Stm123 Skrevet 19. august 2024 #1 Del Skrevet 19. august 2024 Jeg var på ferie med to veninner der vi møtte en tysk guttegjeng. Vi hadde det kjempegøy sammen hele turen. Jeg er 18 år, men min veninne sa jeg var 20 år og studerte. (Btw han er 23 år). Har nå i ettertid funnet ut at jeg liker han kjempegodt, og vil bli bedre kjent med han. Hva burde jeg gjøre. Burde fortsette å lyve om alderen eller fortelle han sannheten. Er redd for at han kutter kontakten med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #2 Del Skrevet 19. august 2024 Fortell sannheten. Sannheten kommer alltid for en dag og det er bedre at det kommer fra deg enn at han finner det ut på en annen måte. Anonymkode: 97e54...51f 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 19. august 2024 #3 Del Skrevet 19. august 2024 (endret) Bare å sende eposter det 😊 Heia sommerforelskelse. Kjør på 😊 5 år forskjell er ingenting når du er 18 😊 Om du er der nede nå så er det bare å fyre løs med alderen. Han driter i det 😂 Endret 19. august 2024 av imagineme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #4 Del Skrevet 19. august 2024 For å bli kjennt med han, må du desverre rive av plasteret å fortelle sannheten. Det er et sjansespill, men hva annet kan du gjøre? Det er jo ikke mulig å leve en løgn for alltid heller. Synd veninna di løy, si hun må slutte med det, for det kan i verstefall gjøre at du mister muligheten til å bli bedre kjennt med en du liker godt. Han tror jo du er på et annet sted i livet enn det du er. Krysser fingrene for at han er åpen for å bli kjennt 😊 Anonymkode: cf3dd...4e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 20. august 2024 #5 Del Skrevet 20. august 2024 Med tanke på at det ikke er alderen din han er forelsket i, så spiller det ingen rolle om du lyver på deg et par år😉 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #6 Del Skrevet 20. august 2024 Følger. Jeg gjorde omvendt og rev av 4 år som er mye verre enn andre veien. Trodde jeg aldri skulle se han igjen og var ganske full da jeg sa det. Men så falt han for meg og nå må jeg holde igjen selv om jeg har falt for han også, får bare unngå han til følelsene går bort for vet han kommer til å miste forelskelsen når han får høre sannheten. Første og siste gang jeg juger om alder Anonymkode: bd3aa...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stm123 Skrevet 20. august 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): For å bli kjennt med han, må du desverre rive av plasteret å fortelle sannheten. Det er et sjansespill, men hva annet kan du gjøre? Det er jo ikke mulig å leve en løgn for alltid heller. Synd veninna di løy, si hun må slutte med det, for det kan i verstefall gjøre at du mister muligheten til å bli bedre kjennt med en du liker godt. Han tror jo du er på et annet sted i livet enn det du er. Krysser fingrene for at han er åpen for å bli kjennt 😊 Anonymkode: cf3dd...4e1 Har du et tips til hvordan jeg skriver det😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym78910 Skrevet 20. august 2024 #8 Del Skrevet 20. august 2024 (endret) Sånne ting skjer i livet du er 18, ta sjangsen si det som det er. Er han forelsket vil han ta det fint 😊 hvis ikke så er det ikke noe for deg uansett. Tror det går bra jeg, er ikke så lenge siden han selv var 18. Endret 20. august 2024 av anonym78910 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stm123 Skrevet 23. august 2024 Forfatter #9 Del Skrevet 23. august 2024 Update: han svarte meg aldri, har bare åpnet snappen. Han har ikke fjernet meg, så er jo noe håp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå