å kjøpe den selv nå i høst, men "alle" har den plutselig. Blir litt sånn som Hèst-genseren. Blir litt lei. Jeg ser det er kommet veldig mange kjempefine ponchoer nå, med finere fasong enn Blæst sin. Syns ikke den er så flatterende på alle. Blir litt stor og bumsete. Anonymkode: 798bc...f64 Kan være enig i at fasongen er litt “bulkete” over skuldrene, den andre jeg linket til satt penere og var billigere, men til gjengjeld tålte den mye mindre regn. For meg er dette et bruksplagg og Blæst er skikkelig solid og bra lagd! Tåler MYE vann og ser for meg å ha plass til tykke, varme gensere under den i høst 😊 Anonymkode: 35fcd...40d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #31 Del Skrevet 23. august Tar vinden tak i dem eller henger de på plass? Anonymkode: 87bac...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #32 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tar vinden tak i dem eller henger de på plass? Anonymkode: 87bac...e92 Varierer etter hvor du går og vindretningen. Hender jeg tar armene inni kampen og ikke i armene, og holder kampen fast når alt fyker rundt i storm. Anonymkode: 8c307...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #33 Del Skrevet 23. august Noen som aner hva slags poncho/merke Ida Wulf bruker? Anonymkode: cab3c...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #34 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (På 21.8.2024 den 19.52): Regnponcho er harry og veldig lite pent Anonymkode: c6165...5ae Hysj! Hvordan våger du. Anonymkode: a5ed8...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #35 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Noen som aner hva slags poncho/merke Ida Wulf bruker? Anonymkode: cab3c...8e2 Hun la ut noe om at den var fra Bergans Tror den het "Oslo". Anonymkode: 72238...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #36 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun la ut noe om at den var fra Bergans Tror den het "Oslo". Anonymkode: 72238...95d Takk for svar! Har googlet og lett, men finner den ikke. Dersom noen har link blir jeg veldig glad. Virker greit med en som ikke må over hodet. Anonymkode: cab3c...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #37 Del Skrevet 23. august Alle skal ha poncho nå. Vent heller til det går over enn å kjøpe en selv, om du ikke har et sterkt ønske om å være som alle andre hele tiden. For noen år siden skulle alle ha rumpetaske på skrå over skulderen, så skulle alle holde mobilen foran ansiktet når de snakket, som ei brødskive altså. Vi mennesker er litt tilbakestående. Men alt går over. Anonymkode: a74a2...675 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #38 Del Skrevet 23. august Bingo Bongo skrev (På 22.8.2024 den 9.23): Spar Kjøp har denne i flere farger, den er rimelig i forhold til andre (500 kr). Tapede sømmer og vannsøyle på 10000 i følge nettsiden. https://www.sparkjop.no/vestland-poncho-819894?level_1=66651&_gl=1*19by4th*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIw5XS64eIiAMVYBCiAx2AKiltEAAYASAAEgIY1vD_BwE&gclsrc=aw.ds Denne synes jeg faktisk var finere enn den til Blæst, men denne blir man kanskje klam i? Anonymkode: 20bd5...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #39 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hysj! Hvordan våger du. Anonymkode: a5ed8...e62 Jeg er en våghals Anonymkode: c6165...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #40 Del Skrevet 23. august Bingo Bongo skrev (På 22.8.2024 den 9.23): Spar Kjøp har denne i flere farger, den er rimelig i forhold til andre (500 kr). Tapede sømmer og vannsøyle på 10000 i følge nettsiden. https://www.sparkjop.no/vestland-poncho-819894?level_1=66651&_gl=1*19by4th*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIw5XS64eIiAMVYBCiAx2AKiltEAAYASAAEgIY1vD_BwE&gclsrc=aw.ds Hvordan er denne i størrelsen? Jeg er en L, men heller mer mot M enn XL. Skulle vært en M/L størrelse og ikke S/M og L/XL Anonymkode: 5a8bb...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå