AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #1 Del Skrevet 20. august 2024 Kan noen gi meg tips til klær som er fine på en muskuløs kropp..? Jeg trener mye styrke, og har mye muskler. Tror jeg har rektangulær form, og ser fort rund ut med feil klær... Puffermer f.eks er helt uaktuelt 😅 Jeg er ikke så glad i å vise frem musklene heller, da jeg fort føler meg lite kvinnelig 🙈 Anonymkode: 10481...383 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #2 Del Skrevet 20. august 2024 Jeg så en av våre kjente langrennsløpere (kvinne) en gang i ganske kort kjole uten ermer. Voldsomme muskler i overarm og på lår. Så ikke veldig elegant ut i mine øyne.. Anonymkode: 4186c...612 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #3 Del Skrevet 20. august 2024 Men hvis du ikke liker å vise fram musklene dine i armene, hvorfor trener du så mye da? Anonymkode: 78064...48d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkSolsikke Skrevet 20. august 2024 #4 Del Skrevet 20. august 2024 (endret) Viktig å bruke figurnære plagg, som lager feminine silhuetter, som svinger inn i midjen for å markere midjen. Ikke bruk for korte skjørt, men til knelengde, for å kamuflere muskuløse lår.😀💪🏻 #sterkedamerertøfft!! Endret 20. august 2024 av FrkSolsikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #5 Del Skrevet 20. august 2024 Jeg bruker bukser med rette bein, som ikke sitter stramt over lårene. Og løse t-skjorter eller singleter. Halterneck er absolutt no-go her! AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Men hvis du ikke liker å vise fram musklene dine i armene, hvorfor trener du så mye da? Anonymkode: 78064...48d De fleste av oss trener for å holde oss i form, for å ta vare på kroppen, fordi det er en hobby og lidenskap og for å drive med en aktivitet/sport vi elsker. Det er ganske få som trener for å flexe muskler, utenom tenåringsgutter... Tilogmed fitness-folk og idrettsfolk foretrekker å ikke vise muskler hele tiden... Anonymkode: 53aaa...e1f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #6 Del Skrevet 21. august 2024 18 hours ago, AnonymBruker said: Men hvis du ikke liker å vise fram musklene dine i armene, hvorfor trener du så mye da? Anonymkode: 78064...48d Jeg trener fordi jeg synes det er kjempegøy, og driver med noe jeg trives veldig godt med (crossfit). Det er ikke ren bodybuilding, musklene kommer naturlig etter hvert. Tror jeg har anlegg for å få muskler ganske lett. 19 hours ago, AnonymBruker said: Jeg så en av våre kjente langrennsløpere (kvinne) en gang i ganske kort kjole uten ermer. Voldsomme muskler i overarm og på lår. Så ikke veldig elegant ut i mine øyne.. Anonymkode: 4186c...612 Ja, og det er nettopp det som er problemet... Anonymkode: 10481...383 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 22. august 2024 #7 Del Skrevet 22. august 2024 Personlig synes jeg muskuløse lår på damer er kjempe fint. Markerte ryggmuskler er også kjempe fint, og har ikke noe imot muskler i armer heller. Men jeg har også gode muskler i skuldre så da blir det plutselig lite feminint.. men feminine topper med ikke full t skjorte lengde men noe dekket av skulderen syntes jeg funker bra, ellers bruker jeg stramme klær som viser formene. Jeg er veldig slank hvis jeg ikke trener, og mister mye former, så liker å vise de nå 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #8 Del Skrevet 22. august 2024 Jeg syns det er pent med muskler på damer jeg da (jente selv) Jeg tenker klær som viser midjen din og fremhever den. High waist-bukser og heller en relativt stram overdel. Liker denne buksen fra Levis https://www.levi.com/NO/en/shop-all/ribcage-straight-ankle-jeans/p/726930072?camp=SHB_DR_AO_LV_MIX_MAX_NO_ROAS_GLE_en_PMAX-All&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjww5u2BhDeARIsALBuLnMh0QKZn_Ja-633mkweWdoymE9kbKXF1DXkjBp89xvN8kXkenMCHbAaAjZ7EALw_wcB&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 01126...f7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #9 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (På 20.8.2024 den 12.15): Kan noen gi meg tips til klær som er fine på en muskuløs kropp..? Jeg trener mye styrke, og har mye muskler. Tror jeg har rektangulær form, og ser fort rund ut med feil klær... Puffermer f.eks er helt uaktuelt 😅 Jeg er ikke så glad i å vise frem musklene heller, da jeg fort føler meg lite kvinnelig 🙈 Anonymkode: 10481...383 Du skal få et tips av meg; Alle klær! Jeg syns trente jenter med muskler er både flott, elegant og imponerende! Det ligger masse vilje og arbeid bak, og synsmessig syns jeg det er både feminint og elegant. Jeg forstår ikke hvorfor det skulle være mer feminint å være tynn eller tykk.. Helt ærlig, noe penere finnes ikke, og jeg VET at mange menn og kvinner mener det samme. som crossfitter tror jeg ikke du er rektangulær, men solid og sterk bygget med bra muskelmasse, V form og sunn holdning. Det er bare utrolig pent! Anonymkode: beee3...705 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #10 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (På 20.8.2024 den 18.27): Jeg så en av våre kjente langrennsløpere (kvinne) en gang i ganske kort kjole uten ermer. Voldsomme muskler i overarm og på lår. Så ikke veldig elegant ut i mine øyne.. Anonymkode: 4186c...612 Marit Bjørgen. Hun var veldig definert da, likevel elegant og rå. Men enig at mindre definisjon kan være penere, på både kvinner og menn. Anonymkode: beee3...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #11 Del Skrevet 22. august 2024 FrkSolsikke skrev (På 20.8.2024 den 19.03): Viktig å bruke figurnære plagg, som lager feminine silhuetter, som svinger inn i midjen for å markere midjen. Ikke bruk for korte skjørt, men til knelengde, for å kamuflere muskuløse lår.😀💪🏻 #sterkedamerertøfft!! Enig i mye, men ikke kamuflere muskuløse lår.. det er jo SÅ elegant og fint. Vis de heller. 100 enig i # Anonymkode: beee3...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #12 Del Skrevet 22. august 2024 Kanskje bare prøve deg frem? Prøve masse forskjellig? Anonymkode: 26bd8...9bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #13 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Enig i mye, men ikke kamuflere muskuløse lår.. det er jo SÅ elegant og fint. Vis de heller. 100 enig i # Anonymkode: beee3...705 Da har du en spesiell smak, og liker maskuline kvinner. De fleste synes det har overskredet en grense når en kvinne trener så mye at hun får et maskulint utseende. Jeg er enig med TS i at det er greit å tone det ned i klesveien, jeg ville for eksempel aldri gått i kort skjørt/kjole. Anonymkode: 41cb4...f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #14 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (På 20.8.2024 den 18.56): Men hvis du ikke liker å vise fram musklene dine i armene, hvorfor trener du så mye da? Anonymkode: 78064...48d jeg trener styrke fordi jeg eelsker følelsen det gir meg, ikke fordi jeg vil ha store muskler som jeg kan vise frem. må ikke like vise seg frem om man trener mye, trener bare i store tskjorter. lolli Anonymkode: 8fdab...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #15 Del Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (På 23.8.2024 den 4.54): Da har du en spesiell smak, og liker maskuline kvinner. De fleste synes det har overskredet en grense når en kvinne trener så mye at hun får et maskulint utseende. Jeg er enig med TS i at det er greit å tone det ned i klesveien, jeg ville for eksempel aldri gått i kort skjørt/kjole. Anonymkode: 41cb4...f91 Jeg syns ikke du skal konkludere med det.. det er veldig mange menn, og kvinner, som liker godt trente kvinner hvor muskler syns. Den promillen som har gått på steroider, fått grovere stemme og mer kroppshår tror jeg de fleste er enige om at ikke er pent. Men crossfittere, sats trenere, spreke sunne kvinner er jo kjempepent også om det er muskler. Det VET jeg mange og de fleste syns, så det du kaster ut her om at de fleste ikke liker når jenter/kvinner er trente, er jo bare tull spør du meg. Syns du skal gå med det du ønsker, men vær stolt av at du er sterk, sunn og fin!🫶🙌🏻 Anonymkode: beee3...705 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #16 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (På 24.8.2024 den 7.18): Jeg syns ikke du skal konkludere med det.. det er veldig mange menn, og kvinner, som liker godt trente kvinner hvor muskler syns. Den promillen som har gått på steroider, fått grovere stemme og mer kroppshår tror jeg de fleste er enige om at ikke er pent. Men crossfittere, sats trenere, spreke sunne kvinner er jo kjempepent også om det er muskler. Det VET jeg mange og de fleste syns, så det du kaster ut her om at de fleste ikke liker når jenter/kvinner er trente, er jo bare tull spør du meg. Syns du skal gå med det du ønsker, men vær stolt av at du er sterk, sunn og fin!🫶🙌🏻 Anonymkode: beee3...705 AnonymBruker skrev (På 22.8.2024 den 21.51): Enig i mye, men ikke kamuflere muskuløse lår.. det er jo SÅ elegant og fint. Vis de heller. 100 enig i # Anonymkode: beee3...705 Du sier hun kan gå med det hun vil, men hun kan ikke dempe nettopp det hun helt spesifikt ønsker dempe? Jeg skjønner ikke hvorfor man absolutt må presse på for at noen skal gå i klær dem helt tydelig sier dem ikke liker. Greit nok at DU synes muskler er fint, men hva med å respektere at noen av oss IKKE liker vise musukløse lår til alle anledninger... Jeg er ofte i situasjoner, f.eks i jobbsammenheng, hvor jeg ikke har noe ønske om å fremheve deler av kroppen min. Anonymkode: 53aaa...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå