AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #1 Skrevet 20. august 2024 Dere som har skolestartere, hvordan gikk første skoledag i går? Her gikk det superfint(: Anonymkode: 98e3f...14a
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #2 Skrevet 20. august 2024 Gikk veldig bra her. Så ut som det gjaldt de fleste i klassen, var et par som gråt på vei inn bare. De fleste har også gått på sfo før skolestart og blitt godt kjent med både lokalene og de andre barna. Det tror jeg hjelper mye ☺️ Anonymkode: 1a81e...10d
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #3 Skrevet 20. august 2024 Veldig bra! Det var noen få som ikke turte å gå frem da de ble ropt opp, men det gikk seg til. Koselig dag! Anonymkode: 7b8d7...181
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #4 Skrevet 20. august 2024 Veldig bra! Men første dag går ofte bra, første uka også... men så kan det komme en vanskelig periode...når realitetene setter inn og spenningen og opphausingen er overstått og det bare gjenstår å face alt det nye. Husker det med første barnet. Så at første dag gikk fint betyr ikke at det går på skinner derfra i alle tilfeller. Og det tror jeg er helt normalt. Anonymkode: beccd...f0a
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #5 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Veldig bra! Men første dag går ofte bra, første uka også... men så kan det komme en vanskelig periode...når realitetene setter inn og spenningen og opphausingen er overstått og det bare gjenstår å face alt det nye. Husker det med første barnet. Så at første dag gikk fint betyr ikke at det går på skinner derfra i alle tilfeller. Og det tror jeg er helt normalt. Anonymkode: beccd...f0a Hva slags vanskeligheter er det man typisk kan møte? Så jeg er forberedt. Anonymkode: b3eb9...93c
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #6 Skrevet 20. august 2024 Mitt barn ble glemt ropt opp🙀 Barnet tok det heldigvis fint, men jeg som mor kjente tårene presse. Anonymkode: 642a9...589
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #7 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mitt barn ble glemt ropt opp🙀 Barnet tok det heldigvis fint, men jeg som mor kjente tårene presse. Anonymkode: 642a9...589 Du kommer til å få det tøft framover... Anonymkode: ae7e8...621 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #8 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du kommer til å få det tøft framover... Anonymkode: ae7e8...621 Fordi jeg ble lei meg av at barnet mitt ble glemt? Har lang erfaring med barn på skole og alt det innebærer. At jeg kjente ubehag da navnet ikke ble ropt opp, er ikke ensbetydende med at jeg blir overveldet av absolutt alle hendelser. Anonymkode: 642a9...589
mommyaka Skrevet 20. august 2024 #9 Skrevet 20. august 2024 Dessverre ikke så bra...2 dager med gråt når vi gikk. Men dagen i seg selv går bra
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #10 Skrevet 20. august 2024 Skolestart var med foreldre på skolen de første dagene med det ene barnet og lang tilvenning i etterkant. Det andre barnet var komfortabel fra start. Barn er forskjellig, men noen trenger litt ekstra tilstedeværelse. Anonymkode: e4771...7dc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå