Gå til innhold

Blir ikke interessert i en ny mann etter brudd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klarer ikke å like noen på den måten. Har synes et par er kjekk, men de er i forhold. 

Akkurat som jeg ikke klarer å falle for noen igjen. Ikke møtt en god match, eller kan det ha skjedd noe med meg? 

Anonymkode: f8682...f39

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

imagineme skrev (5 minutter siden):

Ting tar tid. Ofte tar brudd lang tid. Det bare er sånn. 

Takk for svaret. Hva legger du i lang tid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det likt som deg. Vært singel et godt år og ingen er interessante. Vært lite singel før. Lurer også på hva som har skjedd 

Anonymkode: 96480...7c6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for svaret. Hva legger du i lang tid? 

Hvor langt er et tau? 

Jeg ble skilt for snart to år siden. Fant ut at jeg ble bedratt for halvannet år siden. Er trolig ikke helt over enda, selvom jeg føler meg som kongen på haugen. 

Det er veldig individuelt. Noen kommer seg raskt over, andre bruker lang tid. Det er ikke noe fasit. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudd her for 6 år siden. Tror ikke det blir ny kjæreste. Blir ikke tiltrukket av menn lenger egentlig.. 

Anonymkode: bb49a...b49

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

imagineme skrev (1 minutt siden):

Hvor langt er et tau? 

Jeg ble skilt for snart to år siden. Fant ut at jeg ble bedratt for halvannet år siden. Er trolig ikke helt over enda, selvom jeg føler meg som kongen på haugen. 

Det er veldig individuelt. Noen kommer seg raskt over, andre bruker lang tid. Det er ikke noe fasit. 

Men MÅ det ha noe med bruddet å gjøre tenker jeg ? Er det liksom din eneste teori på det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Klarer ikke å like noen på den måten. Har synes et par er kjekk, men de er i forhold. 

Akkurat som jeg ikke klarer å falle for noen igjen. Ikke møtt en god match, eller kan det ha skjedd noe med meg? 

Ting Tar Tid. 
Vi må alle ta det å vårt eget tempo. Vi har alle hver vår bagasje på godt og vondt. Selv har jeg brukt lang tid. Folk sluttet etterhvert å spørre om det var noen ny pågang. I perioder er det  kanskje andre som vi må ta hensyn til.  
For min del, har åpnet døren til et nytt kapittel!  Lykke til med ditt 🥰

Anonymkode: 87956...ec2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok meg 2 år før jeg klarte se på andre menn på den måten. Nå 2.5 år etter er jeg så betatt og livet føles helt fantastisk. Ta tiden til hjelp og i mellomtiden lev livet ditt sånn som du vil og nyt friheten😊

Anonymkode: 0ae50...187

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men MÅ det ha noe med bruddet å gjøre tenker jeg ? Er det liksom din eneste teori på det 

Nei, må ikke det. Det kommer an på hvem som initierte bruddet. Den som tar initiativet til et brudd har gjerne tenkt på det i minst et halvt år. Tiden fra tanken begynner til bruddet blir et faktum er prosessering. Når man "gir beskjed" så er man så langt inn i prosessen at man er nær ferdig prosessert. For den andre parten kommer det som oftest som et sjokk og man bruker dermed lang tid på å bearbeide bruddet. 

Som sagt, ingen fasit. Ingen er like. 

Endret av imagineme
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

imagineme skrev (12 minutter siden):

Nei, må ikke det. Det kommer an på hvem som initierte bruddet. Den som tar initiativet til et brudd har gjerne tenkt på det i minst et halvt år. Tiden fra tanken begynner til bruddet blir et faktum er prosessering. Når man "gir beskjed" så er man så langt inn i prosessen at man er nær ferdig prosessert. For den andre parten kommer det som oftest som et sjokk og man bruker dermed lang tid på å bearbeide bruddet. 

Som sagt, ingen fasit. Ingen er like. 

Så da er svaret ja, det er din eneste teori på det. 
Jeg var dumperen å er veldig uinteressert i andre et år senere. Mulig man blir mer kravstor på hvem man bruker tia si på? Kan det vær så enkelt som det 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg var dumperen å er veldig uinteressert i andre et år senere. Mulig man blir mer kravstor på hvem man bruker tia si på? Kan det vær så enkelt som det 🤔

Godt mulig, det som faller naturlig for deg er helt unaturlig for andre 😊 Mennesker er forskjellige, så det er kun "du" som kan svare på hva som fungerer for deg. Jeg dumpet min eks for 22 år siden. Hun traff en ny etter ca ett år. Jeg traff en ny etter ca 2 år. I dag er det over to år siden jeg ble skilt og jeg er enda ikke klar for noen ny (ikke det at jeg prøver hardt heller 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi mennesker føler ikke attraksjon for alle og om man ikke har klart å løsrive seg fra et tidligere forhold er det vanskelig å knytte seg til et nytt unikt individ. At du ikke har funnet en match kan være tilfeldigheter i forhold til hvem du har møtt eller at man fortsatt speiler de man møter basert på tidligere forelskelser.

Mitt tips er å ikke stresse rundt dette, vær åpen og ta ting som det kommer. Kos deg med singel tilværelsen, møt nye mennesker og nyt friheten. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Samme her. Snart 5 år nå. Ny rekord. Blir ikke forelsket. Kan like noen og syntes de er fine. Men det stopper der. 

Anonymkode: be3c7...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor presser du deg selv til å måtte falle for noen igjen?

Anonymkode: 1eeab...547

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er like normalt å falle for noen ny fort som å ikke gjøre det.

Anonymkode: de1e2...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 år siden her, fortsatt ikke kjent snev av forelskelse for noen. 

Anonymkode: 81f1b...e37

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Brudd her for 6 år siden. Tror ikke det blir ny kjæreste. Blir ikke tiltrukket av menn lenger egentlig.. 

Anonymkode: bb49a...b49

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Samme her. Snart 5 år nå. Ny rekord. Blir ikke forelsket. Kan like noen og syntes de er fine. Men det stopper der. 

Anonymkode: be3c7...5f7

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

5 år siden her, fortsatt ikke kjent snev av forelskelse for noen. 

Anonymkode: 81f1b...e37

Her også.

5 år, og har ikke følelsen av at det kommer til å forandre seg med det første.

Anonymkode: 5236f...874

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen min har vært enke i 10 år.

Ting kan ta lang tid. 

Jeg vet også om noen som var enke 2 år flyttet og startet nytt liv med ny mann. 

Kjærligheten kommer når man minst aner det. 

Anonymkode: c563e...7bd

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er vel ikke nødvendigvis bruddet, men alle årene som ledet opp til det. Du kan ha fått en slags følelsesmessig utbrenthet. 

Anonymkode: 726f4...e90

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...