Gå til innhold

Hva hadde du gjort hvis du hadde lagt deg til å sove og så våknet opp om 50 år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tanken slo meg her jeg satt. 😨

Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort, mesteparten av all familie hadde vært døde. 😔 Alle tingene og huset hadde vært borte. 
Hva med deg?

Anonymkode: ed334...91f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså blitt 50 år eldre i søvne? Da hadde jeg fått panikk siden jeg ville blitt nesten 100, ville ikke ha lang tid igjen.
Om det var i en slags stase uten å eldes ville det nok vært bedre. Håpet på at eiendommer og verdier enda sto i mitt navn, selge unna det som har steget mest i verdi.

Anonymkode: b93b0...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort, mesteparten av all familie hadde vært døde. 😔 Alle tingene og huset hadde vært borte. 
Hva med deg?

Ville fått et fullstendig kultursjokk. Tenk så mye som har skjedd de siste 50 årene. Og med den stadig akselererende utviklingen vi er inne i så kunne vi funnet på å våkne opp i en svært annerledes verden. 

Anonymkode: f0c35...656

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, som i den filmen på 90-tallet med Mel Gibson og Elijah Wood, Evig ung? Husker jeg så den mange ganger, hadde på VHS 

Anonymkode: 23ccb...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva med deg?

Bare håpe man hadde godt med penger i fond og aksjer, så hadde man vært rik når man våknet 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

får jeg lov til å sove og våkne 50 år TILBAKE i tid ? jeg var 13, det var tidlig 70 årene, det var perfekt. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...